กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Thai EFL student มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Thai EFL student (1)
(1) Effects of a gamified blended learning application on writing skills and metacognitive awareness : a case study of Thai EFL university students
Kittichai Nilubol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Thai EFL students (10)
(1) Science teachers and learners attitudes toward content-based instruction: a case study of a bilingual primary school
Titaporn Sardsangjun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Effects of the integration of content-based instruction on Thai EFL primary students' reading comprehension
Sunisa Sokhamkaew ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Effectiveness of English preposition learning through data-driven learning (DDL)
Punyapa Boontam ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Thai EFL high school students' attitude toward content-based instruction
Nakrobthai Wongnarut ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Effects of blended learning on Thai EFL university students' speaking ability and learning motivation
Piyapan Kantisa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The study of apology strategies used by Thai high-school EFL male and female students in Thai high school
Napat Nuangchalerm ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) An investigation of English speaking anxiety and attitude in English learning produced by high school students
Kamonchanok Muengnakin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) ผลของการใช้แนวทางการเรียนรู้แบบผสานวิธีเพื่อพัฒนาทักษะการพูดภาษาอังกฤษในฐานะภาษากลางของโลกและการเรียนรู้แบบกำกับตนเองของนักศึกษาไทย
ดิษฐวัฒน์ ทองสุข ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Using a task-based approach with authentic materials to enhance english proficiency of thai high school students studying english as a foreign language in Marie Upatham school, Nakhonpathom, Thailand
Viroj Asavajaruphan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The effects of flipped learning integrated with role-play on oral communication performance of Thai EFL business English students
Pallapa Lertcharoenwanich ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,624
รวม 3,624 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 71,941 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 64 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 4 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 1 ครั้ง
รวม 72,010 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101