กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Study and teaching as a second language มีข้อมูลจำนวน 1 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Study and teaching as a second language (24)
(1) The use of task-based grammar teaching to enhance grammatical competence and speaking performance for NSEN students in Kachin State, Myanmar
Kaw Mai ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) An investigation into the implementation of communication strategies-based instruction in relation to the English communicative performance and perceptions of students in a Thai university setting
Mann, Richard ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The effects of Chinese culture content-based instruction on students' listening and speaking in communication
Wang, Xingchun ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) An investigation on teacher verbal corrective feedback and students' uptake in university comprehensive English classroom in China
Fan Lin ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) An exploration of class specific teacher sense of efficacy of experienced university EFL teachers : a case study
Dilley, Oliver Leonard ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) A case study: Implementation of a principled eclecticism to enhance English vocabulary knowledge for L2 young learners at an after school English program
Zami, Biak ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Using creativity based instruction to enhance young L2 learners' English speaking for communication skills
Murtaugh, Samara ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The effects of the integration of writing strategy-based instruction with peer collaborative dialogue on EFL students' writing strategies and creative writing ability in English
Stanescu, Irina Mihaela ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Implementation of integrated play-based and brain-based curriculum to enhance English listening and speaking skills for communication of preschool students in Myanmar
Cer Sin Thluai House ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Effects of direct and indirect written corrective feedback on Bhutanese learner's grammatical accuracy and syntactic complexity
Sonam Zangpo Sherpa ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) The effects of modified Kagan cooperative learning model on English oral communication ability of Bhutanese students
Singay ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The effects of the integration of Challenge Based Learning (CBL) with MALL on critical thinking and perceptions of EFL secondary school learners
Aungsana Pamaranon ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Project-based learning through social network sites to affect Myanmar learners' written communication skills in English
Zaw Hkawng ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The effects of the use of literature in intercultural language teaching and learning on Thai students' critical reading skills and cultural awareness
Tae, Hyun Kwon ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The effects of task-based intercultural communicative language teaching on Taiwanese students' English oral presentation skills and cultural knowledge
Parker, Cory ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) The effects of the integration of Scaffolds and Reciprocal Peer Tutoring (SRPT) in process writing instruction on academic writing and metacognitive regulation skills of Thai students in a public university
Sombat Moontha ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Investigating the impact of self-directed learning model on self-assessment and descriptive writing ability among the ninth grade Bhutanese ESL learners
Chophel, Kinzang ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Improving ninth-grade Bhutanese students' descriptive writing skills through the integration of scaffolding strategies with the writing process approach
Kalden, Mon Bir ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The integration of interactive writing through technology-mediated English course in enhancing the students' writing skills
Hosseini, Seyed Saber Alavi ;มหาวิทยาลัยพายัพ (งานวิจัย/Research report)
(20) Enhancing writing proficiency and metacognitive skills of 6th grade Bhutanese ESL students through collaborative writing process
Pema Chodup ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Investigating teachers' oral corrective feedback and students' uptake of grade 6 Bhutanese primary classroom
Tashi Wangchuk ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) A documentary study of the integration of intercultural communicative competence in Bhutan's English curriculum for key stage II
Sonam Lhamo ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Investigating the effects of extensive reading through the self-direct learning model to enhance reading comprehension and reading motivation of Bhutanese students
Pema Dorji ;มหาวิทยาลัยพายัพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Translanguaging in English medium instruction at a private university in Thailand : an autoethnographic case study of a writing teacher's experience
Yang, Shizhou ;มหาวิทยาลัยพายัพ (งานวิจัย/Research report)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 17
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,490
รวม 2,507 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 72,641 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,434 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 25 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 25 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 1 ครั้ง
รวม 74,126 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.28