แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Effects of live webcast marketing factors and perceived value on customer purchase intention

Address: Pathum Thani
Organization : Rajamangala University of Technology Thanyaburi. Faculty of Business Administration. Program in General Management
keyword: Live webcast marketing
ThaSH: Consumers
Classification :.LCCS: HF 5415.1265
; Perceived value
ThaSH: Marketing
; Customer purchase intention
Abstract: Based on the perspective of marketing, the purpose of this study was to explore the effects of live webcast marketing and perceived value on customers purchase intention. The live webcast marketing is divided into four dimensions: anchor cognition, value-added content, personalized service and interactive behavior, while the perceived value is likewise divided into four dimensions: entertainment value, cognitive value, economic value and functional value. The samples used in this study comprised 400 people who watched the live webcasts in China. The instrument used to collect data was an online questionnaire. The statistical methods used to analyze data were frequency, percentage, mean, standard deviation, independent sample t-test, one-way ANOVA, reliability analysis, validity analysis, Pearson’s correlation coefficient and multiple linear regression. The study results showed that live webcast marketing and perceived value had positive effects on customers purchase intention at a statistically significant level of .01.
Rajamangala University of Technology Thanyaburi. Office of Academic Resource and Information Technology
Address: PATHUM THANI
Email: elibrary@mail.rmutt.ac.th
Role: Faculty advisor
Created: 2568
Modified: 2025-02-24
Issued: 2025-02-24
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: THE HF 5415.1265 .J86
eng
Descipline: General Management
©copyrights Rajamangala Univetsity of Technology Thanyaburi
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 RMUTT-176191.pdf 1.94 MB
ใช้เวลา
0.028971 วินาที

Zhang Junwei
Title Contributor Type
Effects of live webcast marketing factors and perceived value on customer purchase intention
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Zhang Junwei
Suraporn Onputtha
วิทยานิพนธ์/Thesis
Suraporn Onputtha
Title Creator Type and Date Create
Effect of marketing strategy and service quality on consumers\' selection of educational institutions
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Suraporn Onputtha
Nie Siyuan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Impact of Covid-19 pandemic on the marketing strategies of learning institutions
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Suraporn Onputtha
Zheng Lin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of live webcast marketing factors and perceived value on customer purchase intention
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Suraporn Onputtha
Zhang Junwei
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,419
รวม 5,421 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 481,559 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,843 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 230 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 29 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 19 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 18 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 483,704 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.33