กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Women consumers มีข้อมูลจำนวน 1 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Women consumers (14)
(1) Considerations of office women in choosing brassieres
Jurintip Mahatananurak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Values, lifestyles, and consumer behaviors of Thai Buddhist and Muslim women
Sarunluck Thepwarin ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Consumer behaviors,values, and lifestyles of female university lecturers and other working women
Parinyarporn Saengsook ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Brand preference, product involvement and marketing mix effect on Thai female consumers' buying behavior for fast fashion clothing
Punja Prasertsri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) The study of brand personality and brand image of Thai skin care brand versus western brands from Bangkok women perspective
Farida Songsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The effect of dermatology and cosmetic surgery clinic advertisement on female self-perception
Sunisa Limthongsakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The study of consumer behavior and perception towards Beauty Park of Paradise Park shopping center
Tharintip Singhakarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The study of unmet needs of deodorant in young Thai female consumers : new opportunities for NPD development
Worapun Nutamarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Factors influencing the purchasing decision of Thai women toward yoga practice
Tamonratch Jirabanjerdsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Determine a trend of healthy snack for targeting a health conscious urban women customer in Thailand
Rapat Lertwattananonth ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Understanding Bangkok female consumers' key influential factors on purchasing packaged soilless vegetable salads
Isawiphon Tantasuwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Understanding Bangkok female consumers' key influential factors on purchasing packaged soilless vegetable salads
Isawiphon Tantasuwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Female consumers purchasing criteria and perceptions toward Thai hangbag brands
Ployyarin Wiranurak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Factors influencing intention to purchase intimate hygiene products of female consumers through online mobile applications in Bangkok
Nontnawat Wattananont;Supasan Preedawiphat;Davids Makararpong ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 26
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4,086
รวม 4,112 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 127,632 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 56 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 36 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 20 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 127,750 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124