แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The Effect of Customer's Perceived Value on Their Purchase Intention of Chinese Customer Toward Online Tour Packages in Thailand

ThaSH: Consumer behavior -- Research
ThaSH: Online Travel Packages
Abstract: Chinese and online services correspond to each other. Whether it's booking flights, booking hotels, booking rental cars, or everything the Chinese want to do online. Link its services to the Chinese market through various applications. This is one of the most important and necessary channels for your business. Because this method can guarantee that you will definitely hit Chinese tourists. Due to many factors, such as cheap travel expenses, most Chinese choose to come to Thailand. During the cold period in China. Thailand, the temperature is suitable for travel, it is easy to apply for a visa, can apply for a visa when entering, not far away, eat well, live well, all kinds of travel world-class beautiful sea. Therefore, this topic must be selected to solve the problem and improve it better. The starting point is to use tourism products as the research object, establish a model of factors that affect consumers' willingness to purchase tourism products online, and analyze the factors that affect consumers' choices of online tourism products. Conduct questionnaire surveys to identify the factors and characteristics of tourism products, and evaluate the factors that influence consumers' willingness to purchase tourism products from online touch points. This study draws the following conclusions through analysis: (1) The demographic data in the consumer perceived value model has a significant impact on consumers' attitudes and willingness to purchase online packages, while perceived ease of use has no effect on consumers' attitudes. Significant impact; (2) Perceived value also has an important impact on explaining consumers' willingness to purchase online packages; (3) Travel motivation is the most important factor affecting consumers' willingness to purchase online packages.
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์. ศูนย์เรียนรู้และหอสมุด.
Address: กรุงเทพมหานคร
Email: library@dpu.ac.th
Role: Supervisor
Modified: 2565-05-06
Created: 2020
Issued: 2022-04-26
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
©copyrights Dhurakij Pundit University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 Sittichok.Jal.pdf 1.04 MB1 2024-06-18 14:58:29
ใช้เวลา
0.260459 วินาที

Sittichok Jalernkij
Title Contributor Type
The Effect of Customer\'s Perceived Value on Their Purchase Intention of Chinese Customer Toward Online Tour Packages in Thailand
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Sittichok Jalernkij
Siridech Kumsuprom
วิทยานิพนธ์/Thesis
Siridech Kumsuprom
Title Creator Type and Date Create
The Effect of Customer\'s Perceived Value on Their Purchase Intention of Chinese Customer Toward Online Tour Packages in Thailand
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Siridech Kumsuprom
Sittichok Jalernkij
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors Influencing Purchasing Decisions for Low-Income Tenants in Correspondence to Rental Apartment Selection in Nonthaburi, Thailand
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Siridech Kumsuprom
Liam George Redhead
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors Affecting the Decision to Study Online at a Thai Private University During the Covid-19 ERA
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Siridech Kumsuprom
Perapon Buranamontri
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Influence of Social Media Marketing on the Online Purchasing Decision Process of Gen Z Consumers During Covid-19 in Thailand
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Siridech Kumsuprom
Phanit Phea
วิทยานิพนธ์/Thesis
Research of Customer Satisfaction of Food Takeaway in O2O Model
มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์
Siridech Kumsuprom
Yiqi Chen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,583
รวม 5,583 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 117,292 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 20 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 10 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 3 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 1 ครั้ง
รวม 117,326 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.212