แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

An analysis of english vocabulary learning strategies used by senior students in Hainan Lingshui Middle School of China



LCSH: English language - - Vocabulary - - Study and teaching
LCSH: English language - - Study and teaching - - China
Burapha University. Library
Address: CHONBURI
Email: buulibrary@buu.ac.th
Created: 2014
Modified: 2559-06-08
Issued: 2559-06-08
บทความ/Article
application/pdf
ISBN: 1906-9308
BibliograpyCitation : HRD journal. Vol. 5, No. 2 (Dec. 2014), p. 54-61
tha
©copyrights มหาวิทยาลัยบูรพา
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 v5n2p54-61.pdf 725.43 KB36 2021-03-11 16:52:48
ใช้เวลา
0.038001 วินาที

Wu, Meizhen
Title Contributor Type
An analysis of english vocabulary learning strategies used by senior students in Hainan Lingshui Middle School of China
มหาวิทยาลัยบูรพา
Wu, Meizhen;Janpanit Surasin;Noppadol Prammanee

บทความ/Article
Janpanit Surasin
Title Contributor Type
An investigation into the readiness of teaching english as the Lingua France in TEFL countries of ASEAN: The case of Thailand
มหาวิทยาลัยบูรพา
Pawanchat Shin;Prapart Brudhiprabha;Janpanit Surasin

บทความ/Article
A study of an activity-based approach to improve student's pronunciation at the tourism cultural Yunnan University, China
มหาวิทยาลัยบูรพา
Li, Xingxing;Patchara Varasarin;Janpanit Surasin

บทความ/Article
An analysis of english vocabulary learning strategies used by senior students in Hainan Lingshui Middle School of China
มหาวิทยาลัยบูรพา
Wu, Meizhen;Janpanit Surasin;Noppadol Prammanee

บทความ/Article
An application of the process writing approach in teaching english writing to high school students in China
มหาวิทยาลัยบูรพา
Yao, Liu;Janpanit Surasin;Prapart Brudhiprabha

บทความ/Article
Self-correction strategies employed in spoken English by Chinese first-year college EFL
มหาวิทยาลัยบูรพา
Zhou, Nan;Janpanit Surasin;Prapart Brudhiprabha

บทความ/Article
Explicit pronunciation instruction to improve Thai Vocational College students intelligibility
มหาวิทยาลัยบูรพา
Lamarca, Chiara Ayn J.;Janpanit Surasin;Patchara Varasarin

บทความ/Article
The use of online standardized tests as indicators of English proficiency according to the common European Framework of Reference (CEFR) at the English program of Chonkanyanukoon School, Chon Buri, Thailand
มหาวิทยาลัยบูรพา
Ratima Sinlapachai;Janpanit Surasin;Raweewan Augkanurakbun

บทความ/Article
Explicit pronunciation instruction to improve Thai Vocational College students intelligibility
มหาวิทยาลัยบูรพา
Lamarca, Chiara Ayn J.;Janpanit Surasin.;Patchara Varasarin.

บทความ/Article
The use of online standardized tests as indicators of English proficiency according to the common European Framework of Reference (CEFR) at the English program of Chonkanyanukoon School, Chon Buri, Thailand
มหาวิทยาลัยบูรพา
Ratima Sinlapachai.;Janpanit Surasin.;Raweewan Augkanurakbun.

บทความ/Article
Effects of using role play to improve aural-oral English skills of 8th grade Efl students at Guo Kai Middle school, China
มหาวิทยาลัยบูรพา
Zhang, Ganqian.;Janpanit Surasin.;Prapart Brudhiprabha.

บทความ/Article
The relationship between English phonological awareness and early reading performance among Chinese preschoolers in Yunnan province, China
มหาวิทยาลัยบูรพา
Wang, Fei.;Janpanit Surasin.;Patchara Varasarin.

บทความ/Article
Developing oral communication in English for Thai secondary school students by using synchronous computer mediated communication at Rayongwittayakom school
มหาวิทยาลัยบูรพา
Mongkholwat De Nobrega;Janpanit Surasin;Prapart Brudhiprabha

บทความ/Article
Learning to become english teachers: Navigating emotions in identity development and identity improvisation during a teaching practicum
มหาวิทยาลัยบูรพา
Pornsiri Nilpriom;Denchai Prabjandee;Janpanit Surasin

บทความ/Article
The use of dictionary applications on smartphones as a tool to enhance english vocabulary learning skills
มหาวิทยาลัยบูรพา
Jariya Charernsuk;Janpanit Surasin;Punwalai Kewara

บทความ/Article
Fostering learner autonomy in an english classroom by using project-based learning
มหาวิทยาลัยบูรพา
Phanita Phasuk;Denchai Prabjandee;Janpanit Surasin

บทความ/Article
In-Class motivation of individual language learners in Thailand: An exploration of change, stability and context in a dynamic system
มหาวิทยาลัยบูรพา
Walker, Timothy;Janpanit Surasin;Denchai Prabjandee

บทความ/Article
A comparative study of student engagement in English classrooms taught by native and non-native English speaking teachers, Koh Kong Province, Kingdom of Cambodia
มหาวิทยาลัยบูรพา
Voeun, Ravy;Denchai Prabjandee;Janpanit Surasin

บทความ/Article
Developing a training module to improve Initial ELT proficiency among student-teachers in multi-ethnic community schools
มหาวิทยาลัยบูรพา
Youxing, Xiao;Janpanit Surasin;Denchai Prabjandee

บทความ/Article
Noppadol Prammanee
Title Contributor Type
An investigation of the academic elderly rationale and qualifications to work after retirement: A case study at Silpakorn University
มหาวิทยาลัยบูรพา
Khewika Sukiam;Noppadol Prammanee;Chalong Tubsree

บทความ/Article
The obstacles of HR changing roles: A case study of an automotive company in Eastern Seaboard Industrial Estate, Thailand
มหาวิทยาลัยบูรพา
Surang Wittayaprasart;Noppadol Prammanee;Chalong Tubsree

บทความ/Article
An analysis of english vocabulary learning strategies used by senior students in Hainan Lingshui Middle School of China
มหาวิทยาลัยบูรพา
Wu, Meizhen;Janpanit Surasin;Noppadol Prammanee

บทความ/Article
Needs assessment techniques for developing an effective training program
มหาวิทยาลัยบูรพา
Noppadol Prammanee

บทความ/Article
Teachers' experiences in developing educational innovation: A case study of primary school teachers in education service area two of Nakhon Sawan Province, Thailand
มหาวิทยาลัยบูรพา
Karuna Seechompoo.;Watunyoo Suwannaset.;Noppadol Prammanee.

บทความ/Article
A case study of engineers in auto-parts company's needs for business communication in English
มหาวิทยาลัยบูรพา
Wanpen Seeharat;Noppadol Prammanee;Prapart Brudhiprabha

บทความ/Article
A study of e-learning, blended learning, and traditional teaching methods to enhance english reading comprehension ability of Thai learners
มหาวิทยาลัยบูรพา
Pornpimon Saeheng;Patchara Varasarin;Noppadol Prammanee

บทความ/Article
The development of an augmented reality media using inquiry-based learning on the topic of the force and motion object
มหาวิทยาลัยบูรพา
Noppadol Prammanee;Tiamyod Pasawano

บทความ/Article
Opinion of employees towards KPIs of a selected real estate company in Chonburi
มหาวิทยาลัยบูรพา
Ornkamon Lantao;Chalermsri Chantarathong;Noppadol Prammanee

บทความ/Article
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,027
รวม 2,029 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 10,841 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 8 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 1 ครั้ง
รวม 10,854 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101