แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Marketing communications factors influencing buying decision of honda civic hatchback model

LCSH: Kasetsart University -- Theses. M.B.A 2021
Classification :.LCCS: HD9710.T352
LCSH: Kasetsart University. -- Faculty of Business Administratioin -- Theses
LCSH: Automobile industry and trade
LCSH: Automobiles -- Marketing
LCSH: Communication in marketing
LCSH: Consumer behavior
Abstract: This study is the study of the marketing communication factors affecting the purchase decision of the Honda Civic Hatchback. 1.To study the factors of marketing communication in the decision to buy a Honda Civic Hatchback 2. To study the behavior of consumers in purchasing a Honda Civic Hatchback 3.To study the factors of marketing communication in the decision to buy a Honda Civic Hatchback classified by personal factors Methods of this study It is a descriptive study. Using a survey method using 385 questionnaires to analyze the data using descriptive statistics. with frequency, percentage, mean, standard deviation and inferential statistics using t-test, F- test and LSD at a statistically significant level of 0.05. The results of the study on personal factors found that most of the sample were female, aged 36-45 years, single status, bachelor's degree. Occupation of a private company employee the average monthly income is less than 20,000 baht. Consumer behavior study found that what impressed me from using the Honda Civic Hatchback is its beautiful, modern shape. The reason for considering buying the Honda Civic Hatchback is the identity of the car that expresses who you are. The purpose of buying a Honda Civic hatchback as a working vehicle. The focus on the Honda Civic Hatchback service center component is that the service center is close to the accommodation and easily accessible the person influencing the decision to purchase a Honda Civic Hatchback is himself and will recommend others to use the Honda Civic Hatchback. The importance of marketing communication factors influencing the purchase decision of the Honda Civic Hatchback found that the importance of marketing communication factors as a whole in a very important level with an average value of 3 . 7 4 and when considering each aspect, it was found that the sample group gave the highest importance to marketing communication factors in Personal Selling, followed by Sales Promotion, Public Relations, Direct Marketing and Advertising, respectively.
Kasetsart University. Office of the University Library
Address: Bangkok
Email: tdckulib@ku.ac.th
Role: Thesis Advisor
Role: Thesis CO-Advisor
Created: 2021
Modified: 2025-07-11
Issued: 2025-07-11
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
URL: https://www.lib.ku.ac.th/KUthesis/2564/porapon-chu-all.pdf
CallNumber: HD9710.T352 .P67
eng
©copyrights Kasetsart University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 porapon-chu-all.pdf 1.32 MB1 2025-08-07 20:35:05
ใช้เวลา
0.03387 วินาที

Porapon Chuenputhi
Title Contributor Type
Marketing communications factors influencing buying decision of honda civic hatchback model
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Porapon Chuenputhi
Surang Hensawang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Surang Hensawang
Title Creator Type and Date Create
Risk, return and performance of equity funds in Thailand
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Surang Hensawang
Kittipong Lertsettasart
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing communications factors influencing buying decision of honda civic hatchback model
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Surang Hensawang
Porapon Chuenputhi
วิทยานิพนธ์/Thesis
Songporn Hansanti
Title Creator Type and Date Create
The moderating effects of regulatory focus on the relationship between dimensiions of the job satisfaction and overall job satisfaction : the case study of Middle Managers in Thailand
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Songporn Hansanti ;Samart Powpaka ;Nawin Minakan
Ratthana Sungpong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,149
รวม 3,149 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 43,706 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 21 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 1 ครั้ง
รวม 43,730 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.104