แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Factors affecting impulsive purchase tendency of Thai shoppers at department stores in Bangkok

LCSH: Kasetsart University -- Special problems. M.B.A. 2007
LCSH: Kasetsart University. Department of Business Administration -- Special problems
LCSH: Consumers
Kasetsart University. Office of the University Library
Address: Bangkok
Email: tdckulib@ku.ac.th
Role: Independent Study Advisor
Created: 2007
Modified: 2557-08-14
Issued: 2014-08-14
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
URL: http://www.lib.ku.ac.th/kuis/2550/vanruedee-cha-all.pdf
eng
©copyrights Kasetsart University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 vanruedee-cha-all.pdf 2.74 MB6 2022-08-15 18:53:40
ใช้เวลา
0.034739 วินาที

Vanruedee Chariyapisuthi
Title Contributor Type
Factors affecting impulsive purchase tendency of Thai shoppers at department stores in Bangkok
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Vanruedee Chariyapisuthi
Paitoon Chetthamrongchai
วิทยานิพนธ์/Thesis
Paitoon Chetthamrongchai
Title Creator Type and Date Create
The Comparison of buying factors on grocery private brands
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Paitoon Chetthamrongchai;Thasana Boonkwan
Kroekrit Atchariyaworapong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Patients satisfaction towards on pharmacy services, health center 35 Hua Mak
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Paitoon Chetthamrongchai
Budsarin Pokaratsiri
วิทยานิพนธ์/Thesis
Customers perceptions of the corporate reputation of Tesco Lotus
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Paitoon Chetthamrongchai
Chanokporn Srivongsean
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting impulsive purchase tendency of Thai shoppers at department stores in Bangkok
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Paitoon Chetthamrongchai
Vanruedee Chariyapisuthi
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of member participation brand trust and brand commitment : case of hotel facebook marketing in Krabi Thailand
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Paitoon Chetthamrongchai
Surassawadee Prajugs
วิทยานิพนธ์/Thesis
The relationship between service quality corporate reputation and customer loyalty : the case of 7-eleven
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Paitoon Chetthamrongchai
Naris Thamkuekool
วิทยานิพนธ์/Thesis
An integrative model of customer engagement process : the evidence of large commercial banks in Thailand
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Paitoon Chetthamrongchai;Kongkiti Phusavat;Tipparat Laohavichien
Benjarut Chaimankong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 12
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,975
รวม 3,987 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 171,076 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,376 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 1,006 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 205 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 18 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 12 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 4 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 2 ครั้ง
รวม 173,702 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.63