แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The Relationship between Perceived Value, Perceived Service Quality, Customer Satisfaction and Behavioral Intention on Lazada Application Users in Bangkok

keyword: Customer
; Dissatisfaction
; satisfaction-behavioral
Abstract: The research management implications include the recommendation that managers and marketers focus especially on the following variables: perceived value, service quality, customer satisfaction, and behavioral intention. All the mentioned variables are one way or the other connected to each other. A marketer, for instance, will be benefited by this research when paying attention leads to better understanding the customers. What is their perceived value when products purchased online lead to satisfaction based on the service quality received? This also affects their behavioral intention to make another purchase on the same website again in the future. Lazada, on their new update on the website and the mobile app, could focus on the features that make it easy to use and provide quality information about the products and services that are offered on the website. Advertisements could use a change; Lazada ads could be more informative and direct about the services they provide. Marketers would profit from providing online and offline help and support for using the apps, tutorials, and Frequently Asked Questions. This facilitates the usage of the apps and the website. Likewise, when it comes to motivation, managers could provide functions on the online shopping website and apps that would create enjoyable and entertaining shopping experiences (Oliver, 1997). Providing potential customers with free shipping and extra gift vouchers can facilitate more offers. Discounts for their customers will attract more new customers which will automatically enable more financial benefits. This way satisfied customers can potentially contribute free word-of-mouth marketing for the company. Implementing such ideas has the potential to enhance the research findings.
Asia-Pacific International University. Library and Information Resource Center.
Address: SARABURI
Email: dirlibr@apiu.edu
Role: Research Advisor
Email : vpfinance@apiu.edu
Created: 2023
Modified: 2568-11-05
Issued: 2025-11-05
งานวิจัย/Research report
application/pdf
eng
©copyrights Asia-Pacific International University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Sunny - Final IS - Signed.pdf 920.14 KB
ใช้เวลา
0.039696 วินาที

Sunny Durve
Title Contributor Type
The Relationship between Perceived Value, Perceived Service Quality, Customer Satisfaction and Behavioral Intention on Lazada Application Users in Bangkok
มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Sunny Durve
Dr. Damrong Satayawaksakoon
งานวิจัย/Research report
Dr. Damrong Satayawaksakoon
Title Creator Type and Date Create
An assessment of employee perception of select organization climate factors at school operated by the Thailand daventist mission.
มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Dr. Damrong Satayawaksakoon
Gavin Keith Hibbert
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Relationship between Perceived Value, Perceived Service Quality, Customer Satisfaction and Behavioral Intention on Lazada Application Users in Bangkok
มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Dr. Damrong Satayawaksakoon
Sunny Durve
งานวิจัย/Research report
The Effect Of Marketing Mix Components On School Image At Tenghilan Adventist Elementary School, Sabah
มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Asst. Prof. Dr. Damrong Satayawaksakoon
Jasmine Johnny
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Relationship between Perceived Distinctive Competencies and Student Satisfaction in Private Higher Education Institutions: The Case of Asia-Pacific International University (AIU)
มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Dr. Damrong Satayawaksakoon
Haydn Golden
วิทยานิพนธ์/Thesis
SunPlus Accounting Software and User s Satisfaction
มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Asst. Prof. Dr. Damrong Satayawaksakoon
Guechchou Ly
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Assessment of Employee Perceptions of Select Organizational Climate Factors at Schools Operated by the Thailand Adventist Mission
มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก
Asst. Prof. Dr. Damrong Satayawaksakoon
Gavin Keith Hibbert
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,666
รวม 1,668 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 28,497 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 21 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 4 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 1 ครั้ง
รวม 28,525 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101