แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Professional development of science teachers to enhance scientific thinking skills of Mathayom Suksa 3 students using lesson study
การพัฒนาวิชาชีพครูวิทยาศาสตร์เพื่อส่งเสริมทักษะการคิดเชิงวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โดยใช้การศึกษาชั้นเรียน

LCSH: Teachers
Classification :.DDC: 371.1
LCSH: Science -- Study and teaching (Secondary)
LCSH: Action research in education
Abstract: http://archive.lib.cmu.ac.th/full/T/2014/ci50814sss_abs.pdf
Chiang Mai University Library
Address: Chiang Mai
Email: cmulibref@cmu.ac.th
Role: Chairman
Role: Member
Role: Member
Role: Member
Created: 2014
Modified: 2016-09-28
Issued: 2016-09-28
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: Th 371.1 S943P
eng
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 ci50814sss_full.pdf 4.3 MB201 2025-10-12 11:54:28
ใช้เวลา
0.017967 วินาที

Sudaporn Suebsutin
Title Contributor Type
Professional development of science teachers to enhance scientific thinking skills of Mathayom Suksa 3 students using lesson study
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Sudaporn Suebsutin
Chatree Maneekosol
Anchalee Tananone
Pongsak Pankaew
Songkran Phromwong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Chatree Maneekosol
Title Creator Type and Date Create
Development of an Integrated Social Studies, Religions and Cultures curriculum based on the national core curriculum and local community learning resources for grade level 4 students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Sirmsree Chaisorn;Cherdla Soontornvipart;Anchalee Tananone;Kiatsuda Srisuk;Chatree Maneekosol
Sakonlawat Suthamanee
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Development of housework learning units using inquiry learning activities to promote multicultural understanding and life quality skills of grade level 3 students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Sirmsree Chaisorn;Sukanya Nimanandh;Kanjana Keatmaneerat;Kaitsuda Srisuk;Chatree Maneekosol
Natad Assapaporn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Participatory model for the development classroom action research competencies of mathematics student teachers
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Anchalee Tananone;Somsak Phuvipadawat;Tipparat Nopparit;Pongchawee Vaiyavutjamai;Chatree Maneekosol
Sakda Swathanan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of critical thinking teaching competency using teachers' collaborative learning and action research approaches in The Prince Royal's College
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Chatree Maneekosol;Sirmsree Chaisorn;Kiatsuda Srisook;Thipparat Nopparit;Kanjana Kiatmaneerat
Dusit Phromchana
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of using school-based teaching profession development process on science education teachers
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Chatree Maneekosol;Sirmsree Chaisom;Weena Warotamawit;Pongsak Pankaew;Songkran Promwong
Wilaiporn Rittikoop
วิทยานิพนธ์/Thesis
Professional development of science teachers to enhance scientific thinking skills of Mathayom Suksa 3 students using lesson study
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Chatree Maneekosol;Anchalee Tananone;Pongsak Pankaew;Songkran Phromwong
Sudaporn Suebsutin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Anchalee Tananone
Title Creator Type and Date Create
Building potentials of the aging center committee in management of learning activities through participatory action research
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Anchalee Tananone;Sirmsree Chaisorn;Kaitsuda Srisuk;Soisuda Vittayakorn;Wantanee Chawapong
Wannipa Bunrayong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of an Integrated Social Studies, Religions and Cultures curriculum based on the national core curriculum and local community learning resources for grade level 4 students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Sirmsree Chaisorn;Cherdla Soontornvipart;Anchalee Tananone;Kiatsuda Srisuk;Chatree Maneekosol
Sakonlawat Suthamanee
วิทยานิพนธ์/Thesis
Employing the participatory process to develop standards indicators appropriate for internal quality assurance system in special education schools
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Sirmsree Chaisorn;Choocheep Puthaprasert;Ampha Dangpakdee;Sukanya Nimanundh;Anchalee Tananone;Suwapatchara Changpinit
Pikul Leosiripong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of school-based character education curriculum with emphasis on integration into content area instruction for the Prince Royal's Collecge
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Nitida Adipattaranan;Kittiporn Punyapinyophol;Choocheep Puthaprasert;Anchalee Tananone;Chalong Tubsree
Sirilak Fuangkarn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using concept mapping to develop a mathematics preparation curriculum for industrial technical students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Anchalee Tananone;Kittiporn Punyapinyophol;Pongsak Pankaew
Teerasak Urajananon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Participatory model for the development classroom action research competencies of mathematics student teachers
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Anchalee Tananone;Somsak Phuvipadawat;Tipparat Nopparit;Pongchawee Vaiyavutjamai;Chatree Maneekosol
Sakda Swathanan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of an instructional model based on social constructivism for enhancing essential social skills in modern teaching profession
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Anchalee Tananone;Sirmsree Chaisom;Somsak Phuvipadawat;Siwarak Siwarom;Chatee Maneekosol
Sudapon Panyaprouks
วิทยานิพนธ์/Thesis
Professional development of science teachers to enhance scientific thinking skills of Mathayom Suksa 3 students using lesson study
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Chatree Maneekosol;Anchalee Tananone;Pongsak Pankaew;Songkran Phromwong
Sudaporn Suebsutin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of mathematics curriculum to promote learning and innovation skills of the 21st century through the application of lesson study
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Anchalee Tananone;Tiparat Nopparit;Nampueng Intanate;Jensamut Sangpun;Utain Panyo
Supapon Saosing
วิทยานิพนธ์/Thesis
Pongsak Pankaew
Title Creator Type and Date Create
Science teaching for successful intelligence to develop learning of Mathayom Suksa 1 students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Kittiporn Punyapinyophol;Nitida Adipattaranan;Pongsak Pankaew;Vilaiporn Luksameevanish
Weerasak Chomphucome
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of instructional strategies for enhancing the potential of higher education learners with different learing styles
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Somsak Phuvipadawat;Sirmsree Chaisorn;Pongsak Pankaew;Darawan Thapinta;Ruangwit Nontapa
Krongkarn Arunrutana
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using concept mapping to develop a mathematics preparation curriculum for industrial technical students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Anchalee Tananone;Kittiporn Punyapinyophol;Pongsak Pankaew
Teerasak Urajananon
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Effectiveness of negotiation of meaning strategies in two-way communication tasks for oral proficiency and grammatical development of higher education level students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pearl Wattanakul;Wanida Penkingcarn;Sirmsree Chaisorn;Nithida Adipattaranun;Pongsak Pankaew
Wilawan Champakaew
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of using school-based teaching profession development process on science education teachers
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Chatree Maneekosol;Sirmsree Chaisom;Weena Warotamawit;Pongsak Pankaew;Songkran Promwong
Wilaiporn Rittikoop
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of science curriculum emphasizing on science-technology-society and environment learning approach to promote students’ problem solving thinking skill and sense of responsibility toward environment and society
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Suntaree Rincome;Pongsak Pankaew;Virapong Saeng-Xuto;Salee Ngamkeeree;Naparat Jiwalak
Rungtiwa Kongson
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of English for Social Sciences Curriculum using experiential learning with e-Learning to enhance paragraph writing ability, analytical thinking ability and moral awareness of undergraduate students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pearl Wattanakul;Jarunee Maneekul;Pongsak Pankaew;Uraiwan Hanwong;Wanida Penkingcarn
Wannaubon Singyoocharoen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Professional development of science teachers to enhance scientific thinking skills of Mathayom Suksa 3 students using lesson study
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Chatree Maneekosol;Anchalee Tananone;Pongsak Pankaew;Songkran Phromwong
Sudaporn Suebsutin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Learning organization through integrating science with the way of life to enhance scientific knowledge transferring ability of primary level muslim students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Sirmsree Chaisorn;Pongsak Pankaew;Rajchukarn Tongthaworn;Sutthikan Tipayakesorn;Virapong Saeng-Xuto
Hanida Mohming
วิทยานิพนธ์/Thesis
Participatory science curriculum development to promote higher order thinking skills of Mathayom Suksa 1 students, Kandongphittayakom School, Kandong District, Buriram Province
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Sudaporn Suebsutin;Pongsak Pankaew;Rajchukarn Tongthaworn;Sutthikan Tipayakesorn;Virapong Saeng-Xuto
Thanyarath Phaengpunga
วิทยานิพนธ์/Thesis
Songkran Phromwong
Title Creator Type and Date Create
Professional development of science teachers to enhance scientific thinking skills of Mathayom Suksa 3 students using lesson study
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Chatree Maneekosol;Anchalee Tananone;Pongsak Pankaew;Songkran Phromwong
Sudaporn Suebsutin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 7
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,004
รวม 2,011 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 92,418 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,483 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 48 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 48 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 3 ครั้ง
รวม 94,000 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.28