แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Factors Influencing Consumer Purchase Intention Toward Luxury Cars in Kunming

Name: Yang,Bin
LCSH: Luxury cars
LCSH: Purchase intention
MeSH: Perceived Value
Abstract: This research aims to study the influence of demographics and perceived value on luxury car purchase intention in Kunming. The researcher used the questionnaire survey tool to collect data from 405 customers interested in luxury cars. The statistics used to analyze the data were descriptive statistics, including frequency, percentage, mean, standard deviation, and standard deviation, and inferential statistics, including independent samples t-test, one-way ANOVA, LSD, and multiple linear regression with a statistical significance level of 0.05. The results found that most respondents were female, aged 20-30 years old, with a bachelor's degree, married status, and a monthly income of more than 16,000 yuan. The first hypothesis was tested, and it was found that gender, education level, and income significantly affect different purchase intentions of luxury cars in Kunming. When the second hypothesis was tested, it was found that brand, quality, price, design, utility, and technical considerations significantly impact the purchase intention of luxury cars in Kunming
Rajamangala University of Technology Krungthep. The Office of Resource and Information Technology
Address: BANGKOK
Email: library.oarit@mail.rmutk.ac.th
Role: advisor
Created: 2023
Modified: 2568-10-18
Issued: 2025-10-03
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
Spatial: Kunming, China
Descipline: Management Science
©copyrights Rajamangala Universiry of Technology Krungthep
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Bin Yang_2023.pdf 734.82 KB
ใช้เวลา
-0.968266 วินาที

Yang,Bin
Title Contributor Type
Factors Influencing Consumer Purchase Intention Toward Luxury Cars in Kunming
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Yang,Bin
Run, Pharatt
วิทยานิพนธ์/Thesis
Run, Pharatt
Title Creator Type and Date Create
The Factors Affecting Customer Repurchase Intention of Economic Hotels in Kunming
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Run, Pharatt
Hu, Jinrui
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors Influencing Consumer Purchase Intention Toward Luxury Cars in Kunming
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Run, Pharatt
Yang,Bin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 12
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8,656
รวม 8,668 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 27,050 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 4 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 3 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 1 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 1 ครั้ง
รวม 27,062 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.104