กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Trust มีข้อมูลจำนวน 14 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Trust (23)
(1) Antecedents, Consequences and Mediating Roles of Trust in Relationships between Customers and Insurance Companies in Thailand
Terdsak Rojsurakitti ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Antecedents of trust in relationships between on-premise customers and alcohol supplier companies in Thailand
Karl Jamornmarn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Trust management applied to log access
Khomdrad Boontae ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Trust building through army development initiatives in conflict situation : the case of Yalannanbaru in Southern border provinces of Thailand
Van Es, Martine ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) ปัจจัยความไว้วางใจของผู้บริโภค ที่มีต่อผลิตภัณฑ์เซ็ปเป้บิวติดริ้งค์ในเขตกรุงเทพมหานครและปริมณฑล
พัชรีภรณ์ นวลน้อย ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (บทความ/Article)
(6) Trust and justice as mediators on transformational leadership, transactional leadership and organizational citizenship behavior of employees in higher education institution of Rajamangala University of Technology
Amphaphorn Leelamanothum ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) THE MEDIATING ROLE OF TRUST IN THE RELATIONSHIPS BETWEEN CSR AND CUSTOMER BEHAVIOR: AN EMPIRICAL STUDY OF STARBUCKS IN THAILAND
Benjarut Chaimankong;Mayookapan Chaimankong;Natthapong Phinichka;Praoranuj Siridej ;มหาวิทยาลัยธนบุรี (บทความ/Article)
(8) คุณภาพบริการและความไว้วางใจที่มีอิทธิพลต่อความจงรักภักดีของสมาชิกในการใช้บริการเครดิตยูเนี่ยนในจังหวัดนครราชสีมาและจังหวัดชลบุรี
ปวีณา หัดสูงเนิน ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Effect of e-business adoption on relationship quality in travel agency supplier relationship : A perspective of supply chain management
Kolchai Pinyokul ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) ทัศนคติความไว้วางใจที่มีต่อความตั้งใจใช้งานนวัตกรรมทางการเงินในประเทศไทย
ดวงพร ขุนอาจสูงเนิน;ธนาภิญญ์ อัตตฤทธิ์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(11) Trust creation in cross cultural environment of Indian companies in manufacturing sector in Thailand
Singh, Vinod Kumar;Chalong Tubsree;Saratid Sakulkoo ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(12) Consumer satisfaction and repurchase intention from cross-border e-commerce: a trust-risk-based study
Natthakorn Khayaiyam ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) ภาพลักษณ์องค์กรและความไว้วางใจที่ส่งผลต่อความจงรักภักดี: กรณีศึกษาผ้ใช้บริการสายการบินต้นทุนต่ำในประเทศไทย
มุกดา อัยวรรณ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Customer Satisfaction and Loyalty as Influenced by Service Quality, Trust, and Perceived Value in Chinese Language Training Centers in Bangkok, Thailand
Li Xing;Phanasan Kohsuwan ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
(15) The influential factors toward customer commiment: A case study on multinational security company in China
Xinquan, Liang ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Impact of hotel responses on prospective customers inference of trust
Tran, Dung Minh ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) ภาพลักษณ์องค์กรและความไว้วางใจที่ส่งผลต่อความจงรักภักดี กรณีศึกษา ผู้ใช้บริการสายการบินต้นทุนตํ่าในประเทศไทย
มุกดา อัยวรรณ;ชาตยา นิลพลับ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (บทความ/Article)
(18) Factors affecting continuance intention towards non-bank e-wallet usage
Natcha Limsukhawat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Mobile payment (m-payment) : an examination of factor influencing adoption in Thailand
Chat Chuchuen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Evaluating the structural dimensions of trust in supervisors at Thai universities using SmartPLS
Apichaya Niwes;Waiphot Kulachai;Teera Kulsawat;Thanpitcha Sarmart;Somkid Petprasert;Passanan Phuangthuean ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(21) The causal relationship between service quality and trust towards to loyalty a case study of Royal Phnom Penh Hospital
Punyanutch Intarawichian ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) The influence of social media regarding trust and privacy on consumer buying behaviour
Adarsh Tripathi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Trust company - Thailand (1)
(1) Antecedents,consequenes and mediating roles of trust in relationships between customers and insurance companies in Thailand
Terdsak Rojsurakitti ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (บทความ/Article)
3trust in AI technology (1)
(1) The impact of brand trust and AI technology trust on consumers usage behavior of Huawei s AI powered smart home products
Hu Bingtao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Trust in health system (1)
(1) Patient trust of OPD service at Mother and Child Hospital, Vientiane Capital, Lao PDR
Khoutkeo Euathxayasen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Trust in insurance company (1)
(1) Antecedents,consequenes and mediating roles of trust in relationships between customers and insurance companies in Thailand
Terdsak Rojsurakitti ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (บทความ/Article)
6Trust in Leader (1)
(1) Relationship between transformational leadership behaviors, trust in leader and job satisfaction: A case study of Sun Tools & Dies Co.,Ltd
Ninsuda Dowsuk ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Trust Systems (1)
(1) A survey study on reputation-based trust mechanisms in service-oriented computing
Suronapee Phoomvuthisarn ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีมหานคร (บทความ/Article)
8Trust, Sales promotion, Purchase intention, Elderly consumers (1)
(1) ความไว้วางใจและการส่งเสริมการขายที่ส่งผลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าผ่านช่องทางออนไลน์ของผู้สูงอายุในจังหวัดสงขลา
พรรษวุฒิ สาครินทร์;พิเชษฐ์ พรหมใหม่;วีราวรรณ มารังกูร ;มหาวิทยาลัยนราธิวาสราชนครินทร์ (บทความ/Article)
9Trusted brand (1)
(1) Using instagram as and advertising tool for small print-shop businesses
Montree Methakajonkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10Trusted Framework (1)
(1) Trusted framework for transitioning to distributed agile development environment - a survey
Singh, Madan;Chauhan, Naresh;Popli, Rashmi ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
11Trusted Tallying Authorities (1)
(1) Blockchain based new e-voting protocol system without trusted tallying authorities
Islam, Khandaker Sajidul;Islam, Md Babul;Avornu, Christian;Lou, Jungang;Shukla, Piyush Kumar ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
12Trustmark (1)
(1) Legal problems of E-commerce trustmark in Thailand
Chatanut Khiewcham ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
13trustworthiness (2)
(1) The Influence of corporate social responsibility on brand trustworthiness, perceived brand quality, brand attitude and purchase intentions: the case of a leading Vietnamese sausage manufacturer
Khoa Tran Ngo Hong Dang ;Phanasan Kohsuwan ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
14Trustworthiness certification (1)
(1) The importance of trustworthiness certification in relation to consumer protection in electronic transactions under Indonesian law
Hosanna, Theodora Tamara ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,365
รวม 3,370 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 165,037 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 86 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 62 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 12 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 10 ครั้ง
รวม 165,207 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.104