กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร supermarket มีข้อมูลจำนวน 5 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1supermarket (4)
(1) An Evaluation of new retail 4.0 supermarket service quality and promotion strategy in Haikou of China
Wang Jingduo ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) An Evaluation of new retail 4.0 supermarket service quality and promotion strategy in Haikou of China
Wang Jingduo ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Barriers to adoption of no plastic bag behavior by supermarket shoppers in Bangkok
Monthathip Koopthavonrerk ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The impact and efficiency of developing online store technology for major supermarkets in Bangkok
Yang, Guang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Supermarket shopping (1)
(1) A study of consumer attitudes and behavior towards an automated check-out in supermarkets in Bangkok
Arisara Wongaussawarit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Supermarket stores (1)
(1) The study of consumer attitudes towards no plastic bag shopping day at supermarket stores in Bangkok
Cholavith Jirawanchaikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Supermarkets (10)
(1) The effects of consumer perception and awareness on the likelihood to purchase and recommend non-food private brands at supermarket in Bangkok
Panatda Meesangnin ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The effects of consumer perception and awareness on the likelihood to purchase and recommend non-food private brands at supermarket in Bangkok
Panatda Meesangnin ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The potential microbiological hazards and critical control points of salads sold by a street vendor and salad bar in a supermarket
Chutima Jongpakdee ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The impact of retailing service strategy influencing customer loyalty toward supermarket shopping in Hebei of China
Xu, Yan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Final research report evaluating factors influencing consumers choices of supermarkets for grocery shopping
Achaleke, Henry Fonji ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (งานวิจัย/Research report)
(6) Data Visualization for Supermarket Retail Analysis
Shuming Wang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Analysis of sales influencing factors and prediction of sales in supermarket based on machine learning technique
Yang, Jie ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The shelving of vernacular mart
Chang Yue ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A study of the influencing factors of customer loyalty to supermarkets a case study of Dennis supermarket
Zhao Jingjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) A study of the influencing factors of customer loyalty to supermarkets a case study of Dennis supermarket
Zhao Jingjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Supermarkets. (1)
(1) Consumers' perceptions toward retail stores comparing between superstores and family-run stores in Bangkok
Di, Awng. ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 27
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4,143
รวม 4,170 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 127,206 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 54 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 36 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 20 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 127,322 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124