แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Thai consumer behavior of online music streaming services

keyword: Music streaming services
LCSH: Consumer behavior -- Thailand
; Consumption behavior
LCSH: Music trade -- Thailand
; Online music
Abstract: The study of “Thai consumer behavior of online music streaming services” has been chosen to be an independent study topic that focuses on the issue of technology. This study is a contemporary topic in applied marketing. Objectives are to understand consumer behavior towards marketing mix of the services, to identify consumption behavior and characteristics of each type of music streaming users, to discover the barrier of entry to the paid subscription and to understand attitude of music streaming users towards marketing mix of the services. Secondary research was gathered through various sources such as business articles, online blogs, online news site and other internet sources. Furthermore, qualitative analysis was attained by conducting in-depth interviews with seven interviewees who are current users of music streaming services. The in-depth interviews were proceeded to discover attitude, music consumption behavior, and to receive knowledge of users towards the streaming services. Quantitative analysis was accomplished by surveying 2 0 3 respondents through online questionnaires. Finally, statistical procedures by SPSS were used to summarize the outcomes from quantitative survey. Key findings from this study can be used for music streaming providers in Thailand to improve the services, create new innovative offerings to match consumers’ preferences and, eventually, expand alternative channels of revenues for the providers. Moreover, interested companies who want to create, for example, promotional campaigns or advertisements through music streaming services can apply the insights from this study
Thammasat University. Thammasat University Library
Address: BANGKOK
Email: preserv@tu.ac.th
Role: advisor
Created: 2016
Modified: 2021-06-10
Issued: 2021-06-10
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
eng
DegreeName: Master of Science
Descipline: Marketing
©copyrights Thammasat University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 2714rattapon.pdf 771.19 KB
ใช้เวลา
0.017078 วินาที

Rattapon Jangwan
Title Contributor Type
Thai consumer behavior of online music streaming services
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Rattapon Jangwan
Nelson, James E.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Nelson, James E.
Title Creator Type and Date Create
The study of consumer behavior on Thai society and credit card debt
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Arthit Kricanakarin
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of facial beauty services issues of Bangkok consumer
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Ekaluck Viriyakovithya
วิทยานิพนธ์/Thesis
How carbon emission regulation have impact on Thailand's automotive products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Boom Moosirilert
วิทยานิพนธ์/Thesis
Office worker behaviors that may cause office syndrome and how to solve
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Chonlathorn Pipitwetch
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of self-medication among young college students in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Aunchasa Witsawachaisil
วิทยานิพนธ์/Thesis
Social consequences of Bangkok society towards strategic position of Pruksa condominium
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Jitnukul Bowornrubphorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
The examination of behaviors in purchasing luxury brand products from online site
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Kanokporn Hemjirapatt
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact and effect of advertising presenter on Bangkok male consumers in purchasing a car
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Krittanai Chaiyanajit
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of brand personality and brand image of Thai skin care brand versus western brands from Bangkok women perspective
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Farida Songsiri
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of online influencer/celebrities affects the intention to purchase via Instagram
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Kanatthaya Jurairatanaporn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumers' perception and behavior towards international and local brewed coffee shop brands in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Dolruthai Jarupattanapornkit
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of Bangkok consumers' attitude toward Pun Pun Bike Share Project and the effectiveness of the campaign
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Peerachat Koonvirarak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence of multi-languages on packaging to attitude and perception of Bangkok consumers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Suchera Toiparn
วิทยานิพนธ์/Thesis
The insight of mutual fund investing in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Thai Boontae
วิทยานิพนธ์/Thesis
To understand consumers' need towards healthy organic facial skin whitener product of male in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Nopphatsorn Sribooneak
วิทยานิพนธ์/Thesis
To understand purchasing decision factors towards healthy organic vegetable in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Polwat Luengsupabul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai female consumer perceptions and purchasing decision factors for cosmetics sold in four types of stores in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Sirikorn Yutidhammadamrong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai peoples perceptions towards hybrid cars
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Rasspriya Ueachalitnukul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai millennial consumer perceptions, attitudes, and intentions regarding non-alcoholic beer in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Nutdanai Leewatnakit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Eating habits among Thai working-age women with chronic kidney disease
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pattarin Prerttitumrong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors that influence Thai mobile gamers to spend money on a free-to-play mobile game
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Woravat Fungtragool
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai consumers purchase intentions towards sugar-free sweet biscuits and chocolates made with natural sweeteners
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Tanat Anutrakulchai
วิทยานิพนธ์/Thesis
Willingness of Bangkok consumers to pay for personal care products packaged in eco-friendly packaging
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Nalat Phutthanurak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors that influence Bangkok millennials to join running events
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Lertsakul Poonsiripaiboon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Willingess of Thai consumers to pay for data privacy in online shopping applications
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Kanjanapa Arunrungsri
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence of micro influencers and beauty influencers on cosmetics purchases among female customers in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Irin Prakobklin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Barriers and triggers that affect MRT user in purchasing at metro mall in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Bunyanuch Thammasirikun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence of buffet restaurant characteristics on customer attraction, and retention in the emergence of healthy trend within Bangkok and provincial area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Chokchai Kla-aim
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors that influence Thai people using Promptpay
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Nattawat Poopattanapong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer purchasing behavior toward knockdown bedroom furniture in Bangkok, Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Siriporn Ongkamongkol
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai mothers' perceptions and attitudes of organic baby food
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Rinrapat Tocharoentanapol
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer behavior and purchase decision towards LINE MAN (an on demand food delivery) in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Noppanut Talabpetch
วิทยานิพนธ์/Thesis
Prospect funders' intentions to fund on reward-based crowdfunding platforms in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Thanyathorn Pattana-amorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Types of sale promotions that influence Thai female millennial on purchasing apparel product category in m-commerce
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Choi, Wook
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai merit making behavior and its implication on communication plan for NPOs
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Panupat Kachonnarongvanish
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of Thai woman and Bangkok dancing studios: barriers, and motivations to visit, satisfaction, and usage behaviors
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pornvipa Pansuwan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence of Japanese anime on young Thai males toward purchasing behavior of anime figure
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Yothin Kamnerdsitthiseri
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effectiveness of domestic airlines website towards customer intention to purchase
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pattamawan Sangkhaphan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of how to enhance chatbot user experiences in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Sasipim Jintanon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Millennial mother's attitude and purchase decision towards e-commerce platform for baby milk products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Sisira Mettajit
วิทยานิพนธ์/Thesis
The analysis of adult disposable diaper industry in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Ankan Wongsirirat
วิทยานิพนธ์/Thesis
How blockchain and smart contracts impact business in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Voehlert, Emil
วิทยานิพนธ์/Thesis
Industry study of crowdfunding platforms in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pattra Kangwankit
วิทยานิพนธ์/Thesis
How online food photos on Instagram influence Thai customers' attitude and perception towards offline Thai restaurants
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Thanyaphorn Tanthaphruekphon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer knowledge, attitude, and purchasing behavior on dietary supplements for general health purpose among young adults in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Sunhaporn Wongsawasdi
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors that will create positive perception toward trailer driver profession in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Sirima Kajonwuttidet
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer purchasing decision factors of ready to drink bird's nest in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Wongsatorn Chavalvechakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Line, Facebook, and Youtube usage of Thai seniors when deciding travel destination
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Apichaya Sukduang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effectiveness of minimalist advertising with Bangkok millennials
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Rujdanai Chinratanalap
วิทยานิพนธ์/Thesis
Ready-to-eat meals at 7-Eleven and their impact on Bangkok's street food culture
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pavita Sangruengkit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Preferences and behaviors of Thai single women in Bangkok on investing in financial products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Jutaporn Hotrawaisaya
วิทยานิพนธ์/Thesis
The role of pharmacist on customers' purchasing decision for non-prescription medications at drugstores in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Rewat Wongfutan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai consumer behavior of online music streaming services
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Rattapon Jangwan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influences of e-coupon marketing on consumer intentions to select a coffee shop among employees in Bangkok Metropolitan Area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pichanan Wichitchayanon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Purchasing decision process for co-working spaces in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Umaporn Aempoo
วิทยานิพนธ์/Thesis
Online purchase intention of counter brand makeup products : a study of working women in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Rachataporn In-Odd
วิทยานิพนธ์/Thesis
Perception, attitude, and influential factors of travelers towards Airbnb in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Thanakorn Ratsamimala
วิทยานิพนธ์/Thesis
Barriers to adoption of environmentally degradable plastic cup among coffee shops in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Jarasporn Nimkittikul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Key factors influencing Thai travelers to choose a homestay accommodation in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Noppanat Sekorarith
วิทยานิพนธ์/Thesis
How food delivery impact on clean food eating behavior
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Tanpong Singhanetr
วิทยานิพนธ์/Thesis
Attitude, perception, and knowledge of Thai people toward green condominium buildings
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Yanisa Dechwattanatam
วิทยานิพนธ์/Thesis
Attitudes and behaviors of Thai fans towards licensed and counterfeit merchandise of English Premier League football teams
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Siripen Chinsiri
วิทยานิพนธ์/Thesis
Retirement savings behavior of Thai millennials
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Preeyarat Pichaiya
วิทยานิพนธ์/Thesis
Perceived benefits and barriers influencing the adoption of life insurance among Thai people
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Piyada Santirongyuth
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer Preferences on Nanotechnology and its implication of Thailand's folk textile industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Panta Sukkasem
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai millennials purchase behavior towards online TV streaming services: Iflix, Netflix, and Viu
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Onpimon Chavalitcheevin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai consumer perception about product prices set by gender-based price discrimination
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Nattawan Kittidesdamkerng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Attitude and behaviors in buying food-franchise among Bangkokkians
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Kullawat Soonthorn-opas
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of mobile commerce platforms on purchase of skincare products for female millennial consumers in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Jinjutha Hematulin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors that influence Thai health-concious consumers in their purchasing decision towards healthy snack foods
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Chadchanun Kongdechakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Key decision factors that influence Chinese consumers for purchasing condominiums in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Itthipat Techawongkorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Intergeneration gift giving in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Chanon Chaiputhi
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thailand baby boomers and their dogs: the decision process to purchase in dogs insurance
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Thanyawan Asawawongsawat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using instagram as and advertising tool for small print-shop businesses
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Montree Methakajonkul
วิทยานิพนธ์/Thesis
How young Bangkok urbanites interpret healthy diet and its implication for healthy food product
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Lalita Neeranatvong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing opportunity of the functional candy toward Thailand's aging population
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Kanoknapa Pongboripat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effectiveness of government and NGO social marketing campaigns to educate male sex workers, IDUs, and homosexual men about HIV/AIDS
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Jakkarin Thuengjitvilas
วิทยานิพนธ์/Thesis
Understanding Bangkok female consumers' key influential factors on purchasing packaged soilless vegetable salads
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Isawiphon Tantasuwan
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of consumer behavior and purchasing criteria for choosing regional airlines operating in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Chonchob Choochote
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of consumer attitudes towards no plastic bag shopping day at supermarket stores in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Cholavith Jirawanchaikul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Exploring impact of snack's front-of-pack nutrition label on young adult consumption choices
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Chudvaroon Weangsong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer reaction towards product placement technique in Thai teenager seasonal television series
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
A-tis Thammaruja
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of health-conscious customer attitudes toward diet programs from diet meal delivery companies
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Apiwat Aksornsart
วิทยานิพนธ์/Thesis
How small non-profit organizations apply online media platform effectively
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Prim Leelawutharak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Characteristics of line official accounts subscribers and effectiveness of two Thai brand accounts
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Parawee Satayanurug
วิทยานิพนธ์/Thesis
Organic farming : chemical free inspiration to improve Thai farming practices
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Prodpran Wonggornworawej
วิทยานิพนธ์/Thesis
Human-dog relationships and implications for Bangkok's dog care industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Neti Changbencharong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Influence of beauty bloggers on the purchase decision for cosmetic products by Thai women
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pinya Nimla-or
วิทยานิพนธ์/Thesis
Understand potential of two-ways communication on social media for retail financial investors
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pawasuth Chaiboriphan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Social commerce : trustworthy, expertise, credibility, and purchase intention in the case of Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pattharisa Charoenchaipong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumption behaviors and beliefs of gold purchasers in Southern Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pussaporn Rattanaamarangkun
วิทยานิพนธ์/Thesis
Key success factors of pubs and bars in selected Bangkok Areas
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pichulada Foofung
วิทยานิพนธ์/Thesis
Comparison of general and natural skincare markets in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pattcharanun Sripatthanawatt
วิทยานิพนธ์/Thesis
Female consumers purchasing criteria and perceptions toward Thai hangbag brands
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Ployyarin Wiranurak
วิทยานิพนธ์/Thesis
Working professional attitudes toward buying ready to eat healthy food through Facebook and Instagram
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Porntida Laochariyakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting customer decisions regarding standalone car detailing
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pansiri Srisuaysakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of effectiveness of traditional media and new media in retail real estate business in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Paweena Buranasomrerk
วิทยานิพนธ์/Thesis
Study of consumer beliefs and usage of e-vouchers for facial clinics and salons in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Nonlanee Wainuapiwat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Purchasing decision factors on health-conscious consumers towards healthy bakery in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Paquan Lertsawatwicha
วิทยานิพนธ์/Thesis
To study workplace stress and its relationship with the female managers' spending in Bangkok area
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Tippawan Yodying
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study on stress faced by office workers and the activities they do to relieve stress
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Pattrawan Muongrattana
วิทยานิพนธ์/Thesis
Hybrid automobile : feasibility and market analysis of the new fossil fuel alternative in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Ramida Jiensnong
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study about family attitudes towards eldercare industry in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Kwanchon Sawadriawkul
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of social values and social consequences of beauty drinks product and its commercial advertisement toward Thai teenagers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Patcharapa Wannasumrerng
วิทยานิพนธ์/Thesis
Manufacturing acceptance of bio-plastic exporters
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Sydpasu Walongpongsapas
วิทยานิพนธ์/Thesis
Opportunities for growing and exporting Thai fruits to Japan
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Eakthana Chanchorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
The study of Thai consumers' perception toward biodegradable plastic packaging containers
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Supachot Wangchinda
วิทยานิพนธ์/Thesis
Advertising effectiveness in reducing drunk driving behavior in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Saifon Hanchaikul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Understanding purchase intention of fast fashion products for Thai female millennials through their customer journey
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Kanchanit Bupphachuen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of gaming mouse price and negative reviews on Thai gamers' intentions to find more information and intention to buy
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Potel, Julien
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting Thai consumers' choice of an orthopedic provider
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Wood, Gomassiri
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting consumer choice of online data science courses in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Thambaphol Manowan
วิทยานิพนธ์/Thesis
User attitudes toward 3D printer and factors to adoption in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Worakorn Boonprasitpol
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai owners of modified motorcycles and their attitude and behavior toward driving responsibly
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Kamonwad Yangyuenthanasan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors that influence Thai millennials to participate in cycling events
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Jiraporn Tungkasen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Key factors of Thai generation Z decide to share data to Shopee and Lazada
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Kullawat Techasikarn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Changes in SMEs restaurant business in Bangkok during and after COVID-19
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Chanon Kamjorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Financial literacy and retirement saving for Thai millennials
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Tharathep Lomchid
วิทยานิพนธ์/Thesis
Consumer reaction to online advertising related to Y-series in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Sarintip Chamkrachang
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of attitudes and behaviors of drivers who drive whilst being under the influence of alcohol in Bangkok
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Kittikhun Choengwiwatkit
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of the famous bloggers' review on consumer behavior of beauty products
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Ratanawalee Indraphuag
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of market orientation and its strategic antecedents on business performance : replication, corroboration, and extension of recent structural equation results
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.;Smith, Tasman A.;Kulpatra Sirodom
Brown, Gregory K.
วิทยานิพนธ์/Thesis
An exploratory study of core cultural values, ethnicity, consumption attitudes, and consumption intentions in Bangkok, Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Yurapong Ovatsatit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effectiveness of cigarette warning picture in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James E.
Nopphawan Kittiudomthum
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,240
รวม 1,240 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 31,168 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 36 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 12 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 2 ครั้ง
รวม 31,218 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.28