กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Special problems. M.B.A. 2005 มีข้อมูลจำนวน 1 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Special Problems. M.B.A. 2005 (41)
(1) Factors affecting customers' brand seitching : a case of prepaid mobile phone service in Siam Square Area
Alisa Somvong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Tourist behavior and satisfaction towards marketing mix of photo shop in Sukumvit area
Arpaparn Chatchavarnwan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Factors affecting customers' buying decision of prepaid phone cards in Bangkok
Darunee Mitrprayoon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Factors influencing consumer buying behavior towards Personal Digital Assistant (PDA)
Isriya Pratoomwong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Factors affecting consumer decision on Massively Multi-player Online Role Playing Game (MMORPG)
Jetasik Anantakunupakorn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Consumer decision process and satisfaction toward mobile content services
Jirasak Saebang ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The potential of the European Union (EU) furniture industry
Juraiwan Srithongthae ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) A case study of a customer loyalty program Advanced Info Service Plc. (AIS)
Kaninya Koh-anantakul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Employees' job satisfaction a case study of CUEL Limited
Kanokwan Satjawarodom ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The entrepreneurial traits of Thai engineering students, Faculty of Engineering, Kasetsart University, Thailand
Kittisook Saiuthayarn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Consumer behavior and influential marketing factor on buying decision of mobile phones in Bangkok area
Korn Suphanaroj ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Competitive advantage : key success factors in bakery business operation
Lalita Gasayapanun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Perception of learning organization profile : a case study of power plant group and operation and maintenance group of Electricity Generating Authority of Thailand
Lalliya Limsala ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The satisfaction of domestic airline passengers toward service quality of Thai Airways International Public Company Limited
Lerluck Srichalee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Factors affecting consumers' decision making toward credit card applying in Bangkok
Naree Saengcharnchai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Investors opinion toward important levels on good corporate governance aspect in Thailand
Naruta Kongsuk ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Marketing mix of vegetarian restaurant a case study of vegeta
Nattanee Ratichon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Job satisfaction of employees in the President Office of Mahidol University, Salaya Campus
Nichanant Tubtimthep ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Employee's job satisfaction toward Krung Thai Bank Public Company Limited
Pakpring Tantivarachai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Marketing factors affecting beverage buying decision at Starbucks Coffee Shop
Pauranee Satphaisarnkit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) The impact of interest expense classification on cash-flow based ratio analysis
Piyanoot Nitsaisook ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Customer satisfaction towards service of Bangkok Life Assurance Ltd. : a case study of Phathumthani branch
Praopan Watcharakan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Factors influencing decision making of undergraduate students in buying mobile phone network
Punjarat Akkapothikul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Consumer behavior and factors affecting on buying decisions of digital cameras in Bangkok
Punnic Jotinujit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Tourist satisfaction with Bangkok historical/cultural destination
Rachada Khobkun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Marketing mix factors influencing the OTOP processed food buying decision in Ratchburi province
Saowaluck Chaishome ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Employee's attitude towards top teen core competencies of Department of Drainage and Sewerage, Bangkok Metroplitan Administration
Sarit Inthusoma ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) The job satisfaction of employees at PTT head office
Sasawat Soontaros ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Development of deployment planning process for ABC company South Asia Regional diaper manufacturing site
Siriphan Pongsomboon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Marketing mix factors affecting the washing machine buying decisions of powerbuy customers
Somsakul Yanasittiwiwat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Investor characteristics and mutual fund selection criteria
Sopha Kruawaisayawan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Customer behaviors and factors influncing books buying decision : a case study of DD bookshop
Sukanate Kuldilok ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Jewellery industry in EU market
Sumittra Sriphet ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) The job satisfaction of accountant career in listed companies
Taweesak Tunpiput ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Workers attitude on absenteeism factors in breadcrumb factory
Teerapat Yanatornkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Customer satisfaction toward Meechai phone shop's marketing mix factors
Vitune Ruangchainikom ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Marketing plan for exporting pillowcases of Sun Intertrade Co., Ltd.
Wancharee Gonpung ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Entrepreneurial traits of business and economics student in Kasetsart University
Chanreong Leongnimitmas ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Critical success factors of TQM implementation : a case study of the Siam Refractory Industry Co., Ltd.
Wichean Jindadamrongwech ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) The analysis of market demand and purchasing decision making process of canned coconut milk used by Thai restaurants in Australia
Worapojjanee Waedwongthong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Consumer behavior on buying decision on roof insatallation service (single house) a case study of Cementhai Sale and Marketing Co.,Ltd.
Yothin Chansaeng ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 10
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,505
รวม 3,515 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 200,589 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 119 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 93 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 16 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 15 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 200,833 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.104