แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Perceived impacts of service marketing factors on customer satisfaction of Chinese tourists to Thailand
การรับรู้ที่มีผลกระทบจากปัจจัยด้านการตลาดบริการต่อความพึงพอใจของนักท่องเที่ยวชาวจีนในประเทศไทย


LCSH: Tourists - - China
Classification :.DDC: 658.8342
LCSH: Consumer behavior
LCSH: Consumer satisfaction
University of the Thai Chamber of Commerce. Central Library
Address: BANGKOK
Email: library@utcc.ac.th
Role: Thesis Advisor
Created: 2007
Modified: 2554-07-26
Issued: 2011-07-01
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: RES 658.8342 N594p
eng
Spatial: China
©copyrights University of the Thai Chamber of Commerce
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 207841-Abstract.pdf 63.74 KB122 2024-07-11 11:34:33
2 207841-Full Text.pdf 1013.97 KB231 2025-01-27 13:59:01
ใช้เวลา
0.052655 วินาที

Nichaphat Lumpoopinijpong
Title Contributor Type
Perceived impacts of service marketing factors on customer satisfaction of Chinese tourists to Thailand
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Nichaphat Lumpoopinijpong;ณิชาพัฒน์ ลำภูพินิจพงศ์
Prasert Sirisereewan
วิทยานิพนธ์/Thesis
ณิชาพัฒน์ ลำภูพินิจพงศ์
Title Contributor Type
Perceived impacts of service marketing factors on customer satisfaction of Chinese tourists to Thailand
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Nichaphat Lumpoopinijpong;ณิชาพัฒน์ ลำภูพินิจพงศ์
Prasert Sirisereewan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Prasert Sirisereewan
Title Creator Type and Date Create
Determinants affecting foreign direct investment in Bhutan : perception of government officers in "BIMST-EC" member countries
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
University of the Thai Chamber of Commerce;Prasert Sirisereewan
Jigme Sonam
โซนัม จิ๊กมี
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors creating customer satisfaction at Foreign Investment Tax Offices in Indonesia
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
โรมาวัน อนัง;Prasert Sirisereewan
Rohmawan Anang
อนัง โรมาวัน
วิทยานิพนธ์/Thesis
Perceived impacts of service marketing factors on customer satisfaction of Chinese tourists to Thailand
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Prasert Sirisereewan
Nichaphat Lumpoopinijpong
ณิชาพัฒน์ ลำภูพินิจพงศ์
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Key factors affecting the performance of companies and firms under foreign direct investment in Bhutan
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Prasert Sirisereewan
Kesang Wangdi
วิทยานิพนธ์/Thesis
Determinants affecting foreign direct investment in Bhutan :perception of government officers in "BIMST-EC" member countries
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Prasert Sirisereewan
Jigme, Sonam
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 69
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,359
รวม 5,428 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 228,191 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 790 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 450 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 193 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 8 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 4 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 4 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 4 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
รวม 229,645 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101