แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The impact of customers' emotional experience on customers' repurchase : a case study of taking multimedia restaurants
顾客的情感体验对顾客再次购买的影响—以多媒体餐厅为例

Name: Ling Wang
LCSH: Customer relations -- Case studies
LCSH: Relationship marketing
LCSH: Customer loyalty
Abstract: Due to the improvement of people's living standards, consumers’ demand has gradually been upgraded from material consumption to experiential consumption. Facing the fiercely competitive market, catering companies must not only rely on product value and service innovation, but also fully understand the emotional needs of customers. They would start from the psychological and perceived value of people at different levels, and then fully understand their thoughts and purchasing intentions in order to gain a long-term basis in the increasingly saturated catering market. The main objective of this research is to explore the relationship between repurchase, customer emotional experience and other related variables in the context of restaurant multimedia consumption. In this article, the consumers perceiving restaurant multimedia were used as the research object. The data were collected through the questionnaires, and the research was conducted using quantitative research method and divided the relationship between various variables. In this study, the sample data were processed through analysis methods including reliability, validity and descriptiveness. The hypothesis is verified. Finally, on the basis of the problems of the modern catering industry, providing feasible suggestions will help catering companies to improve marketing and provide services
Abstract: 随着大众生活水平的提高,人们消费需求已由物质消费逐渐升级为体验消 费。面对竞争激烈的市场,餐饮企业不仅要依靠产品本身的价值、服务的创新, 更要充分了解顾客的情感需求。从不同层次人的心理和感知价值入手,充分了解 他们的想法和购买意图,这样才能在日渐饱和的餐饮市场立足长远。 本研究的核心内容在于,在多媒体餐厅消费情境下,探讨再次购买、顾客情 感体验等有关变量的关系。在本文中,以多媒体餐厅消费人群为研究对象,结合 问卷调查的方式收集数据,并在数据基础上开展量化研究,创建出研究模型,分 各变量之间的关系。在本文中,样本数据通过信效度、描述性等分析方式进行处 理,并对假设进行验证。最后,在现代餐饮业的问题基础上,提供可行性建议, 有助于其更好的进行营销和服务
Rangsit University. Rangsit University Library
Address: Pathum Thani
Email: rattanapornn@rsu.ac.th
Role: Advisor
Created: 2021
Modified: 2565-12-13
Issued: 2022-12-13
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
chi
©copyrights มหาวิทยาลัยรังสิต
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 LING WANG.pdf 903.08 KB1 2022-12-13 11:22:22
ใช้เวลา
0.156875 วินาที

Ling Wang
Title Contributor Type
The impact of customers' emotional experience on customers' repurchase : a case study of taking multimedia restaurants
มหาวิทยาลัยรังสิต
Ling Wang
Yang Shuchen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Yang Shuchen
Title Creator Type and Date Create
Innovative marketing strategy forfurniture company : the case of Mengzhen Rredwood Company
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Jian Zhao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Investigating the service quality of the thire party logistics enterprise from the IPA model : the case of M Company
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Jiani Li
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of enterprise innovation and reform on employee turnover rate with employee satisfaction as the mediator variable
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang ShuChen
Lijian Feng
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study on the relationship between brand value enhancement and customer satisfaction in the soft drink industry : based on brand identity perspective
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Wanting Xu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Corporate social capital and corporate performance of listed companies : taking commercial credit as an mediating variable
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Yani Liang
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of customers' emotional experience on customers' repurchase : a case study of taking multimedia restaurants
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Ling Wang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Study on the management of new generation employee separation in state-owned commercial banks : take X bank as an example
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Huangrongshang Chen
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the influence of e-commerce development on enterprise management strategies : a case study of Cofco Thailand Branch
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Jiasi Zhang
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of work connectivity behavior after-hours on employees' withdrawal behaviors : the mediating role of work stress
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Peishan Wei
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on the influence of consumer perceived value and involvement degree on purchase intention in the context of live streaming E-commerce
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Zongze Lei
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on the influence of customer perceived value on consumption behavior under catering O2O model
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Wu Yinye
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on the influence of interactive experience mode on customer behavior of online music application : taking perceived value as moderating variables
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Rui Hu
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research factors affecting the intention to buy consumer products by Lazada applications under the COVID-19 crisis in Bangkok
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Paveeruk Korwisetpichit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research on the influence of feeling trusted by supervisors on employees\' job burnout
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Yixin Peng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Impact of e-commerce platform shopping experience on online marketing performance of clothing enterpris : the role perceived value as an intermediary
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Enzhuo Sun
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact mechanism of agricultural product short videos on consumers\' purchase intention research
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Huihua Chen
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study on the impact of information sharing and the degree of goal consistency in the SAP system on supplier trust : a case study of Cofco Group\'s Thailand branch
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Li Yanhan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Social media marketing of SY commercial realestate company based on Sicas model applied research
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Yibo Wang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Building sales channels for new tire brands using strategic management theory : a case study of brand A
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Weiguo Yan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The relationship among store image, perceived price, perceived value and customer experience on purchase intention (the case of traditional retail stores, Phranakhon Si Ayutthaya Province, Thailand)
มหาวิทยาลัยรังสิต
Yang Shuchen
Yiying Chen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 7
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 7,394
รวม 7,401 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 120,096 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 9 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 7 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 5 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 1 ครั้ง
รวม 120,121 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.104