แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Marketing Strategy Development for Professional Services Firms: Case Study of Certified Audit Firms in Russia
การพัฒนากลยุทธ์ทางการตลาดสำหรับสำนักงานสอบบัญชี กรณีศึกษาในประเทศรัสเซีย

LCSH: Strategic planning
LCSH: Marketing
Abstract: This work is devoted to developing a strategy based on the Blue Ocean Strategy framework for audit firms in Russia. Today, audit firms in Russia are in an awkward position, caused by a fall of revenue in real terms, a high level of competition and a difficult economic situation. Therefore, audit firms are forced to look for new ways to grow their business. The paper analyzes the market for audit services in the period from 2009 to 2018, including structural analysis, revenue analysis, and assessment of the impact of the largest audit firms on the market. The historical background shows the formation of audit services in Russia and in the world. The new strategy is based on the use of emerging technologies in the audit business, such as Robotic Process Automation, Machine Learning, Blockchain, and others. The paper gives examples of the use of new technologies by the Big Four firms. Also, the case of AuditOnline is provided, a company specializing in the provision of audit services remotely. This work aims to develop a new development strategy for audit firms in Russia.
Abstract: งานวิจัยนี้ทำการศึกษากลยุทธ์ขององค์กรผู้ตรวจสอบบัญชีในประเทศรัสเซียผ่านแนวคิด Blue Ocean Strategy ในช่วงปี ค.ศ. 2010-2019 องค์กรผู้ตรวจสอบบัญชีในรัสเซียอยู่ในสถานการณ์ที่ลำบาก และต้องหาวิธีการใหม่เพื่อการขยายธุรกิจเนื่องจากรายได้ที่หดตัว การแข่งขันที่สูงขึ้น และสภาวะเศรษฐกิจที่ไม่ดีนัก งานวิจัยนี้ทำการวิเคราะห์ตลาดขององค์กรผู้ตรวจสอบบัญชีในรัสเซียระหว่างปี ค.ศ. 2009 ถึงปี ค.ศ. 2018 ทั้งในด้านโครงสร้างตลาด รายได้ และอำนาจตลาดขององค์กรขนาดใหญ่ รวมทั้งทำการศึกษาความเป็นมาขององค์กรผู้ตรวจสอบบัญชีในประเทศรัสเซียด้วย งานวิจัยนี้พบว่าสำหรับแนวทางในการพัฒนากลยุทธ์ผ่านนวัตกรรมสำหรับองค์กรผู้ตรวจสอบบัญชีในประเทศรัสเซียนั้น กลยุทธ์ที่เป็นไปได้สำหรับผู้ตรวจบัญชีในรัสเซียคือการใช้เทคโนโลยีที่ทันสมัย เช่น การใช้ระบบอัตโนมัติ ระบบหุ่นยนต์ การเรียนรู้โดยคอมพิวเตอร์ และเทคโนโลยีอื่น ๆ เช่น blockchain เป็นต้น
Chulalongkorn University. Office of Academic Resources
Address: BANGKOK
Email: cuir@car.chula.ac.th
Role: advisor
Created: 2019
Modified: 2021-03-13
Issued: 2021-03-13
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
URL: http://cuir.car.chula.ac.th/handle/123456789/64721
eng
DegreeName: Master of Arts
©copyrights Chulalongkorn University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 6185584029[1].pdf 1.65 MB7 2022-07-27 21:04:53
ใช้เวลา
0.033572 วินาที

Dmitrii Bushkov
Title Contributor Type
Marketing Strategy Development for Professional Services Firms: Case Study of Certified Audit Firms in Russia
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Dmitrii Bushkov
San Sampattavanija
วิทยานิพนธ์/Thesis
San Sampattavanija
Title Creator Type and Date Create
EFFECTS OF ASEAN ECONOMIC COMMUNITY ON ECONOMY AND LABOR MARKET: THE CASE OF THAILAND
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Autsawin Suttiwichienchot
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Study Of Informal Loan In The Greater Bangkok Area: Fators Affecting Loan Decision And Interest Rate From The Demand Side
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija;Sukanda Luangon
Wichyada Tanomchat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing Strategy Development for Professional Services Firms: Case Study of Certified Audit Firms in Russia
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Dmitrii Bushkov
วิทยานิพนธ์/Thesis
The relationship between greenhouse gas emission and rice production in Thailand
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Kitsada Vitidladda
วิทยานิพนธ์/Thesis
How does the hotel reviews from websites affect the rate of hotel booking of Centara hotels and resorts?
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Kamolluck Nganthanaphanich
วิทยานิพนธ์/Thesis
What is the impact of digital disruption on BEC world\'s advertising revenues during 2014 - 2019?
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Karnmanee Pongtiyapaiboon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Does online marketing and promotions of Major Cineplex attract the consumer brand loyalty?
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Tanatwee Kongkeaw
วิทยานิพนธ์/Thesis
How the minimum wage change affect to the revenue of the property development companies in Thailand?
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Siravit Srichomngam
วิทยานิพนธ์/Thesis
What is the impact of tourism infrastructure development on the international tourism inflow in Thailand during 2008 to 2019?
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Wucaihong Huang
วิทยานิพนธ์/Thesis
How does synergistic advertising strategies created by advertisers have an impact on their media revenue. Company specific: BTSG holdings plc
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Ashma Poudel
วิทยานิพนธ์/Thesis
Impact of COVID-19 on airline business: a case study of airlines in Thailand
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Chonlatan Chokanan
วิทยานิพนธ์/Thesis
A case study on descriptive analysis of marketing and business strategy for PTG energy in 2013 toward business performance
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Nirapa Ruengwutisakulchai
วิทยานิพนธ์/Thesis
The relationship of agricultural growth, price, wages and poverty reduction of Thai rice farmers
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Pitcha Pongpanstaporn
วิทยานิพนธ์/Thesis
What will be the impact of legalizing medical cannabis on economic effects in Japan? : analysis of case study in Germany and USA, Canada, Thailand.
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Yuki Matsushita
วิทยานิพนธ์/Thesis
A study of the benefits and barriers of Thai SMEs with bot policy supporting SMEs
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Laksika Junyakhajorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing analysis of Fu Anna Home Textile co., ltd.
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Jue Lin
วิทยานิพนธ์/Thesis
The ways of improving competitiveness of Thailand textile industry enterprises
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Chun Zhou
วิทยานิพนธ์/Thesis
Financial analysis: a comparison between Thai textile industry public company limited and lu Thai textile company limited
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
May Thu Htet
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing strategy analysis of Laogai home textile company
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Yang Liu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of digital access on business during COVID-19 pandemic
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Kornthawat Angsathitanan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Can Japan's horse racing industry sustainably improve its competitiveness? -an analysis focusing on economic factors-
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Katsuya Imanishi
วิทยานิพนธ์/Thesis
What factors cause people to choose to buy in the live streaming in China?
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Changjun Wei
วิทยานิพนธ์/Thesis
Price effect of SET 50 stock from inclusion and exclusion
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Thamatit Sakunwanit
วิทยานิพนธ์/Thesis
How Kerry express becomes Thailand s no.1 non-governmental parcel delivery company: a case study of Kerry express
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Polyos Kulvichien
วิทยานิพนธ์/Thesis
Assessing the access: the significance of internet penetration on economic output in Thailand
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Anan Vichitanan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Financial statement analysis : A comparison between Bangkok Dusit Medical Services PCL, Bumrungrad Hospital PCL and Thonburi Healthcare Group PCL during COVID pandemic
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Phongsathorn Chuisrikaeo
วิทยานิพนธ์/Thesis
The determinants of export performance and the perspective to improve international competitiveness for Thai fisheries sector.
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Phatcharaphorn Kantasen
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of the ongoing China-US trade war on Huawei, evidence from 2021 financial report
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Liping Zhang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing strategy analysis of K.S. plastic works company
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Kittiphat Temtavornkul
วิทยานิพนธ์/Thesis
The marketing factors that have an influence on Momo-paradises customer loyalty in Bangkok metropolitan area
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Apiporn Buachart
วิทยานิพนธ์/Thesis
Marketing analysis of Thai Solar Energy Public Company Limited
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Kuan-chin Fuh
วิทยานิพนธ์/Thesis
Impact of digital marketing on consumer hotel booking intentions in Phuket hotels
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Lingyu He
วิทยานิพนธ์/Thesis
Human resource management in managing employee retention during COVID-19 for sport and wellness resorts in Phuket
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Peeraya Sattayaporn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Driving sustainability for a hotel in Phuket
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Natharee Somboon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors influencing people’s behavioral motivation to travel for sport tourism in Thailand
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Lingjuan Liu
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of demographics on customer expectations for service quality in the hotel industry( A case study of 3-star hotel in phuket,Thailand)
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Xiaoting Chen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Social Enterprises: Relationship between Economic Profits and Social Values
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Pramon Karnchanapimonkul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Huai-River policy and regional economic development: status and prospect
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
San Sampattavanija
Yannan Gao
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 16
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,315
รวม 2,331 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 406,972 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 899 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 885 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 145 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 35 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 34 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 23 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 11 ครั้ง
รวม 409,004 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.104