Wilaksana Srimavin. Context influences on the reporting of strategy use. (). King Mongkut's University of Technology Thonburi. KMUTT Library. : , 2009.
| Title | Contributor | Type |
|---|---|---|
| Mixed methods data analysis in applied linguistics
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson | บทความ/Article | |
| Intergreating task and content in the language classroom
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson ;ทอดด์, ริชาร์ด วัตสัน | บทความ/Article | |
| The classroom language of larger and smaller classes
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson | บทความ/Article | |
| Why investigate large classes?
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson | บทความ/Article | |
| The myth of the native speaker as a model of English proficiency
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson | บทความ/Article | |
| Problems analysis discourse and teacher questions from a researchers' perspective
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson;Wilaksana Srimavin;Tharinee Boonyuen | บทความ/Article | |
| Context influences on the reporting of strategy use
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson;Wilaksana Srimavin | บทความ/Article | |
| Can SLA research and ELT practice be of benefit to each other?
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson | บทความ/Article | |
| Analyzing and interpreting rating scale data from questionnaires
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson | บทความ/Article | |
| Why do articles get rejected by International journals?
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson | บทความ/Article | |
| Restarts: symptom or signal?
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson | บทความ/Article | |
| A genre analysis of 5-star hotels' responses to negative reviews on TripAdvisor
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Sayamol Panseeta;Todd, Richard Watson | บทความ/Article | |
| Designing a placement test for use in student English access rooms (SEARs)
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson | Parinun Tepparat Punnee Buatto | บทความ/Article |
| Title | Contributor | Type |
|---|---|---|
| A survey of KMUTT architecture students' learning style: an implication to course development and classroom teaching
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Wareesiri Singhasriri;Pornnapit Darasawang;Wilaksana Srimavin;วรีสิริ สิงหศิริ;พรนภิส ดาราสว่าง;วิลักษณา ศรีมาวิน | บทความ/Article | |
| Using a lecture and tutorial approach in teaching large classes
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Pornapit Darasawang;Wilaksana Srimavin | บทความ/Article | |
| Problems analysis discourse and teacher questions from a researchers' perspective
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson;Wilaksana Srimavin;Tharinee Boonyuen | บทความ/Article | |
| Teachers' beliefs and practice concerning feedback strategies
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Chayaporn Kaoropthai;Wilaksana Srimavin | บทความ/Article | |
| Communication strategies to solve lexical problems in writing
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Napaporn Ngamwilaipong;Pornapit Darasawang;Wilaksana Srimavin | บทความ/Article | |
| Questioning techniques and student participation
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Nuttawarin Teerakornvisatpugdee;Wilaksana Srimavin | บทความ/Article | |
| Teachers' attitudes towards doing research
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Jethiya Chanateepakul;Wilaksana Srimavin | บทความ/Article | |
| Context influences on the reporting of strategy use
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Todd, Richard Watson;Wilaksana Srimavin | บทความ/Article | |
| Students' attitudes towards a resourcing task in a fundamental English course at King Mongkut's University of Technology Thonburi
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Pennapa Jindamai;Wilaksana Srimavin | บทความ/Article | |
| Teacher use of acts in activity transitions
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี Wichanon Phongjit;Wilaksana Srimavin | บทความ/Article |