กำลังแสดงหน้าที่ 1/6
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร custome มีข้อมูลจำนวน 103 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1custome (1)
(1) Online Banking and Customer Satisfaction in Muak Lek District, Saraburi Province
Priyanjana Wickramarachchi ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (งานวิจัย/Research report)
2Customer (14)
(1) An analysis of marketing strategies, relationship quality, and customer loyalty in luxury watch market in Thailand
Sirikanya Thammarungruang ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Customer retention strategy system reward program
Roma Arora ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Customer Segmentation
สุพล พรหมมาพันธุ์ ;มหาวิทยาลัยศรีปทุม (บทความ/Article)
(4) Impact of service quality on customer satisfaction: evidence from the dining and catering services in Chengdu city, China
Cheng Diyuan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) An Evaluation of new retail 4.0 supermarket service quality and promotion strategy in Haikou of China
Wang Jingduo ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The impact of retailing service strategy influencing customer loyalty toward supermarket shopping in Hebei of China
Xu, Yan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The customer satisfaction and expectation on using rural commercial banks at Zhang Ye in China
Chao, Yang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The customer satisfaction and expectation on using rural commercial banks at Zhang Ye in China
Chao, Yang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) การตลาดดิจิทัลที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางของลูกค้าในเขตจังหวัดอุบลราชธานี
ภัสราภรณ์ ถนอมสิงห์ ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (Article/Proceeding)
(10) การเปรียบเทียบแรงจูงใจของผู้ใช้บริการสถานออกกำลังกาย กรณีศึกษา เทศบาลนครนครราชสีมา จังหวัดนครราชสีมา
นุสรา วิริยะกิจพัฒนา ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Impact of service quality on customer satisfaction: evidence from the dining and catering services in Chengdu city, China
Cheng Diyuan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The factors affecting to customer loyalty of the ride hailing industry in Thailand
Tuangporn Pinudom ;มหาวิทยาลัยบูรพา (งานวิจัย/Research report)
(13) The Influencing factors of customer satisfaction strategy on liquor consumption intention in Sichuan
Liu Feng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Service Quality of Cold Chain Logistics based on Customer Relationship Management: A Case Study of Shun Feng Express Co., Ltd.
Liu Xin ;มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Customer Loyalty (1)
(1) อิทธิพลของการบริหารลูกค้าสัมพันธ์และความรับผิดชอบต่อสังคมที่มีต่อความจงรักภักดีของลูกค้าโรงแรมสีเขียว
ระวีวรรณ ชูกิตติกุล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Customer participationenhancement (1)
(1) Dynamic Competitor Marketing Capability and Marketing Performance: An Empirical Research of Furniture Businesses in Thailand
ฉัตรชัย อินทสังข์;ประทานพร จันทร์อินทร์; ปกรณ์ สัจจพงษ์ ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (บทความ/Article)
5Customer Service Center System (1)
(1) ระบบรับเรื่องร้องเรียน บริษัท เทเลคอมเอเซียคอร์ปอเรชัน จำกัด มหาชน
วินัย พัวประเสริฐสุข ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Customer assessment (1)
(1) The assessment of spa service quality with 2 dimensions : subjective and objective assessment dimensions
Aswin Sangpikul;อัศวิน แสงพิกุล ;มหาวิทยาลัยคริสเตียน (บทความ/Article)
7Customer attitude (1)
(1) The study of customer attitude and readiness in adopting video banking in Thailand
Sirikarn Asawasudsakorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Customer attitudes (2)
(1) Customer attitudes toward service of BTS SkyTrain during weekdays
Kanit Vannasiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Thai customers attitudes towards named between Honda HR-V and Honda Vezel
Vassana Meemongkon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
9Customer behavior (16)
(1) Soft drinks marketing strategy in Cambodia
Tiv, Dararith ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Competitiveness of beauty services in Bangkok
Preamrat Mothaniyachat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The impact of customer experience on online game purchase intention
Zhiyang Luo ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The Stimulus-organism-response (SOR) model for studying hostel customer behaviors
Nittaya Dabjan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Tourists' expectation and satisfaction on the marketing mix and service quality: A Case study of local family-owned travel agencies in Mandalay
Mar Mar Aung ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) A study of customer behavior in selecting music streaming applications in Bangkok
Monchaya Danviriyakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) A study of Thai woman and Bangkok dancing studios: barriers, and motivations to visit, satisfaction, and usage behaviors
Pornvipa Pansuwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Thai millennial women in Bangkok area decision journey towards purchasing fashion jewelry in online channel
Phanurit Tiyasophonjit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) The desirable product features for urban farming kits in Thai market
Supajet Trakarnsiriwanich ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Guideline for marketing strategic planning to increase value of the restauraunt
Nuchwara Bantarawon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Identify customer profiles : case study of Thai supermarkets
Chanikarn Kittiratanaviwat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The study of behavioral design as a marketing tool to raise brand awareness towards filters on social media platform
Apichaya Soonthonthai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Market basket analysis of drug store in quarter period since 2018 to 2020
Thirapol Ruennuch ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Analysis on retail sales data
Akkharaphat Sutiteannarong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อศักยภาพทางการค้าระหว่างประเทศจากมุมมองของผู้ประกอบการนำเข้าสินค้าไทยในประเทศกัมพูชา
ฐาปนี เรืองศรีโรจน์;ณัฐณิชา นิสัยสุข;แพนศรี บาตรโพธ์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(16) Research on the influence of interactive experience mode on customer behavior of online music application : taking perceived value as moderating variables
Rui Hu ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10Customer brand engagement (2)
(1) The role of customers experience from augmented reality on purchase intention in shopping center
Nutthamon Oytip ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Impact of Post-Purchase Brand Touchpoints on Customer Brand Engagement and Repurchase Intention: The Mediating Role of Relationship Quality and Self-Brand Connection
Surasak Suthongwan ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
11Customer brand identification (1)
(1) The interplay relationship architecture between customer brand identification, brand image, value co-creation and customer loyalty in starbucks social community platform : A netnography-based research method approach
Sineenath Rugkhumkaew ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
12customer bullying behavior (1)
(1) The influencing factors of employee turnover intention at JI hotel
Shen Bowen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
13Customer Buying Intention (1)
(1) A Study on Influencing Factors of Landscape Design on Sichuan Real Estate Customer Buying Intention
Zhang Guo ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
14Customer buying process (1)
(1) Factors that increase usage rate of transportation management system (Isuzu Mimamori) in truck business
Nitida Saengdaochai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
15Customer churn (1)
(1) Analyze and predicting with data mining on customer churn dataset
Pinphong Ruangraweenukit;Polawat Chophuk ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
16Customer Collaboration Management (1)
(1) การศึกษาการจัดการความร่วมมือระหว่างผู้ผลิตกับผู้ส่งมอบและลูกค้าในห่วงโซ่อุปทานของอุตสาหกรรมยานยนต์
นุกุล ศรีเมืองแก้ว ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
17Customer Commitment (1)
(1) The influential factors toward customer commiment: A case study on multinational security company in China
Xinquan, Liang ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
18Customer constraints (1)
(1) Finite capacity material requirement planning system for supply chain network
Benyaphorn Paopongchuang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
19Customer Convenience (1)
(1) กลยุทธ์การสร้างแบรนด์ผ่านการรับรู้ทางประสาทสัมผัสของนักสื่อสาร การตลาดในประเทศไทย
รัชภูมิ เผ่าเสถียรพ้นธ์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (บทความ/Article)
20Customer data platform (1)
(1) Comparative analysis of CRM implementation in Mercedes-Benz group and Mercedes-Benz, Thailand
Sosou, Jonas Kwadjo ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/6
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,978
รวม 1,978 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 45,213 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 6 ครั้ง
รวม 45,228 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.33