แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The Relationship of Digital Post-Purchase Brand Touchpoints on Relationship Quality and Self-Brand Connection in the Contextof Repurchase of an Automobile
The Relationship of Digital Post-Purchase Brand Touchpoints on Relationship Quality and Self-Brand Connection in the Contextof Repurchase of an Automobile


Othors: post - purchase buying behavior
Othors: digital brand touchpoint
Othors: relationship quality
Othors: self - brand connection
Abstract: The purposes of this study is to investigate the effect of types of digitalpost-purchase brand touchpoints on the relationship quality and the self-brandconnection within the repurchase context of the automobile. Survey research with a structured questionnaire was used for data collection. The target population of this research is all current users of the medium segment of a passenger car who are bothmale and female, age between 18-60 years old, and 100,000 Baht and above of monthly household income. The total number of the target population is approximately 3.6 million users as reported by the Department of LandTransportation. The sample is the current Toyota Camry and Honda Accord userswho bought the cars between 2014 and 2018 in Bangkok and its vicinity. Stratified random sampling was used to select a total of 604 samples. Factor analysis was used to classify digital post-purchase brand touchpoints into dimensions. Besides, structural equation modeling (SEM) was used to test the relationship between typesof digital post-purchase brand touchpoints and relationship quality, as well as self-brand connection. The rotated solution yielded three interpretable factors whichinclude information-based, interaction-based, and service-based digital post-purchase brand touchpoints. Structural equation modeling (SEM) indicated that the model wasReceived:November25, 2020Revised: December 18, 2020 Accepted:December 22, 2020 a good fit to the data. The predictors were able to account for 15 per cent of thevariance in relationship quality, whereas it accounts for 8.5 per cent of the variance in self-brand connection. Interaction-based and service-based digital post-purchasebrand touchpoints have effects on relationship quality and self-brand connection.However, information-based digital post-purchase brand touchpoints did not have a direct effect on relationship quality and self-brand connection.
Buriram Rajabhat University. Academic Resource Center.
Email: llibrary@bru.ac.th
Created: 2020
Modified: 2566-03-29
Issued: 2022-10-21
บทความ/Article
application/pdf
BibliograpyCitation : มนุษยสังคมสาร (มสส.) คณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์, ปีที่ 18 ฉบับที่ 3 (กันยายน - ธันวาคม 2563) : หน้า 215 - 235
eng
©copyrights Buriram Rajabhat University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 3176.pdf 1.52 MB2 2024-09-22 22:17:34
ใช้เวลา
0.033006 วินาที

Surasak Suthongwan
Title Contributor Type
The Relationship of Digital Post-Purchase Brand Touchpoints on Relationship Quality and Self-Brand Connection in the Contextof Repurchase of an Automobile
มหาวิทยาลัยราชภัฏบุรีรัมย์
Surasak Suthongwan;Chanongkorn Kuntonbutr

บทความ/Article
Impact of Post-Purchase Brand Touchpoints on Customer Brand Engagement and Repurchase Intention: The Mediating Role of Relationship Quality and Self-Brand Connection
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Surasak Suthongwan
Chanongkorn Kuntonbutr
วิทยานิพนธ์/Thesis
Chanongkorn Kuntonbutr
Title Contributor Type
The impacts among job demands, work engagement, work schedule flexibility, and financial reward on turnover intentions
มหาวิทยาลัยบูรพา
Thanawatdech Thirapatsakun;Chanongkorn Kuntonbutr;Panisa Mechinda

บทความ/Article
The Relationship of Digital Post-Purchase Brand Touchpoints on Relationship Quality and Self-Brand Connection in the Contextof Repurchase of an Automobile
มหาวิทยาลัยราชภัฏบุรีรัมย์
Surasak Suthongwan;Chanongkorn Kuntonbutr

บทความ/Article
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 12
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,957
รวม 1,969 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 359,991 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 1,223 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 804 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 289 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 77 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 10 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 7 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 6 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 2 ครั้ง
รวม 362,409 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101