กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Small business มีข้อมูลจำนวน 10 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Small business (123)
(1) Globalization Entrepreneurial Orientation and Marketing Strategy in Thai Small and Medium-Sized Enterprises
Lavan Tonesakulrungruang ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The Relationship between Strategic Planning and Growth in Small and Medium Enterprises (SMEs) in Thailand
Kitprem Veskaisri ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The effects of strategic planning on organizational performance : a case study of small-and medium-size enterprises
Chotima Jaroenchaiyapongs ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Branding as a competitive strategy in SMEs
Angkana Anarnkaporn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Corporate social reponsibility, restructuring and firm's performance of Thai SMEs
Piyachat Jarutirasarn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) An empirical analysis of succession planning in Thai family owned business
Lucy Tan-Atichat ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Building sustainable entrepreneurship of SMEs in Thailand: The perspectives of resource-based view and contingency approach
Meta Suteeraroj ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Building sustainable entrepreneurship of SMEs in Thailand: The perspectives of resource-based view and contingency approach
Meta Suteeraroj ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A study on SMEs in Thailand : a general overview
Preecha Kuwinpant ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (งานวิจัย/Research report)
(10) Toward an international market of small and medium enterprises in Northeast Thailand.
Sompong Premrutairat ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Effective administration of SMEs promotion on regional development
Suranart Khamanarong ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (บทความ/Article)
(12) Development of production planning and inventory control software for small-to medium-sized industries in Thailand
Raweewat Dangton ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Recipe mining for SME production plant
Nuntiya Lertdumrongluck, 1976- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Impact of government support on export capability of Thai small and medium enterprises (SMEs)
Siriwan Theerawatanachai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Knowledge, Skills, and Competencies Needs for Small Business Managers: A Descriptive Qualitative Survey
Suda Suwannapirom ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(16) Development strategies for hospitality SMEs in Kabul, Afghanistan
Shabir Ahmad Abdul Saleem ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) An empirical study of organizational performance in small and medium enterprises : an investigation of food processing industry in Thailand
Uree Cheasakul ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) An analysis and synthesis of community business in Thailand.
Kanokkan Anukansai ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Determinants of SMEs' e-commerce adoption in Thailand.
Nantanaj Chalayananonda ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) The effect of innovation characteristics on the adoption of e-commerce by small and medium-sized enterprises in Thailand
Passachon Limthongchai ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) The effect of innovation characteristics on the adoption of e-commerce by small and medium-sized enterprises in Thailand
Passachon Limthongchai ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Factors effecting the implementation of environmental management system ISO 14001 and application to SMEs of food industry in Bangkok Metropolitan and vicinity
Tan Raweesawat ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Factors influencing the decision to implement ISO14001 standard for small and medium enterprises (SMEs) in automotive and electrical appliance and electronic in dustries
Nijchanun Sriwittaya ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Production of a video tape promoting safety knowledge of pasteurized beverages packed in hermetically sealed containers
Somchoke Khunsanong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) A comparative study of factors affecting the occupational health and safety management system effectiveness between large and small and medium enterprises
Sumitra Chanapa ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) The study of ERP implementation in SMEs in Thailand
Pranee Chawan ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Information management system ‪(sales, purchase and inventory)‬ for small and medium enterprises ‪(SMEs)‬ : case study BTL Group Co., Ltd.
Methawee Louhalertdecha ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) The effects of environmental loans from the environmental fund to small and medium sized enterprises on local community economy
Gustami ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) ERP development for SMEs case study : Likit Advertizing Company & L.K. Plastic Company
Suwimon Likitlersuang ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) ERP development for SMEs case study : Likit Advertizing Company & L.K. Plastic Company
Suwimon Likitlersuang ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) The evaluation of supply size and analysis on appropriate communal enterprise model for the creative bamboo products value added at Nikomsarngtonaenglumdomnoi and around area in Ubonratchathani, Thailand
Kinggan Kornsurat ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Study on management system of communal enterprise : a case study of Ubonratchtnani province, Thailand
Kannapon Phakdeesettakun ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Tax depreciation for SMEs
Chanikarn Jedwarapong, 1987- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Tax depreciation for SMEs
Chanikarn Jedwarapong, 1987- ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) Impact of government support on export capability of Thai small and medium enterprises (SMEs)
Siriwan Theerawatanachai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) The impact of ICT and networking on the business performance of one tambon one product enterprises in greater Bangkok and metropolitan areas
Mya Tun, Amiritha Pillai ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) The effect of innovation characteristics on the adoption of e-commerce by small and medium-sized enterprises in Thailand
Passachon Limthongchai ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) The effect of innovation characteristics on the adoption of e-commerce by small and medium-sized enterprises in Thailand
Passachon Limthongchai ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) An analysis of strategic Management of sme in guangxi beibu gulf economic zone, China
Yuxiang Wang ;มหาวิทยาลัยแม่โจ้ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Capacity enhancing program of Thai food SMEs
Voranun Suwanpidokkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Strategic entrepreneurship management competency and firm success : a comparative study of smes in auto andelectronic parts in Thailand
Purit Pongpearchan ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Strategic entrepreneurship management competency and firm success : a comparative study of smes in auto andelectronic parts in Thailand
Purit Pongpearchan ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Expectation of SMEs in Bangkok towards service quality of outsourced accounting service
Supatana Kruadaeng ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) A us awakening to community business : business as if people and place matter
Linda Nowakowski ;มหาวิทยาลัยอุบลราชธานี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) A business strategy for construction materials modern trade : case of small-to-medium sized company
Umapa Dachoviboon ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) A business strategy for construction materials modern trade : case of small-to-medium sized company
Umapa Dachoviboon ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) The model of the antecedents and consequences of the philosophy of sufficiency economy upon SMEs
Sasithorn Mahakunajirakul ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Professional accounting practice orientation and firm goal achievement : evidence from smes in Thailand
Prapaipit Liubsuethagun ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Alternative financial system for small enterprises in Thailand under cloud computing architecture
Onnarin Phuatngam ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) State policy on small and medium enterprises (SMEs) : a case study of morally sensitive enterprises of district 1 In Ho Chi Minh City
Xuan Minh Le ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Entrepreneurial marketing strategy and marketing goal achievement : Evidence from manufacturing sector of SMEs in Thailand
Somjai Wongtianchai ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Key success factors and key constraints of startup small businesses in Thailand
Tassaporn Techapairat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Strategy and success of the small medium enterprises in Bangkok and its vicinities
Pornapa Peamchai ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(54) Applying sufficiency economy philosophy to sustain Thai SMEs business in upper North of Thailand
;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Performance improvement tool for Thai make-to-order manufacturin
aJirapat Wanitwattanakosol;Sooksiri Wichaisr;Apichat Sopadan ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (บทความ/Article)
(56) Information Technology, Innovation and Value Creation as Business Competency in Thai SMEs
Phoommhiphat Mingmalairaks ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(57) An innovative business plan for a small home-based catering service
Aunnujh Nakornthap ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) The attitude of Thai SMEs owner towards money management
Chantima Thongphueak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) Guidelines for using marketing mix and social media marketing of small online businesses: A case study of fashion products in the EEC Region
Pijitar Nongyai;Sirinya Wiroonrath ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(60) The influence of entrepreneurial leadership on intrapreneurial opportunity: a study of UK technology-innovative SMEs
Orchard, Sharn Hyatt ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Development of a measure in competence studying occupational justice and burnout as antecedents: efficacy in Bangkok businesses
Reyes-Gertes, Hector E. ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) A new business model for small food business in Thailand
Burim Otakanon ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) การศึกษาการบริหารโครงการตัวอย่างที่มีพื้นที่ทำงานขนาดเล็ก
เบญญาภา เรืองศิลป์;Benyapa Ruangsin ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) The impact of causation and effectuation on internationalisation process : the multi-dimensional analysis
Thaksakorn Lertboonsupa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) SMEs' obstacles in Thailand: the analysis of the association between the difference in size, sector, region and the problems that occur in business operations
Phoom Traithaiteera ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) A study of the 'Mittelstand' model to create a sustainable business model for Thailand's SMEs
Parisak Suppipattanatorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) การบริหารทรัพยากรมนุษย์ของวิสาหกิจเริ่มต้น: กรณีศึกษาวิสาหกิจเริ่มต้นในจังหวัดเชียงใหม่
สิริประภา ขันแก้ว ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) Development of Export-Driven Thai SMEs : learning the success from Taiwan
Napat Ngamwitroje ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) New Thai pet startup business direction, defined by new demand of Thai pet owners
Nattapong Kamolwan;ณัฐพงศ์ กมลวรรณ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Social network as a strategic resource of Thai exporting SMEs
Bhubate Samutachak ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Strategy to Strengthen Network Management among Small and Medium Enterprises (SMEs) Cluster in East Kalimantan Province, Indonesia
Daryono ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) A study of the key success factors for small businesses of Thai entrepreneurs in the production sector
Sirilux Lertsirimongkolchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) Strategy to Strengthen Network Management among Small and Medium Enterprises (SMEs) Cluster in East Kalimantan Province, Indonesia
Daryono ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) Indonesian responses toward ASEAN's SME development framework policy
Habibah, Ainun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) A comparative study of ASEAN Community and European Union on SME development towards internationalisation
Chawanop See-ampai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Operations and finances of artisanal food distriution business
Chen, Leu Shyue ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) An Extended balanced scorecard (bsc)-structured strategy for sustainable coffee-farming development a case of Josado
Saramon Arayawut ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) An Extended balanced scorecard (bsc)-structured strategy for sustainable coffee-farming development a case of Josado
Saramon Arayawut ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Evaluating determinants of firm performance in Bhutan
Tshomo, Kelzang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) The impact of brand development on the performance of Thai SMEs
Dulyathip Suntivong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) Entrepreneurial behavior and export performance of small and medium-sized enterprises from developing countries : the case of Thailand
Ithi Tontyaporn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Investigating factors influencing the intention of social media adoption by a perspective of SMEs during COVID-19 pandemic
Kritcha Yawised;Darlin Apasrawirote ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(83) Investigating factors influencing the intention of social media adoption by a perspective of SMEs during COVID-19 pandemic
Kritcha Yawised;Darlin Apasrawirote ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(84) A study on technical personnel loss of Thai SME funded by china in Thailand : a case study of Y company, a catering equipment manufacturing company in Thai-Chinese Rayong industrial zone
Kun Li ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) Completed Report Research Project The Impact of Just-in-Time (JIT) in Operational Performance for Thai SMEs
Kanitsorn Terdpaopong; Amporn Puapradit;Ussanee Malisuwa ;มหาวิทยาลัยรังสิต (งานวิจัย/Research report)
(86) COVID-19 crisis management and reslience : wellness SMEs
Surada Chundasutathanakul. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) Open source ERP selection for small and medium enterprises by using analytic hierarchy process
Sasiporn Tasnawijitwong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) Entrepreneurship and firm performance in small and medium restaurants
Piyawan Suwachananont ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) Cluster approach to strengthen competitiveness of Chiang Rai SMEs in food processing industry
Namo Boonsnong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) Key success of E-commerce : a case study of Thai SMEs in clothing industry
Yu Xiao ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) Develop a User-Friendly Stock Management Application for Small Businesses: A Case Study of Community Enterprises in Thailand
Nuttaya Iam-Khong ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(92) Social enterprise ecosystem design in sustaining food-based-processing in Indonesia
Koko Iwan Agus Kurniawan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) The impact of transformation leadership, technological competence, and digital resiliency on Thailand SMEs firm performance during the pandemic outbreak of COVID-19
Unchalee Thoopkerd ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) The impact of transformation leadership, technological competence, and digital resiliency on Thailand SMEs firm performance during the pandemic outbreak of COVID-19
Unchalee Thoopkerd ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) The Knowledge model of Chinese language for Chinese e-commerce platform of thai smes entrepreneur
Yuqi Zhou ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) An Assessment of Covid 19 pandemic and countermeasurment on SMSEs in China
Wang Ziwei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) The management model for small and medium-sized mining companies in the epidemic era : a case study of company W
Piyun Luo ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) Complete Research Report research project financial distress prediction medel for Thai and Chinese SMEs
Kanitsorn Terdpaopong ;มหาวิทยาลัยรังสิต (งานวิจัย/Research report)
(99) Complete Research Report research project financial distress prediction medel for Thai and Chinese SMEs
Kanitsorn Terdpaopong ;มหาวิทยาลัยรังสิต (งานวิจัย/Research report)
(100) Complete Research Report research project financial distress prediction medel for Thai and Chinese SMEs
Kanitsorn Terdpaopong ;มหาวิทยาลัยรังสิต (งานวิจัย/Research report)
(101) Factors influencing employee turnover in the small retail business sector
Weng Binqian ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) Business strategy factors affecting customers satisfaction of Thai SME export companies
Suraporn Onputtha;Metinee Rasadaraksa;Chitralada Trisakhon;Pornapa Peamchai ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(103) Factors affecting green Supply Chain adoption in small-medium enterprises with high growth rate in Thailand
Sarakul Sukortpromme;Suraporn Onputtha;Putthiwat Singhdong ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(104) Comparative analysis of opening and operating Thai-Chinese online stores for small entrepreneurs
Li, Wenting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) Influencing factors of micro-business shopping mode on consumers' purchase intention in Sichuan
Xie Shikun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) The challenges of small and medium enterprises (SMEs) in tourism sector : a case study of Sihanoukville Province, Cambodia
Dena Seab ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) Leveraging risk-affecting warehousing and inventory practice in ASEAN region:\"Cambodian SMEs perspective\"
Molika Mon ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) A model for the use of enterprise resource planning (ERP) system in Chinese small and medium enterprises (SMEs)
Qing Ren ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) Building an open innovation ecosystem for a collaboration-based business model innovation in SMEs
Wutthiya Srisathan;วุฒิญา ศรีสถาน ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) Building an open innovation ecosystem for a collaboration-based business model innovation in SMEs
Wutthiya Srisathan;วุฒิญา ศรีสถาน ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) The potential of SMEs bond Issuance in Thailand
Somphob Sakpunpanom ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) SME entrepreneurs awareness of organizational resilience principles
Chocholac, Petr ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) A practice of financial performance measurement in micro small medium enterprises (MSMEs): a case study of Indonesian agro-industry businesses
Anggraini, Yuliana ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) The role of intellectual capital on firm survival during the Covid-19 Pandemic the case of Indonesian Agri-Based MSMEs
Masrul, Harry Putra ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) Empirical research on the relationship between dual-source innovation behavior, entrepreneurial bricolage, and business model innovation
Siwei Zhao ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) The influence of financial technology on loan based on technology acceptance model∶ a case study of small and medium-sized enterprises in Zhejiang province
Cheng Liyun ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(117) The influence of financial technology on loan based on technology acceptance model∶ a case study of small and medium-sized enterprises in Zhejiang province
Cheng Liyun ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(118) The influence of financial technology on loan based on technology acceptance model∶ a case study of small and medium-sized enterprises in Zhejiang province
Cheng Liyun ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(119) Experiential learning on the Baldrige excellence framework and business model canvas applied to blue swimming company
Duan, Tianlei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(120) Experiential learning on the Baldrige excellence framework and business model canvas applied to blue swimming company
Duan, Tianlei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Small business - - Bhutan. (1)
(1) Evaluation of the internal and external factors affecting the adoption of e-commerce by SMEs in Bhutan
Dorji Tsewang;เตวัง โดจิ ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Small business - - Indonesia (1)
(1) Synergy among local government, higher education institution, and bank in poverty reduction strategy through empowering Small and Medium sized Enterprises (SMEs) a case study of ceramic, tempeh chips, and sanitair enterprises in Malang City Indonesia
Wanto, Alfi Haris;Boonruam Napachoti ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
4Small business - - Thailand (1)
(1) Cross case analysis of talent management in Thai SMEs: Multiple case studies approach
Thanasit Phoemphian;Saratid Sakulkoo;Chalong Tubsree ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
5Small business - Myanmer. (1)
(1) The intention to adopt electronic commerce by small and medium sized enterprises in Yangon city, Myanmer
Thura Win ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Small business enterprises (1)
(1) Applying sufficiency economy philosophy to sustain Thai SMEs business in upper North of Thailand
;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Small business marketing (1)
(1) Ping an Hui Pu performance appraisal system research
Zhang Qi ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Small business marketing. (1)
(1) Influential driving factors in corporate performance a case study of small-and medium-sized enterprises in Thailand
Siribuppa U-tantada. ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
9Small business – Management (1)
(1) A development of strategic management model of small and medium enterprises in the automotive parts industry in Thailand
Suthisa Juntarbutra ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10Small business- - Vietnam (1)
(1) Factors affecting on business start-ups in Vietnam of Thai small and medium enterprises (THAI SMEs) entrepreneurs
Chalaluck Choeichoem ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 12
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,031
รวม 3,043 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 109,398 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,488 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 240 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 53 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 17 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 9 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 3 ครั้ง
รวม 111,208 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.212