กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Special problems. M.B.A. 2010 มีข้อมูลจำนวน 1 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Special problems. M.B.A. 2010 (31)
(1) Employees' job satisfaction of prompt technical services comany limited
Apinan Iamwasan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The prospects' preference towards marketing factors of Thai Superior coffee shop
Arpapan Insorn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The analysis of key success factors that leads to success in exporting Thai mangos to Japan
Chanthima Tanchotsrinon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The organizational engagement of employees in each generation : case study of 'Z' Hospital (PLC)
Jintana Amornruji ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Customers' opinions towards new customer relationship management (CRM) programs of olarn aluminum limited partnership
Juthaphorn Apinophiboon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Marketing factors affecting shopping decision towards products sold in market fair in Bangkok Metropolitan
Kasemsri Pongseree ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Factors affecting consumers' buying decision of an automobile in Bangkok
Korbchai Sorayothin ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Employee's perception toward a healthy organization : a case study of an international school
Kusuma Tianpairoj ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Marketing factors affecting buying decision of condominium in Bangkok : a case study of The Address Chidlom
Narin Mahatraipop ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Consumer perceptions of luxurious image towards estee lauder
Noppawan Pongsapipatana ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Prospects' preference towards marketing factors of Tem-Pa-Ling Drinks
Nunmanus Suphaprapawanich ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The perception of employees regarding high performance organization case study : S.C. Johnson & Son Ltd.
Pailin Manonukul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) The evaluation of foreign investment fund performance : the case of South Korea short-term fixed income mutual fund
Panus Yusufee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Pre-purchase decision-making for the next generation video game console and the role of web-based social network
Patana Pilukeruedej ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Job satisfaction of employees in CSR division at Electricity Generating Authority of Thailand
Pathomporn Athamanolap ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) The consistency of working behavior with the company's core value : a case study of employees of the quality assurance division, The AAA Company
Patthira Angsubhakorn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) The study of consumer response to brand in Foremost UHT milk ready to drink
Paveena Patakkinang ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) The marketing mix that affect customer decision making town house in Lad Proa District, Bangkok Metropolitan Area
Pokpong Acharapornpen ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Intelligent Wi-Fi box marketing features affecting internet users' purchase decision
Poonyada Klaipen ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Consumers' preference toward bio-plastic product
Saengusa Seedarod ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Marketing factors important to business buying decision of petrochemical product in Vietnam market
Sakulrut Suttitham ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Asean tourist behavior
Sasivan Saengnark ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Factors affecting users' decision to select search engine in Thailand
Suppaluk Chaiyasit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Marketing factors affecting the decision to purchase synthetic fertilizer products
Tanyapat Boonsakultongchai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Consumer perception importance of shopping websites' marketing features
Thakool Srivannavit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Consumer pre-purchase decision making process of beauty drink products
Thanravee Pitiphuwapipat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Marketing factors appealing to cardholders in using Blue Wave credit card
Varunee Kessava ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Factors influencing the companies' industrial hygiene awareness
Vichanat Seeboonruang ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Marketing factors appealing to consumers in choosing self service petrol station in Bangkok
Witchulada Lertyingyot ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Consumers' attitude components towards software piracy
Worapan Sarawanangkura ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Consumer behavior and marketing factors important to purchasing decision of smart phone
Wunwarn Warawan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 9
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,138
รวม 2,147 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 24,644 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 29 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 19 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 6 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 24,699 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124