กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร automobile industry and trade มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1AUTOMOBILE INDUSTRY AND TRADE (48)
(1) คุณสมบัติของช่างฝีมือที่พึงประสงค์ตามความคิดเห็นของผู้บริหารโรงงานอุตสาหกรรมประกอบรถยนต์นั่ง
สุพล อิศโรสกุล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Enhancement of competitiveness for compact car production
Kavin Techavises ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Time-series forecasting models for automobile sales in Thailand
Taweesin Apiwattanachai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Buyer perceptions, relationship commitment, and buyer behaviors among Japanese-owned manufacturers and their suppliers in the automotive parts industry in Thailand
Abe, Masato ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Price mark-up and effect of business cycle on price mark-up : case of Thai automobile industry
Sarangsri Limparangsri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Japanese subcontracting system in Thailand : a case study of the Thai automobile industry
Maruhashi, Hiroko ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The effects of Thailand-Australia Free Trade Agreement : a case study of automobile industry
Montinee Chaksirinont ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The effects of Thailand-Australia Free Trade Agreement : a case study of automobile industry
Montinee Chaksirinont ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Comparative advantage and protection in automobile parts and components industry in Thailand
Wuttipan Tawarangkoon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Reverse logistics performance in the Thai automotive industry
Vouravis Veerakachen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Communication apprehension and perceptions of understanding in computer-mediated communication : the use of electronic mail in Thai automotive industry
Danai Kristhanin ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Factors influencing the decision to implement ISO14001 standard for small and medium enterprises (SMEs) in automotive and electrical appliance and electronic in dustries
Nijchanun Sriwittaya ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) E-procurement web application prototype for automotive industry
Cholatis Srikanthimarak ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Communication apprehension and perceptions of understanding in computer-mediated communication : the use of electronic mail in Thai automotive industry
Danai Kristhanin ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Intention and behavior of Thai executives in automative industry use master budget in decision-making
Jestsada Tangboonpant ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) The application of rosettanet XML schema for Thai automotive industry
Surawanya Jarutheekamporn ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) The obstacles of HR changing roles: A case study of an automotive company in Eastern Seaboard Industrial Estate, Thailand
Surang Wittayaprasart;Noppadol Prammanee;Chalong Tubsree ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(18) Improvement of coordination system for product development process in automotive tire industry
Siripong Prasitthimay ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The preparation of the readiness in the education and requirement of labors of the new modern automotive industry in the Eastern Economic Corridor (EEC)
Chanoknan Maksiri;Teetut Tresirichod ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(20) How carbon emission regulation have impact on Thailand's automotive products
Boom Moosirilert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) The impact and effect of advertising presenter on Bangkok male consumers in purchasing a car
Krittanai Chaiyanajit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Sales allocation method improvement: a case study in automobile manufacturing company
Nuttanee Bhuwatanavong ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Rack dolly manufacturing process improvement for automobiles industries
Piphatpong Thapmanee ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) การเพิ่มความสามารถในการผลิตในสายการประกอบและตกแต่งภายในรถยนต์
เฉลิมเดช พลายพงษา;Chalermdet Playpongsa ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Chinese automotives in Thailand : the industry and competitors analysis
Punborpit Saisupan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Community and buyer perceived perceptions of the First-Time Car Buyer Tax Rebate Program in Thailand
Nuttachart Sirisithichote ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Marketing business model for the automobile spare parts market in China : a case study of company A
Qian Li ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Influence of specialized human capital level on job satisfaction of technical employees : a case study of automobile maintenance industry in Kunming, China
Ziyang Zeng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Production process improvement for automation welding system by line balancing and plant layout case study Thai Nitshoei co,ltd.
Srisawat Supsomboon ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (งานวิจัย/Research report)
(30) Second car purchasing decision of the first-time car buyer tax rebate program's participants in Bangkok
Kangwan Kangwanwatana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) The study of consumers' perceptions toward using Korean Wave as an endorsement to the brand in the automotive industry in Thailand
Rosesanant Punithipandkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Study of joining process between aluminium and plastic
Naphatchaya Wannapa;ณภัชยา วรรณภา ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Quality improvement for Image Printing Process in Automobile Flexible Printed Circuit Manufacturing
Dudduern Tongkanaraksa ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Cost-based maintenance planning : a case study of an automobile industry
Santi Vatcharanurak ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) The study of the influence on auto industry brand experience towards consumer purchase intention : brand personality as the mediator
Yudi Sheng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Hybrid automobile : feasibility and market analysis of the new fossil fuel alternative in Thailand
Ramida Jiensnong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) The effect of Thailand's flooding crisis 2011 on automotive stocks in Japan
Varayuth Songteh ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Risk distribution strategy in supply chain practice : a case study of Thai automotive industry
Montira Yingvilasprasert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Paint shop capacity design of automotive assembly plant
Ratapon Viriyaphant;Wipawee Tharmmaphornphilas ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(40) A study of the impact of brand value of new energy automobile industry on consumers purchase intention with brand personality as an intermediary variable
Yuxin Wu ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Factors affecting supply chain integratiion and logistics performances for automotive parts manufacturing companies in Thailand
Chanakiat Samarnbutra ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Research on marketing strategy based on Chinese SUV market Take Saic-Gm-Wuling Automobile Co., Ltd. as an example
Sijie Wang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Excess capacity in automobile assembly industry in Thailand
Choosak Ratanachaichan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) International political economy of Thai automotive industry as the 'Detroit of Asia' : case study of car markers
Wutthipol Wutthiworapong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Reducing brake noise, vibration, and harshness by damping layer on a brake pad
Kullayot Suwantaroj;Supachai Lakkam ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (บทความ/Article)
(46) Sun Tzu s art of war five virtues leadership and innovation in leveraging the efficiency of Chinese brand passenger-vehicle industry in China
Yu Yan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) Marketing communications factors influencing buying decision of honda civic hatchback model
Porapon Chuenputhi ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Powertrain solutions forecasting for Thailand\'s automotive industry
Natale Noppon Ghezzi ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Automobile industry and trade - thailand (1)
(1) Intention and Behavior of Thai Executive in Automotive Industry Using master Budget in Decision - making
Jestsada Tangboonpant ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,596
รวม 2,598 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 54,582 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 25 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 4 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 2 ครั้ง
รวม 54,615 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.46