แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Main factors affecting consumer purchase intention of Freshippo application in China

LCSH: Online market
LCSH: Purchase intention
LCSH: Freshippo application
LCSH: Consumer behavior -- Case studies
LCSH: Electronic commerce
Abstract: The purpose of this study is to explore how e-service quality (efficiency, fulfillment, and privacy)influence consumer purchase intentions through e-satisfaction and e-trust. And to understand the mediating role between customer satisfaction and customer trust in the purchase intention of China Freshippo APP. The study used a sample of 400 online consumers of freshippo APP users in China, and analyzed the data using SPSS and AMOS software. E-service quality, e-satisfaction, e-trust and e-purchase intention have significant positive relationship. Also, the study found that Efficiency, fulfillment and privacy significantly positively affect the electronic satisfaction and e-trust of Freshippo application,E-satisfaction significantly positively affects Freshippo application consumer purchase intention. Then, Esatisfaction and E-trust significantly positively affects Freshippo application consumer purchase intention, Finally, There are mediating effects between efficiency, execution and privacy and consumer purchase intention
Rangsit University Library
Address: Pathumthani
Email: library@rsu.ac.th
Role: Advisor
Created: 2025
Modified: 2568-11-11
Issued: 2025-11-11
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
Spatial: China
©copyrights Rangsit University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 XIAOQIN JIA.pdf 1.57 MB
ใช้เวลา
0.095605 วินาที

Xiaoqin Jia
Title Contributor Type
Main factors affecting consumer purchase intention of Freshippo application in China
มหาวิทยาลัยรังสิต
Xiaoqin Jia
Piyaporn Chucheep
วิทยานิพนธ์/Thesis
Piyaporn Chucheep
Title Creator Type and Date Create
Main factors affecting consumer purchase intention of Freshippo application in China
มหาวิทยาลัยรังสิต
Piyaporn Chucheep
Xiaoqin Jia
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 19
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,017
รวม 5,036 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 285,032 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 1,108 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 658 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 269 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 76 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 6 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 5 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 287,160 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101