กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Travel agents มีข้อมูลจำนวน 1 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Travel agents (13)
(1) Quality of travel business websites in Thailand
Suparat Boonthai ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The Antecedents and consequeuences of service professionalism strategy : an empirical study of travel agency firms in Thailand
Achariya Issarapaibool ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Development training program for unskilled and skilled employee : a case study of travel agency in Bangkok Thailand
Jaturada Pochanajun ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Critical issues affecting the service quality in water-based tour operator : a case study of marine leisure tourist guide in Andaman Cluster Thailand
Phimnada Fowler ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Critical issues affecting the service quality in water-based tour operator :
Phimnada Fowler ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) A study on the influence of perceived value on the purchase intention in online tourism using product type and demographic as moderating variables
Lin Junhan ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The use of anchored instruction for Chinese speaking skills:a case study of a travel agency staff
Mingyao Chen ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The present situation of travel agencies and their future prospects in Bhutan
Tashi Dorji ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Consumer behavior on purchasing air ticket through travel agency : online versus offline
Aylin Jirapitaksri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Online travel agencies in China: the impact of online reviews, trust, perceived risk, perceived ease of use, perceived usefulness and perceived enjoyment on purchase intention.
Hanxin, Zhang ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Consumer profile and trends toward the use of retail travel agency and travel website
Praewphan Lertnaitum ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Correlation between customer pressure as well as normative pressure and E-business adoption in Thailand's travel agency
Kolchai Pinyokul;Kanokporn Chaiprasit ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(13) A comparison of online travel businesses
Rungsan Suwannahong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,228
รวม 1,236 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 71,948 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,384 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 27 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 15 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 2 ครั้ง
รวม 73,378 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124