กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Social responsibility of business มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Social responsibility of business (68)
(1) Business Ethics and Social Responsibility in Thailand
Noppawan Tipapakorn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The impact of corporate social responsibility (CSR) attributes on consumer attitudes towards corporate image and purchase intention
Nipa Niruttikul ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Corporate social responsibility (CSR) information disclosure and firm sustainability: an empirical research of Thai-listed firms.
Suttinee Prachsriphum ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Corporate social responsibility (CSR) information disclosure and firm sustainability: an empirical research of Thai-listed firms.
Suttinee Prachsriphum ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Modeling consumer social responsibility : an integrated approach
Jaratpan Onghununtakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Customer loyalty : the roles of corporate social responsibility, customer-company identification and service quality
Yaowalak Poolthong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) An Analysis of consumer perception on corporate social responsibility activities between Thai and Multinational companies
Panatda Jaikhiandee ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Business operation of community industrial business : a case study of community industrial business of Paengkhanomchin production Nakhonsithammarat province
Mingkhwan Kanchanavises ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Sustainable corporate management of electronics industry in Thailand
Pensawang Leechonlawat ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Corporate social responsibility effectiveness firm competitiveness business success and corporate sustainability : an empirical investigation of ISO 14000 businesses in Thailand
Srisunan Prasertsang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Corporate social responsibility effectiveness firm competitiveness business success and corporate sustainability : an empirical investigation of ISO 14000 businesses in Thailand
Srisunan Prasertsang ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) An assessment of the relationship of the private sector to the national implementation of the Convention on Biological Diversity : a case study of Thailand
Young, Walker ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Philanthropic activities by Japanese companies in Thailand in the era of CSR : a cale study of the Redemptorist Vocational School and Panasonic Thailand
Sawauchi, Ayako ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Institutional analysis of multinational corporations' corporate social responsibility policy and practice in Thailand : a case study of Toyota Motor Thailand
Norkaew Senapan ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Consumer attitudes toward CSR activities of petroleum companies in Thailand
Krittima Krittayarut ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) The development process of corporate social responsibility consciousness indicators of banking business in Thailand
Non Vorlapanit ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Evaluating the implementation of EGAT international’s corporate social responsibility policy for the Hat Gyi Dam project on the Salween River, Myanmar
Nang Shinning ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Corporate social responsibility within the Thai with ThaiBev football community
Jatuporn Pramolbal;Somchai Prasertsiriphan;Ekachai Puongklin ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(19) The development of corporate social responsibility activity for the future in Map Ta Phut industrial estate, Rayong province, Thailand
Nathawut Wongsasathian;Banpot Wiroonratch ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(20) ความรับผิดชอบต่อสังคมของบริษัทจดทะเบียนในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทยด้านการเป็นผู้สนับสนุนกิจกรรมกีฬา
สรศักย์ ชัยสถาผล ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) การพัฒนารูปแบบการส่งเสริมจิตสำนึกความรับผิดชอบต่อสังคมสำหรับผู้ประกอบการ : การศึกษาแบบพหุกรณี
โยธิน มานะบุญ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) รายงานฉบับสมบูรณ์โครงการศึกษาวิจัยแผนกลยุทธ์ด้านธุรกิจและสิทธิมนุษยชนของคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ พ.ศ. 2560-2562
นณริฏ พิศลยบุตร ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(23) คู่มือประเมินผลด้านสิทธิมนุษยชนอย่างรอบด้าน (Human Rights Due Diligence Handbook) ของธุรกิจการโรงแรม
สฤณี อาชวานันทกุล;พิภพ อุดร;ธิติมา อุรพีพัฒนพงศ์;วิภาวี ศิลป์พิทักษ์สกุล ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(24) รายการตรวจสอบ (checklist) ที่เกี่ยวข้องกับธุรกิจการโรงแรม
สฤณี อาชวานันทกุล;พิภพ อุดร;ธิติมา อุรพีพัฒนพงศ์;วิภาวี ศิลป์พิทักษ์สกุล ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(25) รายงานศึกษาวิจัยฉบับสมบูรณ์ การตรวจสอบด้านสิทธิมนุษยชนอย่างรอบด้าน (Human Rights Due Diligence)
สฤณี อาชวานันทกุล;พิภพ อุดร;ธิติมา อุรพีพัฒนพงศ์;วิภาวี ศิลป์พิทักษ์สกุล ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(26) Corporate social responsibility management of the selected industries in Maptaphut area, Rayong province
Patarachai Chariyawetwatana;Chalermsri Chantarathong;Chalong Tubsree ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(27) รายงานศึกษาวิจัยการตรวจสอบสิทธิมนุษยชนอย่างรอบด้าน
พิภพ อุดร;สฤณี อาชวานันทกุล;ธิติมา อุรพีพัฒนพงศ์ ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(28) Corporate Social Responsibility in the Sugarcane Industry and Its Implications on Sustainable Development : A Case Study of Mitr Phol Sugar Corporation s CSR Policy and Practice in Suphanburi Province, Thailand
Colin Morgan Carpenter ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Corporate social responsibility communication model for balancing efficiency of business corporation and stakeholders in Thailand
Untika Soranunsri. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) การรับรู้และทัศนคติของประชาชนที่อาศัยอยู่ในบริเวณโดยรอบโรงกลั่นน้ำมันบริษัท บางจากปิโตรเลียม จำกัด (มหาชน) ที่มีต่อกิจกรรมความรับผิดชอบต่อสังคม
ศิรธันย์ เพ็ญรุ่งเรืองกุล;Sirathan Penrungruangkun ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Corporate social responsibility management of the selected industries in Maptaphut area Rayong province
Patarachai Chariyavwtwatana ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) The relation between corporate social and financial performances in Asian markets
Panita Chalermchokvijit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) The study of Toyota's safe drive campaign White Road towards the awareness and perception of the target
Nopanan Polsejsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Developing a performance model for enterprise sustainability
Chavatip Chindavijak ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) A study of key success factors for implementation of social enterprises in Thailand 2010-2013
Darunlak Sahasakkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Corporate social responsibilty (CSR) in Thai context
Manisa Wongpattananukul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) The Practice of corporate social responsibility and environmental protection in Thailand
Chayanin Wangsai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Corporate social responsibility in Vietnam state-owned enterprises : a comparative analysis of PVEP and VTC
Nguyen, Thi Hue ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) A study of the 'Mittelstand' model to create a sustainable business model for Thailand's SMEs
Parisak Suppipattanatorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Thai consumers' behavior and attitude towards purchasing products from social enterprises
Panida Jiravarnsirikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) ESG disclosure and ownership concentration
Chanonth Thavaranonth ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Impact on return on equity of corporate social responsibility disclosure and share value: Evidence from The Stock Exchange of Thailand
Monthira Kitsamphanwong;Chaimongkol Pholkaew;Sungworn Ngudgratoke ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(43) Thailand public and private partnership in humanitarian relief case study of Procter and Gamble (Thailand) Ltd.
Sivinee Pinthong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) การรับรู้รูปแบบกิจกรรมความรับผิดชอบต่อสังคมและสิ่งแวดล้อมขององค์การที่ส่งผลต่อการตั้งใจซื้อสินค้าของผู้บริโภคกลุ่มเจเนอเรชั่น แซด
กมลพรรณ ชูบุญเลิศ;Kamonpan Choobunlert ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) The study on the influence of corporate social responsibility perception on consumer purchase intention in the E-commerce industry
Shuyu Chen ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Management of invasive alien species - water hyacinth : an alternative for corporate social responsibility activities of factories
Aatjima Hanchana ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) An integrative model of customer engagement process : the evidence of large commercial banks in Thailand
Benjarut Chaimankong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Social enterprise ecosystem design in sustaining food-based-processing in Indonesia
Koko Iwan Agus Kurniawan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Impact of ESG ratings on the borrowing cost, evidence from Asia-Pacific region
Nattawan Tantinakom ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Causality between corporate social responsibility and corporate financial performance
Yatida Palasri ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Between the domination of transnational companies and its discourse on business and human rights : contract farming and banana small farmers in the Davao Region (The Philippines)
Hasanah, Mahesti, 1990- ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Antecedent factors and effects of employee engagement on job performance; organizational and personal perspectives of textile industry in Thailand
Tidarat Pongvachirint ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Research on the Relationships Among TMTs Characteristics CSR and Corporate Performance
Yan Li ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Study on the Influence Mechanism of Corporate Social Responsibility on Corporate Performance : Based on the Chain Mediating Effect of Corporate Reputation and Brand Value
Lu Xiaojian ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Study on the Influence Mechanism of Corporate Social Responsibility on Corporate Performance : Based on the Chain Mediating Effect of Corporate Reputation and Brand Value
Lu Xiaojian ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) Research on the Influence of Social Responsibility Information Disclosure Quality on Corporate Performance
Mengran Li ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Research on the Influence of Digitization of Listed Companies in Heavily Polluting Industries on Green Innovation
Xinyu Qu ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) Social Enterprises: Relationship between Economic Profits and Social Values
Pramon Karnchanapimonkul ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) The emergence and opportunity for sustainable social enerprise development in Thailand under sufficiency economy philosophy
Kewalin Mali ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) The Driving factors and outcomes of CSR communication strategies : a comparative study between Thailand and Indonesia in banking business
Fauzan, Nizar ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) The Driving factors and outcomes of CSR communication strategies : a comparative study between Thailand and Indonesia in banking business
Fauzan, Nizar ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) รายงานฉบับสมบูรณ์ โครงการศึกษาวิจัย เรื่อง การประเมินข้อมูลพื้นฐานระดับชาติด้านธุรกิจและสิทธิมนุษยชน : นโยบาย กฎหมาย และมาตรการที่เกี่ยวข้องกับการลงทุนของประเทศ
นณริฏ พิศลยบุตร ;สำนักงานคณะกรรมการสิทธิมนุษยชนแห่งชาติ (งานวิจัย/Research report)
(63) A study of influence of corporate public welfare and charity responsibility on consumer behavior : an analysis of the mediating effect based on emotional trust
Jidong Mou ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) A Study of the relationship between corporate social responsibility, corporate reputation and corporate performance based on internal employee survey data
Ge Gao ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) The influence of the second-order stakeholder dimension of CSR on employee engagement : The mediating role of organizational trust
Siriwan Kaewchird;Busaya Virakul;Kalayanee Senasu;Mayuree Aryupong;Arnond Sakworawich ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (บทความ/Article)
2Social responsibility of business. (1)
(1) HRD roles in corporate social responsibility: The review of corporate social responsibility concepts and practices
Paratchanun Chaorenarpornwattana. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,598
รวม 3,598 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 74,091 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 64 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 4 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 1 ครั้ง
รวม 74,160 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101