แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Trouble ticket mangement system : a case study of advance info service public company limited /Trouble ticket mangement system : a case study of advance info service public company limited

LCSH: INFORMATION STORAGE AND RETRIEVAL SYSTEMS
LCSH: INTERNET SEARCHING
keyword: Web applications
Abstract: The purpose of this project is to analyze, design, and develop a web application for Advance Info Service Public Company Limited. The project is to set up “a Trouble Ticket Management System” on the intranet that has a graphic user interface (GUI) based on client/server architecture to manage the complaint from customers, solve their problems and provide the solutions. The project consists of three main functions: the first function is the customer service representative- Engineer user interface, the second function is ticket status monitoring, and the last function is administration and system management. The system aims to reduce the time to track and forward the progress of problems solving, which help the users to assign problem or tickets to the appropriate persons automatically. The result CSR, engineers, and administrators to synchronize and coordinate all customer interactions across multiple channels, including telephone, e-mail, SMS or even face to face more efficiently.
Abstract: วัตถุประสงค์ของการทำสารนิพนธ์ฉบับนี้เพื่อวิเคราะห์ ออกแบบ และพัฒนาเว็บแอพ พลิเคชันซอฟต์แวร์ระบบจัดการรับคำร้องเรียนและแก้ปัญหาการใช้งานและบริการ กรณีศึกษา บริษัท แอดวานซ์ อินโฟเซอร์วิส จำกัด (มหาชน) บนระบบเครือข่ายอินทราเนตขององค์กร ซึ่งมี หน้าจอที่ออกแบบมาให้ใช้งานและเข้าใจง่ายบนพื้นฐานของสถาปัตยกรรมไคลแอนเซิรฟเวอร์ เพื่อ จัดการคำร้องเรียน แก้ไขปัญหาและแนะนำการใช้งานบริการให้ลูกค้า ในระบบนี้จะประกอบไป ด้วย 3 หน้าที่การทำงานหลัก ได้แก่ หน้าจอทำงานของพนักงานลูกค้าสัมพันธ์และวิศวกร หน้าที่ การทำงานของการติดตามสถานะในการแก้ไขปัญหาและหน้าที่การทำงานสุดท้าย สำหรับผู้ดูแล ระบบและการจัดการต่างๆ ในระบบ ระบบนี้มีจุดมุ่งหมายที่จะทำให้เวลาในการติดตามสถานะความคืบหน้าในการแก้ไขปัญหา ลดลง และช่วยอำนวยความสะดวกแก่ผู้ใช้ โดยการส่งปัญหาไปยังผู้ที่รับผิดชอบโดยอัตโนมัติ สามารถช่วยให้การทำงานของพนักงานลูกค้าสัมพันธ์และวิศวกรมีความสัมพันธ ์และสอดคล้องกัน ในการแก้ไขปัญหาที่ได้รับมาจากลูกค้ามากขึ้น
King Mongkut's Institute of Technology North Bangkok. Central Library
Address: Bangkok
Email: library@kmutnb.ac.th
Role: Case Study advisors
Email : blt@kmitnb.ac.th
Created: 2006
Issued: 2550-06-08
Modified: 2550-06-08
วิทยานิพนธ์/Thesis
CallNumber: สพ MITT C5B
eng
DegreeName: Master of science
©copyrights King Mongkut's University of Technology North Bangkok
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 mitt0356.pdf 1.59 MB56 2021-10-12 14:50:04
ใช้เวลา
0.023179 วินาที

Chalermpong Bunnag
Title Contributor Type
Trouble ticket mangement system : a case study of advance info service public company limited /Trouble ticket mangement system : a case study of advance info service public company limited
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ
Chalermpong Bunnag
Benchaphon Limthanmaphon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Benchaphon Limthanmaphon
Title Creator Type and Date Create
The development of an online English test practice system for IELTS preparation
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ
Benchaphon Limthanmaphon;Utomporn Phalavonk
Anak Agung Sri Astiti
วิทยานิพนธ์/Thesis
Trouble ticket mangement system : a case study of advance info service public company limited /Trouble ticket mangement system : a case study of advance info service public company limited
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ
Benchaphon Limthanmaphon
Chalermpong Bunnag
วิทยานิพนธ์/Thesis
Usability testing tool for e-commerce website
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ
Benchaphon Limthanmaphon
Nantaporn Kulchai
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 6
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,820
รวม 2,826 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 13,854 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 11 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 11 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 3 ครั้ง
รวม 13,879 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124