Athorn Muensorn. Vocabulary learning strategies by Thai primary School students. (). King Mongkut's University of Technology Thonburi. KMUTT Library. : , 2009.
| Title | Contributor | Type |
|---|---|---|
| การใช้เทคนิคแอคชั่นเมซเพื่อพัฒนาวิธีการอ่านของนักเรียน
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี เสาวลักษณ์ เทพสุริวงศ์;Saowaluck Tepsuriwong | นันทา โกวงศ์ นวลทิพย์ ตันติเศวตรัตน์ | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Intensive english courses: KMUTT's innovative english programme
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Wichai Kritprayoch;Saowaluck Tepsuriwong;วิชัย กฤตประโยชน์;เสาวลักษณ์ เทพสุริวงศ์ | บทความ/Article | |
| Vocabulary learning strategies by Thai primary School students
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Saowaluck Tepsuriwong;Athorn Muensorn | บทความ/Article | |
| Relationship between student's responses and teacher's feedback strategies
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Thanissorn Pochanukul;Saowaluck Tepsuriwong | บทความ/Article | |
| Student's intuition-based self-efficacy and evidence-based self-efficacy towards their oral presentation
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Piyarat Wattananan;Saowaluck Tepsuriwong | บทความ/Article | |
| Students' perceptions about their self-study experience
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Wannapa Trakulkasemsuk;Saowaluck Tepsuriwong | บทความ/Article |
| Title | Contributor | Type |
|---|---|---|
| Vocabulary learning strategies by Thai primary School students
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Saowaluck Tepsuriwong;Athorn Muensorn | บทความ/Article |