Chalermpong Bunnag. Trouble ticket mangement system : a case study of advance info service public company limited /Trouble ticket mangement system : a case study of advance info service public company limited. Master's Degree(Information Technology). King Mongkut's Institute of Technology North Bangkok. Central Library. : สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ, 2006.
| Title | Contributor | Type |
|---|---|---|
| Trouble ticket mangement system : a case study of advance info service public company limited /Trouble ticket mangement system : a case study of advance info service public company limited
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ Chalermpong Bunnag | Benchaphon Limthanmaphon | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Title | Creator | Type and Date Create |
|---|---|---|
| The development of an online English test practice system for IELTS preparation
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ Benchaphon Limthanmaphon;Utomporn Phalavonk | Anak Agung Sri Astiti | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Trouble ticket mangement system : a case study of advance info service public company limited /Trouble ticket mangement system : a case study of advance info service public company limited
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ Benchaphon Limthanmaphon | Chalermpong Bunnag | วิทยานิพนธ์/Thesis |
| Usability testing tool for e-commerce website
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ Benchaphon Limthanmaphon | Nantaporn Kulchai | วิทยานิพนธ์/Thesis |