กำลังแสดงหน้าที่ 1/2
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร social media มีข้อมูลจำนวน 25 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Social media (170)
(1) The development of a social media collaborative discussion model for grammatical error reduction in english as a foreign language university students writing
Somchai Watcharapunyawong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The development of a social media collaborative discussion model for grammatical error reduction in english as a foreign language university students writing
Somchai Watcharapunyawong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Customer communication improvement by social customer relationship management through facebook
Panadda Wongdermdee ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Attitude towards Facebook advertising
Lukka, Ville ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Combining sentiment analysis with socialization bias in social networks for stock market trend prediction
Li, Jiajia ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Innovative marketing tool by applying opinion mining on the micro-blog
Wilas Chamlertwat ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Social media marketing strategy and marketing performance : Evidence from E-commerce firms in Thailand
Kriangsak Chanthinok ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์ธุรกิจความรู้ประเภทสื่ออิเล็กทรอนิกส์
อานนท์ ทับเที่ยง ;อุมาพร เขม้นงาน ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีมหานคร (บทความ/Article)
(9) S-Sense a sentiment analysis framework for social media monitoring applications
Choochart Haruechaiyasak;Alisa Kongthon;Pornpimon Palingoon;Kanokorn Trakultaweekoon ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(10) Facebook intergration and its measurement of success for fundraising activities by private international university in Thailand.
Diana Riesenberger ;Henry Foster ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
(11) The Influence of social identity, social media presentation formats and brand credibility on green product choice
Premruedee Jitkuekul ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Application of stimulus-organism-response (S-O-R) theory to study consumer behavior of upscale restaurants in the Northern region of Thailand
Umonrat Segson ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Mathematical prediction on the end of facebook by the birSIRS and mbirSIRS models with varying total population size
Krongthong Supappornchai. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Marketing communication advancement approaches on social media for universities in Pathum Thani
Adisorn Chaysang;Krisada Chienwattanasook ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(15) การศึกษาพฤติกรรมการสื่อสารการใช้ประโยชน์และความพึงพอใจจากการใช้สื่อสังคมออนไลน์เพื่อสร้างเครือข่ายกลุ่มแฟนคลับหมอลำ: กรณีศึกษาเฟซบุ๊กแฟนเพจ กลุ่ม “เทพไหล”
พิพัฒธนพงษ์ วัฒนกัลยากุล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) The use of social media for teaching culture in the instruction and study of German as a Foreign Language in Indonesia : a case study of facebook, instagram, and twitter
Muthmainah, Nur ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) A study of social trends influencing on consumers buying decision process of diamond products
Chayapha Chokesakulnimit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Guidelines for using marketing mix and social media marketing of small online businesses: A case study of fashion products in the EEC Region
Pijitar Nongyai;Sirinya Wiroonrath ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(19) Impacts of communication technology and social media on intergenerational relationships in Bangkok
Marie-Helene Thomas ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Social Media และแนวโน้มการมีส่วนร่วมทางการเมืองแบบ Digital ของผู้มีสิทธิเลือกตั้งสมาชิกสภาผู้แทนราษฎรครั้งแรกใน ปีพ.ศ. 2562 : กรณีศึกษานักศึกษามหาวิทยาลัยทั่วประเทศไทย
วีระศักดิ์ จินารัตน์ ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (งานวิจัย/Research report)
(21) การพัฒนาระบบป้องกันพฤติกรรมการละเมิดสิทธิส่วนบุคคลในการใช้สื่อสังคมของนักศึกษาระดับบัณฑิตศึกษา สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง
ทัศนีย์ เงินสุข ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Online social media and applications use engaing in sexual risk behaviors among HIV infected men who have sex with men in Bangkok, Thailand
Sasithorn Bureechai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) A study of online business utilization through WeChat of customers in Kunming
Khemmaya Kiniman;Paratchanun Charoenarpornwattana;Xie, Bin Xue ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(24) The impact of social media on Thai tourism behavior
Patarinee Bovonratwet ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Postgraduate students attitudes toward the use of English as an Internet language through social media
Karn Sukkasem ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Challenges faced by Bruneis micro and small entrepreneurs on the utilization of social media as online marketing
Haji Mat Sani, Nurul Izzati ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Research on the effect of consumer value co-creation interaction behavior on purchase intention in social media——based on the medium effect of brand identification
Shengxuan Lin ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (บทความ/Article)
(28) Social media strategy for healthy food business in Bangkok
Kanika Singh ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Factors influencing Thais in choosing dental clinics : a study on marketing communication through social media
Supitcha Pongpanich ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Influence of micro influencers and beauty influencers on cosmetics purchases among female customers in Bangkok
Irin Prakobklin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Consumer attitude recovery in social media
Sasithorn Suwandee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Loyalty of Taylor Swift's fans and their uses of social media during crisis regarding music ownership controversy
Nidawan Asavataweechok ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Consumers exposure to facebook fanpage, and their motivation, and loyalty to love and producer mobile game
Bhichamon Manomaiphibul ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) การออกแบบ และประเมินผลสัมฤทธิ์กิจกรรมแชทบอทที่ใช้สำหรับการบริหารจัดการทรัพยากรบุคคล
ปพิชญา ศิลป์มี;Papichaya Silmee ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) CEIC students' behavior in using social media to improve English language skills
Thitapa Chueinta ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) The process of communication in airline business's management of crisis in social media
Kanyakorn Narapattaveebhorn ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) The innovation of social media and digital narcissism
Jaruwan Kittinaraporn ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Exploring digital marketing trends & opportunities in the hospitality industry
Prathana Pawa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Students' behaviours in using twitter to learn English
Pattarapan Promkhot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Preventative measures against online hate speech : a case study of political conflict
Wanpadej Hongthong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Preventative measures against online hate speech : a case study of political conflict
Wanpadej Hongthong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) A study of social media consumption by aging population in Bangkok
Kamonporn Srisoontorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Exposure to celebrities Instagram images and its relationship with followers perceived self-concept and visual self-presentation
Majilang, Deanna Beryl ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Facebook as relationship maintenance platform and users perceived tie strength: comparison between friendship types
Wykoff, Michael D. ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Facebook Integration and Its Measurement of Success for Fundraising Activities by Private International Universities in Thailand
Diana Riesenberger ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
(46) Impact of Instagram on female Thai millennials' travel destination selection and motivation
Thanwarat Wanitcharoen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) How social media influences purchasing decision for costume jewellery
Thana Asavasakulkiat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Triggers for successful user-generated content campaign : a study on millennials and the beer industry
Patcharakamol Esdul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Line, Facebook, and Youtube usage of Thai seniors when deciding travel destination
Apichaya Sukduang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) The impact of social media usage by Thai tourists on hotels in Pattaya area
Kanlayapat Kuansonthi ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Online channel, a new channel for student uniform market in Thailand
Thanapol Chunruksa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Social media factors that impact intention to renovate accommodation of Thai consumers
Tanapong Chainapawet ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Key successful criteria on selecting online influencers a study on millennials and facial skincare industry
Sawita Piyawathin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Youtube beauty videos : female empowerment of female subjugation?
Kannicha Khumpun ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) The analysis of smart phone and social media usage while driving of drivers in Bangkok
Wuttikrai Duangjui ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) Envy, comparison and desire a practice based inquiry of contemporary social media in Thailand
Benyapa Wongwanichaya;เบญญาภา วงศ์วณิชยา ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Youtube secrets: Critical success factors for Youtubers in Thailand
Papitchaya Wisankosol ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(58) A study of online social media content among foreign tourists in Thailand
Sarunya Jetjirawat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) Consumers' perception and behavior toward using social media to search for information for restaurants in Bangkok
Kantiya Chavalertsakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) Consumers' perception and behavior toward using social media to search for information for restaurants in Bangkok
Kantiya Chavalertsakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Legal measures for managing the deceased's digital assets in online accounts
Tulsiri Wata ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Measuring opinion credibility in Twitter
Mya, Thandar ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Thai millennials online political engagement investigating mechanisms behind their motivation
Poiluang Konsongsaen ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) Health communication via Line and Thai seniors impacts of content type and message framing on audiences responses
Opaporn Pasvekin ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) An analisys of the use of Facebook by the United Nations regional offices in Asia-Pacific for relationship cultivation with constituencies
De La Rosa, Diego ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) How small non-profit organizations apply online media platform effectively
Prim Leelawutharak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) The role of social media influencer in shaping Thai cosmetic consumer purchasing behavior
Kanyakorn Vonglek ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) Factors affecting to the purchasing behavior of female fashion clothing via Instagram in Bangkok
Jiraporn Bandidniyamanon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Social media and the impact of the U.S. position on elite relations in Thailand : a case study of the 2013 Thai political conflict under the Yingluck administration
Archai Saluya ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Social media and the impact of the U.S. position on elite relations in Thailand : a case study of the 2013 Thai political conflict under the Yingluck administration
Archai Saluya ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Social media as the learning platform of power for thai university students
Chon Neville ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) The impact and effect of social media via major social media platforms on restaurant selection in Thailand
Vorapin Naovaratanophas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) A study of Thai restaurateurs adoption criteria of social media program
Miti Changbencharong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) Understand potential of two-ways communication on social media for retail financial investors
Pawasuth Chaiboriphan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) Social commerce : trustworthy, expertise, credibility, and purchase intention in the case of Thailand
Pattharisa Charoenchaipong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Impact of online feedback and hotel's response to consumer's decision making process
Patraporn Sri-utenchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) The influence of social media and perceived logistics service quality : the application of expectation confirmation theory
Chuthin Thanasarnakorn ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) The effective factors towards marketing on Facebook in Thailand (dietary supplement product)
Thanruthai Silapavithankul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Body appreciation as a means to protect social media users from body dissatisfaction
Yurchisin, Jennifer;Adomaitis, Alyssa Dana;Johnson, Kim K. P.;Whang, Haesung ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(80) Thai EFL learner's and teachers' perceptions on the teacher's role in promoting English language learning autonomy with social media
Kritchayada Manprasert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) Development of assessment criteria of social media marketing on purchase intention among social media users in Cambodia : a mixed method research
Oussa Em ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) อิทธิพลสื่อสังคมออนไลน์มีผลต่อการดำเนินงานกิจการของธุรกิจโรงแรมในประเทศไทย
ฉัตรชัย อินทสังข์;ผุสดี นิลสมัคร ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(83) พฤติกรรมและการรับรู้โฆษณาแฝงผ่านทางสื่อโซเชียลมีเดียที่ส่งผล ต่อการตัดสินใจซื้อของคนในกลุ่มเจนแซด ในเขตเทศบาลนครนครราชสีมา
ปุริม หนุนนัด;สุพรรณี พรภักดี ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(84) Investigating factors influencing the intention of social media adoption by a perspective of SMEs during COVID-19 pandemic
Kritcha Yawised;Darlin Apasrawirote ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(85) การประยุกต์ใช้สื่อสังคมออนไลน์เพื่อเผยแผ่พระพุทธศาสนา ในจังหวัดนครราชสีมา
นีรนุช กมลยะบุตร;ภัทรธีรา แพครบุร;ณัฐฐวดี ทิมแท้ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(86) การพัฒนาคอนเทนต์วิดีโอร่วมกับการฝึกอบรมบนสื่อสังคมออนไลน์ เรื่องการพัฒนาบุคลิกภาพและมารยาทการใช้สื่อสังคมออนไลน์เพื่อเตรียมความพร้อม ในการทำงานสาหรับนักศึกษาระดับปริญญาตรี
ณิชาพร เสนามนตรี;Nichaporn Senamontree ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) การพัฒนาดิจิทัลคอนเทนต์แบบอินโฟกราฟิกบนสื่อสังคมออนไลน์เพื่อส่งเสริมการขายสินค้า ประเภทโฮมเมด เบเกอรี่
ภาวิณี บินรามัน;Pawinee Binraman ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) การพัฒนากิจกรรมการเรียนรู้โดยใช้ปรากฎการณ์เป็นฐานร่วมกับสื่อสังคมออนไลน์ เพื่อส่งเสริมการคิดอย่างมีวิจารณญาณของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6
กัลยา แก้วตา ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) A study of Thai and English Misogynistic Language in Social Media
Thitimaporn Phinthip;Prachayut Ritthitham;Sasima Charubusp ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(90) A study of Thai and English Misogynistic Language in Social Media
Thitimaporn Phinthip;Prachayut Ritthitham;Sasima Charubusp ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(91) การศึกษาพฤติกรรมการใช้สื่อสังคมออนไลน์ และพัฒนาสื่อดิจิทัลเพื่อการประชาสัมพันธ์การท่องเที่ยว OTOP นวัตวิถีของชุมชนตาบลแสงอรุณ จังหวัดประจวบคีรีขันธ์
ทศพล ดำนุ่ม;Totsapon Damnum ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) ผลการจัดการเรียนรู้ด้วยการสอนแบบเปรียบเทียบร่วมกับสื่อสังคมออนไลน์ที่มีต่อการพัฒนามโนมติทางวิทยาศาสตร์ และทักษะการคิดวิเคราะห์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 เรื่อง อะตอมและสมบัติของธาตุ
ธนภรณ์ วัดสง่า;Thanaporn Watsanga ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) Designing a social media marketing strategy and platform to expand new customers of Lai Mei Plastic Surgery Hospital in China
Yue Feng ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) A Study of selling Thai cosmetic products to Chinese market through the Chinese online influencer
Su Wei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) A Study on Factors Influencing Digital Natives to Venture to Online Business
Ingyin Hmwe;Araya Nakloung;Supichaya Meesad ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(96) A Study on Factors Influencing Digital Natives to Venture to Online Business
Ingyin Hmwe;Araya Nakloung;Supichaya Meesad ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(97) Social media marketing strategy for Batik SMEs using customer knowledge management
Wang, Lu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) Designing a social media strategy of herbal cosmetic products for Chinese customers using customer knowledge management
Zeng, Yuqi ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) Construction and implications of cannabis discourse in Thailand s cannabis legalization: a comparative study of english-language traditional and new media
Udomsak Sirita ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีสุรนารี (บทความ/Article)
(100) A survey on the smart phone usage and social media access of the elementary school students in Bangkok during the COVID-19 Pandemic
Therdpong Daengsi;Patsita Sirawongphatsara ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(101) The moderated mediating effect of social media use towards visit intention to Thailand among Cambodian tourisit
Chorn Neardey ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) The study of behavior and perception of the people who consume the boy-love media
Nongnapas Boon-anake ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) Business plan for the boutique holistic wellness centre
Thanapas Poonlumlert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) The impact of social media on motivation towards learning English as a global language
Solomon Akpan ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) อิทธิพลการใช้สื่อสังคมออนไลน์ต่อการสร้างพลังอำนาจผู้หญิง
เบญจภา ไกรทอง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (บทความ/Article)
(106) การสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการผ่านสื่อสังคมออนไลน์ที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าของผู้สูงอายุในจังหวัดนครราชสีมา
ถนอมศรี สุทธิจันทร์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) The impact of video marketing in social media on consumer perception and expected behavior
Hong, Sun ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) The impact of video marketing in social media on consumer perception and expected behavior
Hong, Sun ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารผ่านสื่อสังคมออนไลน์บนเฟซบุ๊ก : กรณีศึกษากลุ่มเฟซบุ๊ก ของกินพร้อมส่ง พระราม 2-บางขุนเทียน-ท่าข้าม
วนัสนันท์ เกลื่อนเมฆ;Wanassanan Kluanmek ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) Depression detection using statistics and machine learning with post and behavior data : a case study on Facebook
Siranuch Hemtanon ;มหาวิทยาลัยวลัยลักษณ์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) A reflection of motivations and lifestyles via Tiktok (Douyin) and Instagram story: a content analysis and comparative study of Thai and Chinese gen Z users
Ying, Xian ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) A reflection of motivations and lifestyles via Tiktok (Douyin) and Instagram story: a content analysis and comparative study of Thai and Chinese gen Z users
Ying, Xian ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) Factors influence Chinese tourist using social media in tourism-related : case of Sina Weibo
Yang, Caiying ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) Youtube beauty videos: female empowerment or female subjugation?
Kannicha Khumpun ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) A survey of Thai and Muslim Thai opinions in the Thai webboard on the Thai government's handling of the Rohingya people
Kulthida Khanwithi ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) The Relationship between the new media narrative style and public human behavior through media-installation art
He, Shuang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(117) The influence of Wechat marketing on the purchase intention of millennial consumers : the mediating role of customer trust
Yongji Wei ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(118) A study of social media marketing strategy of Macau Tourism based on 4I theory
Un Cheng Cheong ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(119) Machine learning for detecting twitter bot
Arumugam, Jeevanantham;K., Lalitha;Supreetha, S.M.;Shrinithi, R.T.;S., Tamilarasan ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(120) A brief survey of detecting spam techniques : Twitter and email
Kumar, Shailender;Gupta, Shweta ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(121) Tackling misinformation and poisoning during the Covid-19 pandemic through Facebook: Role of the Malaysia National Poison Centre
Nur Azzalia Kamaruzaman;Mohd Fadhli Razali;Mahiya Nabilla Rosaria Abdul Hamid;Sulastri Samsudin;Asdariah Misnan;Nur Afni Amir;Mohd Hafiidz Jaafar;Mazlin Mohideen ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (บทความ/Article)
(122) The objective endurance of the minimal self according to Dan Zahavi and its implication on the use of Facebook
Phanomkorn Yothasorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(123) Presenting global brands with celebrity endorsement through impression management: a case study of 12 brand archetypes
Xiaolin, Hu ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(124) The impact of social media platforms, social media activities and influencer marketing activities towards customers' brand awareness in 5 stars hotels in Bangkok during covid 19 pandemic
Khin, Mi Mi ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(125) Exploring the Effect of Social Media Dependence on Sleep Disorders and Social Media Burnout
Jiaqi Zhang ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(126) The Study on the Impact of Privacy Concerns and Trust Toward Self-Disclosure Activities among Chinese Social Media Users
Xinyu Wen ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(127) A Study on the Influence of Chinese College Students\' Social Media Use Behavior on Entrepreneurial Motivation and Intention
Yanrong Li ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(128) The Impact of Social Media-caused Negative Emotions on College Students Rational Thinking and Objective Judgment
Yaxi Huang ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(129) The Influence of internet celebrities' live streaming on consumer purchasing behavior in China
Zhang, Yu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(130) Misinformation detection in Thai-language content on social media: a case study in health information
Weeranuch Proysaithong ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(131) Factors influencing English self-learning performance through social media : a case of students in the Faculty of Business Administration, RMUTT
Bubpha Thanuttamanon;Suraporn Onputtha;Teeradaj Racharak ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(132) Social class, social capital, and social comparison on social media among young adults in Thailand
Kamolmas Chanvised ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (งานวิจัย/Research report)
(133) The role of social media in enriching employees' listening skills in a distributor company in Thailand
Merisa Udompoosanasathien ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(134) Thai fake news detection using machine learning model
Kotchakorn Tiemtud;Pakorn Leesutthipornchai ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(135) Influencers and hashtags: Thai youth identities in social media
Nicodemus Ler Wei Ming ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(136) East Asian tourists exposure to social media advertising, attitude, and their purchasing behavior with hotels in Bangkok
Chaitach Sirisachdecha ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(137) Credibility of travel influencer on millennial traveling behavior
Papitchayapa Boonsub ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(138) Perception of women entrepreneurs on social media use for marketing communication in Qatar
Aisha Ali A.T.Al-khulaifi ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(139) A social analysis of Thailand's 2023 election through twitter feeds
Wanaporn Sarapugdi;Songphon Namkhun ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(140) Analyzing two opposing opinions from social media through static and contextualized word embeddings
Wassakorn Sarakul ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(141) The 2020 election in Myanmar: The NLD supporters and Facebook
Khin Nway Nway Hlaing ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(142) Article feed recommendation system for Thai social media application using article context based on deep learning
Pannawit Athipatcharawat;Dhata Muangrux;Ekapol Chuangsuwanich;Pittipol Kantavat ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(143) Influencing factors of celebrity livestreaming on Guizhou college students' purchase intention in the post-pandemic era
Pan Tingting ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(144) Detection of account cloning in online social networks
Dechana Punkamol ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(145) The factors influencing consumers purchase intentions on short video e-commerce platforms a case study of Tiktok shop
Cui Lufei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(146) Extracting aspect-based economic sentiments from Thai social media text
Wasin Faengrit;Suppawong Tuarob;Thanapon Noraset ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(147) The analysis of a causal Model of social media management strategies on the organizational performance of small-listed enterprises in China, with customer engagement as a mediator
Zhang Chenglei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(148) The analysis of a causal Model of social media management strategies on the organizational performance of small-listed enterprises in China, with customer engagement as a mediator
Zhang Chenglei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(149) Why do people post Instagram stories? : a qualitative study of regular Instagram users in Bangkok, Thailand
Nutnicha Keerakiatwong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(150) ส่วนประสมทางการตลาดในการซื้อสินค้าผ่านสื่อสังคมออนไลน์เฟซบุ๊ก ของผู้บริโภคในกลุ่มเจเนอเรชันวาย
วัฒนา วงศ์ลังการ์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(151) Integrating TikTok with communicative activities to enhance grade 10 students english-speaking skills at Hun Sen Mongkolborey High School, Cambodia
Sothon Chhoeut ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(152) Key knowledge extraction and learning from the experiences of Chinese key opinion leaders
Zhu, Junyu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(153) Community recommendation for text post in social media
Sarach Tuomchomtam ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(154) The learning management with TikTok media for English speaking skill of grade 7 Chinese students in Yunnan Province China
Wang Yuetong ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(155) Integration of Douyin media and heuristic teaching method in drama performance achievement of grade 10 students in Yunnan Province, China
Songguanyi Zhang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(156) Computational demographic and personality recognition on anonymous social media
Sarach Tuomchomtam ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(157) Utilize novel algorithms to acquire, analyze, and extract Data from TikTok discover page and education-related topics
Jincheng Zhang.;Thada Jantakoon. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(158) Social media marketing of SY commercial realestate company based on Sicas model applied research
Yibo Wang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(159) The influence of social media and travel influencers on generation Z s intention for Thailand as a tourism destination
Sai Aung Khaing Phyo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(160) The influence of social media and travel influencers on generation Z s intention for Thailand as a tourism destination
Sai Aung Khaing Phyo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(161) Elicitation and exploitation of Thai influencer\'s fan economy factors towards Chinese consumers purchasing behavior on Thai products
Huang, Haiwen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(162) Elicitation and exploitation of Thai influencer\'s fan economy factors towards Chinese consumers purchasing behavior on Thai products
Huang, Haiwen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(163) Examine and assess the influence of content development on Xiaohongshu platform for brand interaction: an in-depth analysis of a minor stationery
Ou, Ting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(164) The influence of social media regarding trust and privacy on consumer buying behaviour
Adarsh Tripathi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(165) The influence of social media regarding trust and privacy on consumer buying behaviour
Adarsh Tripathi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(166) Application of deep learning techniques for sentiment analysis in Thai language from hotel customer reviews on social media
Petcharat Phuttakij ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(167) Video sharing platform data extraction: transforming images into structured data
Zhou, Xiaofan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(168) กลยุทธ์การตลาดเชิงประสบการณ์ผ่านแพลตฟอร์มโซเชียลมีเดีย เพื่อสร้างการมีส่วนร่วมและกระตุ้นการตัดสินใจซื้อกระเป๋าแบรนด์ Callene
ณัฐธญานันน์ ถูระวรณ์;ฐิติมา สบายกาย;ศตพร พุฒซ้อน;ดุสิตา ปานสุวรรณ ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (Article/Proceeding)
2Social media addiction (4)
(1) ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเสพติดการถ่ายภาพเซลฟี่ของนักเรียนระดับมัธยมศึกษาตอนปลายในเขตอําเภอเมือง ในจังหวัดเชียงใหม่
ปวีณา หลวงกว้าง ;มหาวิทยาลัยแม่โจ้ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Uses and gratifications associated with social media addiction among working adults in Bangkok
Napaphat Limvarakul ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Research on the Impact of Employee Social Media Use on Ambidextrous Innovation
Shuiping Wang ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The Impact of Social Media-caused Negative Emotions on College Students Rational Thinking and Objective Judgment
Yaxi Huang ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Social media advertising (1)
(1) Factors affecting online language course purchase intention
Watcharapol Sanmuang ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Social media and college students (1)
(1) The Influencing factors of social media on Hebei college students in online impulse purchase intention
Mao Xu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Social media and society (3)
(1) Identification of peak hour and active member on WhatsApp group using python
Bajpai, Rishabh;Sharma, Rahul Kumar;Vashisht, Rohit ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(2) Feature extraction based on probability weighting for fake news classification on social media
Sherly Valentina ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Feature extraction based on probability weighting for fake news classification on social media
Sherly Valentina ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Social media and teenagers (1)
(1) The influence of social media and travel influencers on generation Z s intention for Thailand as a tourism destination
Sai Aung Khaing Phyo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Social Media Application. (1)
(1) Audiovisual quality assessment a study of video calls provided by social media applications
Phisit Pornpongtechavanich.;Therdpong Daengsi. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
8social media exposure (2)
(1) Developmental Stages, Gadget Used and Social Media Exposure
Mangadar SIMBOLON ;Palupi Triwahyuni ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (Article/Proceeding)
(2) Prevalence of Problematic Internet Use and Related Factors in Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder and Non-Attention Deficit Hyperactivity Disorder
Ruaywan Santiwes ;มหาวิทยาลัยนวมินทราธิราช (บทความ/Article)
9Social Media Images (1)
(1) แบบจำลองการพยากรณ์ภาวะซึมเศร้าจากรูปภาพในเครือข่ายสังคมออนไลน์ ด้วยเทคนิคการเรียนรู้ของเครื่อง
สุดา ทิพย์ประเสริฐ;ประชาสันต์ แว่นไธสง;จินตนา เข็มประสิทธิ์;เพ็ญศิริ โพริย้า ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
10Social media in sports (1)
(1) Online media strategy to build sport media interest in Thailand
Tharaputh Charuvatana ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
11social media influence (1)
(1) The influence of social media and travel influencers on generation Z s intention for Thailand as a tourism destination
Sai Aung Khaing Phyo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
12Social Media Influencer (1)
(1) อิทธิพลของการสื่อสารทางการตลาดโดยผู้มีอิทธิพลบนสื่อสังคมออนไลน์ ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางของผู้บริโภควัยทำงาน
วสุธิดา นุริตมนต์;บดินทร์ พญาพรหม;ปฐม สวัสดิ์เมือง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (บทความ/Article)
13social media management strategies (1)
(1) The analysis of a causal Model of social media management strategies on the organizational performance of small-listed enterprises in China, with customer engagement as a mediator
Zhang Chenglei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
14Social media marketing (8)
(1) A case Study of the impact of digital marketing strategies on brand expansion of Haoyun e-commerce
Guo Zheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Artisanal food distribution business-marketing & sales strategies
Thiyapa Yungyoo ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) An Analysis of Multimodal Text Design in Social Media Marketing: A Case Study of Starbucks Posts on Instagram
Nichakan Horphet;Aranya Srijongjai ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(4) The study of behavioral design as a marketing tool to raise brand awareness towards filters on social media platform
Apichaya Soonthonthai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) A study of clean beauty product digital marketing : user-generated content in Thailand
Theerawan Junditthawong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The Impact of Social Media Marketing on Consumer Purchase Behavior a case study of TIKTOK
Zhang KaiRui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The impact of social media marketing on consumer purchase behavior a case study of TIKTOK
Zhang KaiRui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The Association between Social Media Marketing and Consumers \' Green Products Purchasing Intention in China
Liu Bingling ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
15Social media motivation (1)
(1) Parasocial interaction via social media : social media motivation and parasocial interaction predicting engagement : research report
Vikanda Pornsakulvanich;Thomtong Tongnok ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (งานวิจัย/Research report)
16Social Media Optimization (2)
(1) การประยุกต์ใช้เทคนิค SEO และ SMO เพื่อเพิ่มจำนวนผู้เข้าถึงเว็บไซต์ กรณีศึกษา: สิริรุ่งโรจน์ คลินิกการแพทย์แผนไทย
กฤชนาท เลิศทวีวิทย์;น้ำฝน อัศวเมฆิน ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(2) การใช้ SEO และ SMO เพื่อประชาสัมพันธ์ศูนย์เยาวชนกรุงเทพมหานคร (ไทย-ญี่ปุ่น)
ณรงค์ กระบวนรัตน์;สิรินดา พละหาญ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
17social media platforms (3)
(1) The Impact of Online Word- of- Mouth from Multi-Platform on Product Sales
Liu Yang ;มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) A study of social media marketing strategies on youngsters purchase intention
Mohammed Sahil ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Proposing Social Media Platforms for Peace-Making According to Buddhist Teachings for Resolving Family Conflicts
Thipchutha Pumkhem ;มหาวิทยาลัยมหาจุฬาลงกรณราชวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
18social media presence (1)
(1) The factors influencing consumer purchase intentions of mixue ice cream & tea in Henan, China
Xu DongSheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
19Social Media Sensing (1)
(1) S-Sense a sentiment analysis framework for social media monitoring applications
Choochart Haruechaiyasak;Alisa Kongthon;Pornpimon Palingoon;Kanokorn Trakultaweekoon ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
20Social media sharing behavior (1)
(1) Advertisement characteristics : virality & persuasiveness
Pawee Taechoyotin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/2
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 19
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,974
รวม 2,993 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 117,680 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 154 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 149 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 42 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 19 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 13 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 7 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 6 ครั้ง
รวม 118,070 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124