กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Special Problems. M.B.A. 2004 มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Special Problems. M.B.A. 2004 (45)
(1) A study of the competitive advantage of Thailand's chicken meat industry
Abaydar Ketema ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Factors affecting buying decision making : a case study of brand, price and country of origin importance on energy drink buying decision making of Jonkopping students, Jonkopping University Sweden
Achara Pengpis ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The relationship between work factors and work performances of employees in a paint factory
Amornrat Panthong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Opinions towards marketing factors affecting the additional buying decision of life insurance policy in Bangkok : a case study of American International Assurance Co., ltd
Athikan Kulachol ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Job stress and job satisfaction of the front line employees in the Technical Department, Thai Airways International Public Company Limited
Banyat Hansakul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Distributor buying behavior and influential factors on buying decision of animal feed
Benchamat Sakchaicharoenkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Retailers' satisfaction assessment on World Gas Company's products and after sales-services quality
Chalermporn Jirapattanapong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Job satisfaction of local employees a case study of managerial level of Magnet PrJob satisfaction of local employees a case study of managerial level of Magnet Production Division of TDK (Thailand) Company Lmited
Chalothorn Getmanee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Customer opinions toward factors influencing purchasing decision at coffe corner in caltex service station, Ngamwongwan branch
Charkrit Trongpanich ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The entrepreneurial traits of czech republic's business students
Chavimon Sasipibool ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) A study of dealer's satisfaction on marketing mix of Airco Ltd.
Kanjana Somjit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Hungarian youth traveling behavior and tourist motivation towards Thailand
Kanokvan Changkluangkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Implementing activity-based costing : a case study of biolab co., ltd.
Kanokwan Thakolsri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Brand awareness toward four brands of local beer in Thailand
Komkraid Yooyoun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Effect of trade factors on productivity growth and forecasting of export agricutlural sector
Krittaporn Leelathakul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Business ethical values of czech business and economics students
Kulnida Somchaiwong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Officers' behavior and consumer promotion factors affecting purchasing of green tea ready to drink
Mongkol Prechavanitsakul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) The entrepreneurial traits of Austrian University students
Narin Kullapat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The opinion of newly registered company limited in Bangkok area towards the service quality of accounting outsourcing service
Naruepon Choomjan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Customer satisfaction towards services of Trans Air Cargo Co., Ltd
Natsucha Akanibout ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Perceived tourism image and motivation of Thailand by Swedish youth tourists
Paiboon Watanaputhipreud ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Consumer behavior and influential marketing factors on buying decision of car audio in Bangkok
Panisa Aphaiphanun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Business ethical values of Australian business students
Pantipa Intarat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Investors' opinion toward important level on good corporate governace aspects
Patchara Thongprapai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Potential analysis of GSM mobile operator industry in Hungary
Pattana Otapoot ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Customer opinions toward marketing mix factors of chemical - free pork products at Siam Makro public company limited
Pirat Hinsheranan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Competitive advantage : key success factor of Banpu Public Company Limited
Pratya Prommakhot ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) The marketing factors affecting the purchasing decision on the garlic herb
Sineenat Kochakarn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) The levle of expectation of listed company's financial and accounting executives toward the characteristics of accountants
Sineerat Swangnate ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Consumer behavior and attitude toward the chemical-safe vegetables : a case study of the golden place convenience store in rama IX branch
Siriporn Sukontasing ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Organizational trust and job satisfaction in a German business unit operating in Thailand
Sompob Suthummapon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Job satisfaction of SSt Co., Ltd. employees
Sukanya Srisuthep ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Relationship between personality and conflict resolution style of business students in Budapest, Hungary
Supaporn Owrungruang ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Expectation of SMEs in Bangkok towards service quality of outsourced accounting service
Supatana Kruadaeng ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Consumer behavior and marketing factors affecting the buying of hutch mobile phones in Bangkok
Suphannika Chailom ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Job satisfaction : a case study of executive employees in Thomson Manufacturing Operations Thailand, Co., ltd.
Suppalak Chanpalakorn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Determinants of job satisfaction in the Ethiopian Agricultural Research Organization (EARO)
Teferi Mamo ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Customer satisfaction towards the Housing Loan Service of the Siam Commercial Bank
Thanabordi Chanthawimol ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Consumer’s media exposure toward types of advertising media : a case study of housing project
Thanida Ratanasuwanachart ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Employees' job satisfaction at the Collection Unit, Standard Chartered Nakornthon Bank
Thanita Tiwitsirkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) The job satisfaction of the Rooms Division staff of The Imperial Queen's Park Hotel
Varitstha Bhradmeung ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) The entrepreneurial traits of Swedish business students, Jonkoping International Business School, Sweden
Vorawan Siritanawat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Austrian youth perception of Thailand as a holiday destination
Wanitchaya Iamaram ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) The entrepreneurial traits of Australian business students
Wilailak Pakdee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Needs of the elderly for the exclusive health care service center
Wilaiwan Luetrakulprawat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Special Problems. M.B.A. 2004. (3)
(1) Business ethical values of swedish business students
Arkom Tusortara ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) A comparative study on the effects of brand, price and country of origin on purchase decision among Thai and Hungarian consumers of energy drink
Cheryl Johanna Marie V. Quema ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Business ethical values of austrain undergraduate business students
Pachamon Wongfai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 7
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,202
รวม 1,209 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 72,442 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,389 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 27 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 16 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 2 ครั้ง
รวม 73,878 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124