 
Sittichok Jalernkij. The Effect of Customer's Perceived Value on Their Purchase Intention of Chinese Customer Toward Online Tour Packages in Thailand. Doctoral Degree(Marketing in Digital Era). มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์. ศูนย์เรียนรู้และหอสมุด.. : มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์, 2020.
| Title | Contributor | Type | 
|---|---|---|
| The Effect of Customer\'s Perceived Value on Their Purchase Intention of Chinese Customer Toward Online Tour Packages in Thailand มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ Sittichok Jalernkij | Siridech Kumsuprom | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
| Title | Creator | Type and Date Create | 
|---|---|---|
| The Effect of Customer\'s Perceived Value on Their Purchase Intention of Chinese Customer Toward Online Tour Packages in Thailand มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ Siridech Kumsuprom | Sittichok Jalernkij | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
| Factors Influencing Purchasing Decisions for Low-Income Tenants in Correspondence to Rental Apartment Selection in Nonthaburi, Thailand มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ Siridech Kumsuprom | Liam George Redhead | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
| Factors Affecting the Decision to Study Online at a Thai Private University During the Covid-19 ERA มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ Siridech Kumsuprom | Perapon Buranamontri | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
| The Influence of Social Media Marketing on the Online Purchasing Decision Process of Gen Z Consumers During Covid-19 in Thailand มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ Siridech Kumsuprom | Phanit Phea | วิทยานิพนธ์/Thesis | 
| Research of Customer Satisfaction of Food Takeaway in O2O Model มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ Siridech Kumsuprom | Yiqi Chen | วิทยานิพนธ์/Thesis |