กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Tourists มีข้อมูลจำนวน 13 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Tourists (116)
(1) Foriegn [sic] tourists\' satisfaction with traditional Thai massage and other services and facilities at Wat Pho
Paradorn Todsagool ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Attitudes of Samui residents towards tourism and foreign tourists
Phong-ampai Thongpob ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) European tourist's behavior and satisfaction with buying souvenir products : case study Chatuchak Weekend Market, Bangkok
Raksaworn Kiettikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Thai tourists' satisfaction when traveling around Rattanakosin Island by tram
Jeeranun Kijsawangwong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Foreign tourists' impressions toward visiting Thailand
Kamolthip Yuennan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Foreign tourists' satisfaction with the personal audio guide (PAG) at the Grand Palace and the Temple of the Emerald Buddha
Satit Trithipwanich ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Foreign tourists' attitude towards visiting the inner Rattanakosin Island area, Bangkok
Nadda Trisrisupa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The development of a nature interpretive guidebook of thalae noi non-hunting area for the tourists
Witoon Chotikulpisarn ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Thai tourist behavior in muang district , Tak province
Onrapin Keskasemsook ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The need of tourist on wildlife knowledge at Pang-Nga Wildlife Breeding Research Center
Suchavadee Lampa ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Satisfaction of tourists with community based tourism : a case study of Plai Pong Pang Thai villages, Samut Songkram Province
Usa Atipokaboon ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) International tourists' satisfaction with the quality of service in accommodation in Thailand
Phenphun Charoenpong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) The motivation of the international tourists towards the full moon party at the Pangan Island, Suratthani province
Dejpat Pailee ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The formulation of training curriculum for tourist guides on ecotourism
Termsin Manawanich ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Tourist opinions on tourist attraction environmental problems : a case study of Koh Samui district, Surat Thani province
Chuanpit Thiwaphan ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) The tourists' behavior at Khao Chamao-Khao Wong national park
Kittiwan Nimdit ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Formulation of environmental education training curriculum on tourist natural resources conservation for Ao Phang-Nga national park voluntary rangers
Suttipat Kongpetch ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Use of condoms as HIVAIDS preventive behavior among Sri Lankan adult male visitors in Thailand
Jayatilaka YMCNB ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Foreign tourists' attitude towards visiting the inner Rattanakosin Island area, Bangkok
Nadda Trisrisupa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Tourists' behavior to promote conservation tourism in Ko Kret Pak Kret district Nonthaburi province
Charuwan Saengjun ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Efficiency concerning service of the river patrol officers : a specific study of the perception of the river tourists in Kanchanaburi province
Pasaworn Ruangrong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) The application of geographic information system for tourist kiosk development
Sunirun Thumyim ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Application program for selection of traveling route using branch and bound technique
Piyajidd Chungcharoen ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Pull and push factors in international tourism of Thai tourists
Apiyut Siyapan ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Pull and push factors in international tourism of Thai tourists
Apiyut Siyapan ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Diarrheal illness and health information needs of international tourists in Koh Lanta district, Krabi province
Manit Chaninporn ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) KOREAN TOURIST BEHAVIORS AND TOURIST ACCOMMODATION IN SIEM REAP CAMBODIA
Piseth Sok ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) ความพึงพอใจของนักท่องเที่ยวชาวรัสเซียที่มีต่อการให้บริการของโรงแรมในกรุงเทพมหานคร
กฤศนพัชญ์ บุญช่วย ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) THAI BUDDHISM AND RELIGIOUS EXPERIENCE OF MAINLAND CHINESE TOURISTS IN PRESENT-DAY BANGKOK
Yuxin Jiang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Thailand’s destination image effects on selection of tourist attraction : case study of South Korean tourists
Poramaphorn Jaimun ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Meaningful and satisfactory tourist experience contributing towards loyalty : roles played by systems-level tourist experience quality, personality traits and perceived trip characteristics from the domestic tourists toward the ancient city of Bagan, Myanmar
Aung Zaw Moe ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) The effect of tourists' perceptions toward website quality on attitude and intention to use the ministry of tourism website in Cambodia
Suy, Sovatthara ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Competitiveness of destination attributes from international tourist perspective (a case study of bagan)
Ei Ei Khin ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Role of tourists on emerging of dengue epidemic : model approach
Klot Patanarapeelert;Sittisede Polwiang;Nairat Kanyamee;Wannapa Panitsupakamon;Passawan Noppakaew ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(35) Attribute and perceived risk affect tourists' shopping satisfaction : A case study for Chinese mailand tourists shopping in Chiang Rai
Zhang, Mingming ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Copula based-garch model analysis of volatility and dependence of China international tourism demand
Jiechen Tang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Estimating international tourism demand for Laos PDR using Panel ARDL Approach
Athikone Bouphanouvong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Estimating international tourism demand for Laos PDR using Panel ARDL Approach
Athikone Bouphanouvong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) The Effects of Destination Image, Destination Personality, and Self-Congruity on Tourists\' Intention
Panath Phucharoen ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) A comparative study of chinese tourists' attitudes and behaviors toward Siam Paragon and Central World
Zhuona, Tan ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(41) Tourism demand for cultural tourism destination in Yangon city, Myanmar
Wai, Phyo Maung ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) A Panel data analysis of international tourist arrival to Myanmar
Niang, Lam Ciin ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Modelling on intention to USE E-BANKING services of international tourist in Myanmar
May Thwe Min Han ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) International tourists’ recreational value of Inle lake, Myanma
Aye Aye Khaing ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Comparative analysis of factors influencing attitudinal loyalty intention of senior american and australian tourists on a long trip in Thailand
Poohnob Sirinaphapana ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) A Study of Thai Tourists Behavior Patterns in Hangzhou,PRC
Xuanhong Shi ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) ATTITUDES OF BANGKOK RESIDENTS TOWARDS THE INFLUXOF MAINLAND CHINESE TOURISTS TO THAILAND, 2013-2015
Wanwan Wang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) HIV KNOWLEDGE ATTITUDE AND RISKY BEHAVIOR AMONG ARAB MALE TOURISTS IN THAILAND
Fauzi M A Elamouri ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) The determinants of Norwegian senior tourists intention to visit Thailand
Ubolphan Kanjananont Kvarme ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) An examination of Thai tourists' motivation,behaviors,and perception of cultural heritage tourism in Chiang Mai province
Yang, Sujui ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Travel preferences of Russian tourists for tourist activity participation in Thailand
Thanakarn Vongvisitsin. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) The Effects of travel experience on tourist satisfaction and destination loyalty : strategies to promote Phuket\'s tourism
Aswin Sangpikul ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (งานวิจัย/Research report)
(53) Applications of time series econometrics to analysesof tourists arrivals to Thailand
Nyo Min ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Forecasting inbound tourism demand in China: a state space approach
Zhiqi Xiong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) A Comparison of ASEAN tourists behavior travelling to Thailand
Nunnicha Buaong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) A study of tour guide competency, service quality, and tourist satisfaction of Chinese tourist
Nisachon Ninpradith;Petcharut Viriyasuebphong;Parameth Voraseyanont ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(57) Number of tourists has less impact on coral reef healththan the presence of tourism infrastructure
Sarawut Siriwong;True, James Dominic ;Srisakul Piromvarakorn ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (บทความ/Article)
(58) Attitudes of foreign tourists toward temple stay in the Republic of Korea
Passachol Tanganukulkit ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) A study of the growth of Japan tourism industry and Thai tourist attitudes towards Japan
Varista Nimitpronsuko ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) การพัฒนาภาพลักษณ์เชิงการตระหนักรู้และภาพลักษณ์เชิงความรู้สึกของนักท่องเที่ยวที่บ่งชี้ภาพลักษณ์ของแหล่งท่องเที่ยวยามค่ำคืน กรณีศึกษา เมืองพัทยา จังหวัดชลบุรี
ณัชชารีย์ ธนาเลิศวสุนนท์ ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (Article/Proceeding)
(61) Accessible tourism : an assessment of senior tourists on facilities at cultural and historical tourist attractions in Phuket based on the seven principles of universal design
Kanokros Khaonoul ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) The effects of motivation and perceived value on tourist satisfaction and loyalty: a case of Chinese F.I.T. tourists to Thailand
Yang Mengjiao ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Determinant factors affecting decision making of Chinese medical tourists choosing hospital in Thailand
Liu, Jiaoyang ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) The study of thai tourists' opinions toward online travel agents in Thailand
Saowapa Sawasdeemongkol ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) Gap year tourists' motivation and decision-making behavior in Thailand
Teerapan Panyadee ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) การศึกษาและออกแบบสื่อประชาสัมพันธ์สำหรับนักท่องเที่ยวชาวจีนในการท่องเที่ยวประเทศไทย : กรณีศึกษากรุงเทพมหานคร
จุฬาทิพ เจริญเดชเดชากิจ ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) The relationship between potential Chinese tourists' motivation, exposure to eWOM and intention to travel to Thailand
Danxin Liu ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) A model for development of the Thai-Japanese creative muay Thai tourism marketing network
Nattada Srimuk ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Knowledge Management of the Chinese Tourists Marketing Mixed Strategy for Chiang Mai Hotel Accommodation
Rui Huang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) การพยากรณ์อนุกรมเวลาโดยวิธีแบกกิ้งโฮลท์-วินเทอร์แบบปรับค่าแนวโน้ม กรณีศึกษาจำนวนนักท่องเที่ยวต่างชาติที่เดินทางมาท่องเที่ยวประเทศไทย
ฉัฐวุฒิ สมานวงษ์ ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Designing the Destination Management System for Chinese Gay Tourists in Bangkok, Thailand
Gao Zaiqi ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Design Model Tour Bus Route in Chiang Mai City for Chinese Independent Tourists
Li Jinghua ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) Factors affecting tourist behavior towards the tourists\' decision-making to visit heritage site: A case study at Lalbagh Fort in Dhaka, Bangladesh
Hasan, Md. Rajib;Sakchai Setarnawat;Tinikan Sungsuwan ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(74) Domestic tourism restart: Understand Thai travelers\' hotel staying preference under new normal environment
Yupawan Vannavanit ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(75) Tour route design for Chinese free independent travelers
Chen Jie ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Foreign tourists' satisfaction towards English oral communication with Thai vendors in Bangkok
Sittisak Leelaviriyawong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) The comparison between the causal models of buying decision-making behavior among Thai and non-Thai senior tourists traveling in Thailand
Natwara Khotchasit ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) Application of K-means clustering of inbound visitors to China
Chen, Yueyi ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Identification of Revisit Intention for Long-stay Tourism in Thailand: An Instagram Survey on Resort Towns in Thailand during COVID-19 Pandemic Crisis
Tanapum Pattarasukserm;Apichart Intravisit ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(80) Determinants of tourists’ expenditure on tea souvenirs: an empirical evidence from the tea tourism in Thailand
xiaohui fu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) The role of long-term orientation on influence of mobile advertising to Chinese young tourists' intention to visit to Thailand wellness tourism
Ma, Liang ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Analysis of Chinese tourists behavior for Thai shopping mall advertisement design
Min Min ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) Improving Chinese tourist car rental knowledge for Chiang Mai Local Company
Wu Jie ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) The Destination image of Phuket, Thailand among independent chinese tourists
Zeng Jiamin ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) The Destination image of Phuket, Thailand among independent chinese tourists
Zeng Jiamin ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) Customer knowledge management on chinese tourist shopping behavior factors
Zhao Biyue ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) Factors influence Chinese tourist using social media in tourism-related : case of Sina Weibo
Yang, Caiying ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) Knowledge mapping of Thailand visa application for long-stay Chinese citizen
Yanbo Huang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) The Impact of particulate matters 2.5 on tourist arrival in Chiang Mai
Pornchanok Praditthong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) An Analysis of factors influencing revisit intention of Chinese tourists towards Chiang Mai: evidence from cox proportional hazard model
Guntee Lungkapin ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) An Analysis of factors influencing revisit intention of Chinese tourists towards Chiang Mai: evidence from cox proportional hazard model
Guntee Lungkapin ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) Analysis of factors affecting inbound tourism demand in Thailand
Yang, Bing ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) Factors affecting Chinese tourists' intention to revisit Thailand
Chen, Kui Guang ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) A Text analysis-based customer reviews and marketing strategy in self-driving tourism: a case study of Daocheng Yading
Liwen, Hu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) A Study on satisfaction factors of Chinese tourists in medical cosmetology in Thailand
Xu, Pang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) แนวทางการพัฒนาการท่องเที่ยวเมืองอัจฉริยะแบบองค์รวม : กรณีศึกษาจังหวัดภูเก็ต
ฉัตรมงคล จันทราทิพย์ ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) A study of language use on signs. intelligibility, and attitude among international tourists : a case study of 4 local markets in Amphoe Hat Yai
Phatsakorn Musikaew ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) Research service issues of Chiang Mai Chinese restaurants to Chinese tourists based on text analysis and sentiment analysis
Chalermpon Kongjit ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(99) Factors influencing Thai tourists' intentions to purchase souveniors in Chonburi province : a case study of the Ang-Sila local fish market
Kunthika Sakunwongtana ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) Factors influencing Chinese Outbound Tourists' Destination Choice to Thailand
Na, Yang;น่า, หยาง ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) Antecedents of tourist satisfaction at Universal studios theme park in Beijing
Chen, Hao ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) East Asian tourists exposure to social media advertising, attitude, and their purchasing behavior with hotels in Bangkok
Chaitach Sirisachdecha ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) Credibility of travel influencer on millennial traveling behavior
Papitchayapa Boonsub ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) Exploring customer satisfaction in wellness accommodations in Thailand: Zero-shot classification and activity-based clustering
Onthana Khrueabunma ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) Factors influencing people’s behavioral motivation to travel for sport tourism in Thailand
Lingjuan Liu ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) Enhancing destination image congruence to improve tourist satisfaction ratings: A Sentiment analysis and text mining approach on tourist textual data
Wang, Zuo ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) Knowledge, attitude and practice towards rational use of antibiotics among Bangladeshi medical tourist in Bangkok, Thailand.
Kazi Sabina Arju ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) Analysis of regulation compliance of Thailand\'s National Park visitors
Thanakrit Sangchoey ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) The Influence of Local Food on Tourist Experience and Travel Behavior in Chiang Mai, Thailand: Insights for Sustainable Gastronomy Tourism
Kulrisa Srisangkaew;Christelle Khamsing;Piriya Kittivoraphan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(110) Immediate Problem-Solving Strategies for Thai Tour Guides in the Event of a Tourist is Death
Mayurada Mahiphan;Fungkiat Mahiphan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(111) The Influencing factors for tourist’s decision making on tourism route selection in the context of smart tourism
Sun, Jiayuan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) A Kano model approach to design Northern Thai experiences platform
Xuecheng, Wen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) A Kano model approach to design Northern Thai experiences platform
Xuecheng, Wen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) Factors affecting the success of Chinese influencers in Thailand-related content on Douyin platform
Mayisha, Zhu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) Factors affecting the success of Chinese influencers in Thailand-related content on Douyin platform
Mayisha, Zhu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Tourists - - Attitudes (1)
(1) An Evaluation of service attributes for measuring tourists' satisfactions in Bhutan
Tobgay, Tashi;ทาชิ โทปเก ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Tourists - - Bhutan (1)
(1) An Evaluation of service attributes for measuring tourists' satisfactions in Bhutan
Tobgay, Tashi;ทาชิ โทปเก ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Tourists - - Bhutan. (1)
(1) The Study of the tourists' perception of destination attributes on selecting Bhutan as a destination which relates to satisfaction and destination loyalty
Thinley, Kinga ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Tourists - - China (2)
(1) Perceived impacts of service marketing factors on customer satisfaction of Chinese tourists to Thailand
Nichaphat Lumpoopinijpong;ณิชาพัฒน์ ลำภูพินิจพงศ์ ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The Study of travel motivation satisfaction degree and revisit desire of tourists in golden line area of Yunnan Province China
Wei Kuang;เวย ควง ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Tourists - - Vietnam (1)
(1) Destination attributes that attract international tourists to visit Danang City Vietnam
Nguyen Cong Tien;เหวียน กอม เถียน ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Tourists - Chinese (1)
(1) Satisfaction in marketing fix factors of Chinese tourists at tourist attraction in Guangxi the peoples republic of China
Wei, Qi ;มหาวิทยาลัยราชภัฏนครราชสีมา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Tourists Behavior (2)
(1) แนวทางการฟื้นฟูมรดกทางวัฒนธรรม ตำนานเมืองเก่า เพื่อพัฒนาการท่องเที่ยวเชิงประวัติศาสตร์ของหมู่บ้านหยงสตาร์ จ.ตรัง
ฟ้าพิไล ทวีสินโสภา;กิตติศักดิ์ ทวีสินโสภา​ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลศรีวิชัย (งานวิจัย/Research report)
(2) แนวทางการพัฒนาการตลาดบริการเพื่อการส่งเสริมการท่องเที่ยวแบบยั่งยืน ของศูนย์พันธุ์พืชเพาะเลี้ยง อำเภออู่ทอง จังหวัดสุพรรณบุรี
จิตราภรณ์ เถรวัตร ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลสุวรรณภูมิ (งานวิจัย/Research report)
9Tourists Guidance System (1)
(1) Development of Prasat Tourists Guidance System via the Royal Route Angkor Wat temple- Phimai Historical Park
Kuntheng Sim ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10Tourists in Thailand (1)
(1) Accommodation business competency development for tourists in Thailand
Tarittawan Chareanporn ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
11Tourists motivation (1)
(1) ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์กับแรงจูงใจของนักท่องเที่ยวชาวไทยในการเดินทางท่องเที่ยวตลาดโก้งโค้ง อำเภอบางปะอิน จังหวัดพระนครศรีอยุธยา
เบญจวรรณ ขวัญมา ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
12Tourists Structural equation modeling (1)
(1) Integrated Marketing Communication for Sustainable Tourism in Thailand: A Structural Equation Model of Tourist Behavioral Responses
Ronnaphop Nopsuwan;Cholticha Rodgunphai;Supitcha Pornsuksawat ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
13Tourists’ concerns (1)
(1) Understanding tourists decisions for eco-tourism in Vietnam
Vu, Ly Phuong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 7
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,568
รวม 2,575 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 163,551 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 107 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 106 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 30 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 4 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 4 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 163,813 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124