Suparada Pimpan.. Sustainable marketing strategy and marketing success : Empirical evidence from ISO 14001 certified manufacturing businesses in Thailand. Doctoral Degree(Marketing Management). Mahasarakham Univerisity. Academic Resource Center. : Mahasarakham University, 2021.
| Title | Contributor | Type |
|---|---|---|
| Sustainable marketing strategy and marketing success : Empirical evidence from ISO 14001 certified manufacturing businesses in Thailand
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม Suparada Pimpan. | chutima ruanguttamanun | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Title | Creator | Type and Date Create |
|---|---|---|
| The Role of entrepreneurial marketing orientation on new product development performance
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม chutima ruanguttamanun | Pongnarin Pitjatturat. | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Sustainable marketing strategy and marketing success : Empirical evidence from ISO 14001 certified manufacturing businesses in Thailand
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม chutima ruanguttamanun | Suparada Pimpan. | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Customer experience and commitment on eWOM and revisit Intention
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม Chutima Ruanguttamanun | Wanwisa Paisri. | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| The Impact of servicescape on customer satisfaction and behavioral intention: The Case of homestay industry in Thailand
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม chutima ruanguttamanun | Tassanee Suanchimplee | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Assessments service quality of the Thai Sappaya Spa customer : an empirical analysis
มหาวิทยาลัยมหาสารคาม chutima ruanguttamanun;Komkrit Wongkhae | Ekapon Sawgsri | วิทยานิพนธ์/Thesis |