แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Teachers' perspectives and practices in fostering learner autonomy in EFL classrooms
มุมมองและแนวปฏิบัติของครูในการส่งเสริมการเรียนรู้ด้วยตนเองในชั้นเรียนของภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ


LCSH: Learner autonomy
LCSH: Teaching
keyword: การเรียนรู้แบบพึ่งตนเอง
; การสอน
King Mongkut's University of Technology Thonburi. KMUTT Library
Address: BANGKOK
Email: info.lib@mail.kmutt.ac.th
Role: Advisor
Created: 2018
Modified: 2020-11-03
Issued: 2020-11-03
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: LNG434
eng
©copyrights King Mongkut's University of Technology Thonburi
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 LNG434.pdf 2.73 MB4 2025-07-11 21:37:49
2 LNG434ab.pdf 63.81 KB
ใช้เวลา
0.023682 วินาที

Chatrawee Intraboonsom
Title Contributor Type
University teachers and learners revealing their perceived characteristics of an effective university EFL teacher
มหาวิทยาลัยมหิดล
Chatrawee Intraboonsom
Chantarath Hongboontri
วิทยานิพนธ์/Thesis
Teachers' perspectives and practices in fostering learner autonomy in EFL classrooms
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Chatrawee Intraboonsom;ฉัตรวี อินทรบุญสม
Pornapit Darasawang
วิทยานิพนธ์/Thesis
ฉัตรวี อินทรบุญสม
Title Contributor Type
Teachers' perspectives and practices in fostering learner autonomy in EFL classrooms
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Chatrawee Intraboonsom;ฉัตรวี อินทรบุญสม
Pornapit Darasawang
วิทยานิพนธ์/Thesis
Pornapit Darasawang
Title Creator Type and Date Create
กลยุทธ์การติดต่อสื่อสารในการเขียน
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Asst.Prof.Dr. Pornapit Darasawang
นภาภรณ์ งามวิไลพงศ์
Napaporn Ngamwilaipong
วิทยานิพนธ์/Thesis
การสำรวจความคาดหวังและพฤติกรรมของนักศึกษาที่มีต่อกิจกรรมภาษาที่มีลักษณะแบบสังเคราะห์และวิเคราะห์
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Asst.Prof.Dr. Pornapit Darasawang
ณัฎยา ศรีศักดา
Nattaya Srisakda
วิทยานิพนธ์/Thesis
The reading strategies of proficient and less proficient readers
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Saowaluck Tepsuriwong;Pornapit Darasawang
Thanaporn Sri-sunakrua
วิทยานิพนธ์/Thesis
Developing Teaching through Comparison of Teacher's and Learners' Perceptions of Learning
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Nuantip Tantisawetrat;Pornapit Darasawang
Phalangchok Wanphet
วิทยานิพนธ์/Thesis
Investigating the Problems of Connectedness in Students' Written Work
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Richard Watson Todd;Pornapit Darasawang;พรนภิส ดาราสว่าง
Somreudee Khongput
สมฤดี คงพุฒ
วิทยานิพนธ์/Thesis
Goal Setting in Self-Access Counselling
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Pornapit Darasawang;Saowaluck Tepsuriwong;พรนภิส ดาราสว่าง;เสาวลักษณ์ เทพสุริวงศ์
Wanida Wongbannakhom
วนิดา วงศ์บรรณาคม
วิทยานิพนธ์/Thesis
Affective Factors in Foreign Language Learning
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Pornapit Darasawang;Wareesiri Singhasiri;พรนภิส ดาราสว่าง;วรีสิริ สิงหศิริ
Natee Pechsuttitanasan
นที เพชรสุทธิธนสาร
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of Peer Correction on Students' Writing
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Pornapit Darasawang;Ananya Tuksinvarajarn
Piriya Thaksanan
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Case Study of an Anxious Speaker
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Ananya Tuksinvarajarn;Pornapit Darasawang
Camik Hayeepaji
วิทยานิพนธ์/Thesis
Teacher identification of errors to help young learners correct their spelling
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Pornapit Darasawang;Advisor
Wimonrat Chookanhom
วิมลรัตน์ ชูคันหอม
วิทยานิพนธ์/Thesis
Exploring EFL learning of young learners in a constrcutionist learning environment in Thailand
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Pornapit Darasawang
Archana Joshi
วิทยานิพนธ์/Thesis
Learning strategies used by Thai engineering students with particular dominant learning styles in different language tasks
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Pornapit Darasawang
Urarat Parnrod
อุรารัตน์ ปานรอด
วิทยานิพนธ์/Thesis
Epistermological beliefs about culture of Thai social sciences teachers a critical discourse analysis perspective
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Pornapit Darasawang
Kunthida Rungruengkiat
กุลธิดา รุ่งเรืองเกียรติ
วิทยานิพนธ์/Thesis
Teachers' perspectives and practices in fostering learner autonomy in EFL classrooms
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Pornapit Darasawang
Chatrawee Intraboonsom
ฉัตรวี อินทรบุญสม
วิทยานิพนธ์/Thesis
The antidotes to boredom: a classroom-based study on strategy instruction to enhance boredom regulation for L2 Learning
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Pornapit Darasawang
Sachiko Nakamura
วิทยานิพนธ์/Thesis
Understanding personalisation and social interaction in a language MOOC
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Pornapit Darasawang
Napat Jitpaisarnwattana
ณภัทร จิตไพศาลวัฒนา
วิทยานิพนธ์/Thesis
Neural Mechanisms Underlying Working Memory Manipulation across Linguistic and Non-linguistic Domains of Bilinguals
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
Pornapit Darasawang;Sirawaj Itthipuripat
Patdanai Puvacharoonkul
พัทธ์ดนัย ภูวจรูญกุล
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 13
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,577
รวม 3,590 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 111,688 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 54 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 22 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 7 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 4 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 111,781 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.46