กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Willingness to pay มีข้อมูลจำนวน 5 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Willingness to pay (31)
(1) The public demand for a free HIV vaccination programme
Charoenchai Agmapisarn ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Willingness to pay for mobile phone battery waste disposal fee of mobile phone user in Bangkok
Prattana Meesincharoen ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Assessment of willingness-to-pay per quality adjusted life year (QALY) using blindness scenario
Sirin Natanant ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Influences on the buying behavior of purchasing commercial housing in Nanning City of Guangxi Province, China
Qiuxue, Luo ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) WILLINGNESS TO PAY FOR PHARMACIST’S MEDICATION THERAPY MANAGEMENT (MTM) SERVICES: DISCRETE CHOICE EXPERIMENT
Sutthawan Chancheochai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) RELATIONSHIPS BETWEEN CONSUMPTION VALUES, PERSONAL CHARACTERISTICS AND BEHAVIORAL INTENTIONS IN MOBILE SHOPPING ADOPTION AMONG DIFFERENT PRODUCT AND SERVICE TYPES
Rujipun Assarut ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The emerging of parcel delivery players in Thailand and how to gain more premium price by offering the right services
Chuchchon Saenjaibal ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Assessing the important drivers of the willingness to pay for private lable brands
Kandapa Thanasuta ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Determinants of Green Consumption of Generation Y in Chiang Mai, Thailand
Nisachon Leerattanakorn ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(10) Financial and residential decision for retirement in Thailand
Thanakhom Srisaringkarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Framework to determine factors affecting the willingness to pay for electric vehicle conversion (EVC)
Kritsakon Kiewsongsakool ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Impact of socialized e-commerce on consumers willingness to use in The Sinking Marktt
Guohua Chang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Willingness to pay and price evaluation of assisted living residences in Thailand
Phatnaree Oatsawachaithat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Willingness to pay for carbon reduction label of packed pork products
Nattapol Tongegkaew ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Willingness to pay and attributes of elderly food products on elders choices in Chiang Mai
Kantida Chavitranurak ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Willingness to Pay for Attribute of Electric Vehicles in Thailand
Nattakit Kasem ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Thai viewers exposure, engagement, and purchase intention on the Youtube advertisements during COVID-19 pandemic
Xinxin Ye ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) The influence of Samsung smartphone social media advertising on Thai consumers attitude and purchase intention
Seint Sandi Tun ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Investment model of commitment to parasocial interaction and purchase intention among beauty youtuber followers
Parima Kosakarn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Determinants of elderly housing prices, willingness to pay, and influencing factors on the decision to stay in the Bangkok Metropolitan Region
Wirinda Sirisuwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Economic Valuation of Canals and Tributarie is Water Quality Improvement in Bangkok
Muhammadmunit Phimpraphan;Udomsak Seenprachawong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(22) Economic Valuation of Canals and Tributarie is Water Quality Improvement in Bangkok
Muhammadmunit Phimpraphan;Udomsak Seenprachawong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(23) The Investigation of the relationship among perceived quality, perceived price, and perceived value toward purchase intention : A case study of wooden kitchen furniture
Tharit Saorayangkoon ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The influence of human-like virtual influencers on intention to purchase beauty products among Chinese female gen Z
Sheng Liu ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) East Asian tourists exposure to social media advertising, attitude, and their purchasing behavior with hotels in Bangkok
Chaitach Sirisachdecha ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Millennial consumers' behavior on purchasing amulet jewelry
Nuanhatai Tantayotai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) The impact of Oppo's brand equity on purchasing intentions of Thai consumers
Xiaoyuhui Yang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) The public transportation fare structure improvement at Ko Chang in Trat province, Thailand
Soopparada Tepmanee ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) A study of the influence of consumer pre-purchase cognitive dissonance on purchase intention in social e-commerce
Zeng Jianxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Farmers willingness to purchase weather index crop insurance in Cambodia
Bungchay Lay ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) A study of the influencing factors of users willingness to pay for online education platforms
Lin Xiaoding ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Willingness to Pay (Health) (1)
(1) Knowledge, acceptability and willingness to pay for HPV vaccination among mothers of daughters aged 12-15 years in Bangkok
Siraporn Kruiroongroj ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Willingness to pay (WTP) (1)
(1) Willingness to pay for products on online shopping platform such as Shopee in Thailand
Manusphong Fukkham ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Willingness to pay a premium price (1)
(1) The moderating role of store atmospheres in the relationship between hedonic motivation and willingness to pay a premium price for alcoholic beverage consumers in Thailand
Natthawantharika Thanasarnsomboon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Willingness to pay price premium (1)
(1) THE MEDIATING ROLE OF TRUST IN THE RELATIONSHIPS BETWEEN CSR AND CUSTOMER BEHAVIOR: AN EMPIRICAL STUDY OF STARBUCKS IN THAILAND
Benjarut Chaimankong;Mayookapan Chaimankong;Natthapong Phinichka;Praoranuj Siridej ;มหาวิทยาลัยธนบุรี (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,589
รวม 3,589 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 68,874 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 64 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 4 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 1 ครั้ง
รวม 68,943 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101