แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The Factors Affecting Customer Repurchase Intention of Economic Hotels in Kunming

LCSH: Marketing Strategy
LCSH: Repurchase intention
LCSH: Hotels
LCSH: Sustainability
Abstract: This research studies the influence of demographics, marketing mix (7Ps), and sustainability on customer repurchase intentions at an economic hotel in Kunming. The researcher used the questionnaire as the research tool and collected data from sample customers who had stayed at the Economic Hotel in Kunming. The data was analyzed using statistical techniques, including T-tests, one-way ANOVAs, and multiple linear regression analyses to test the influence of demographics, marketing mix (7Ps), and sustainability on customer repurchase intentions. The first hypothesis was tested, and the results found that the differences in education, occupation, and income significantly affected different repurchase intentions of economic hotels. For the second hypothesis tested, the results found that physical evidence, process, price, and people (staff) significantly influence customer repurchase intention. For the last hypothesis tested, the results also found that efficiency, planet, and people (sustainability) significantly influence customer repurchase intention. The results show that demographics, marketing mix (7Ps), and sustainability have influenced customer repurchase intentions in the economic hotel industry. This research provides valuable insights into the economic hotels, other stakeholders, and especially top managers who can use these results to apply their marketing strategies to increase customer repurchase intentions in Kunming or other provinces in China.
Rajamangala University of Technology Krungthep. The Office of Resource and Information Technology
Address: BANGKOK
Email: library.oarit@mail.rmutk.ac.th
Role: advisor
Created: 2023
Modified: 2568-10-18
Issued: 2025-09-30
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
Spatial: Kunming, China
Descipline: Management Science
©copyrights Rajamangala Universiry of Technology Krungthep
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Jinrui Hu_2023.pdf 885.16 KB
ใช้เวลา
0.039261 วินาที

Hu, Jinrui
Title Contributor Type
The Factors Affecting Customer Repurchase Intention of Economic Hotels in Kunming
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Hu, Jinrui
Run, Pharatt
วิทยานิพนธ์/Thesis
Run, Pharatt
Title Creator Type and Date Create
The Factors Affecting Customer Repurchase Intention of Economic Hotels in Kunming
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Run, Pharatt
Hu, Jinrui
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors Influencing Consumer Purchase Intention Toward Luxury Cars in Kunming
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ
Run, Pharatt
Yang,Bin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 58
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,310
รวม 5,368 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 218,770 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 714 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 421 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 186 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 8 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 4 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 220,109 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101