กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Shopping มีข้อมูลจำนวน 16 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Shopping (22)
(1) ระบบการสั่งซื้อสินค้าบนอินเตอร์เน็ต
นพรัตน์ รุ่งพราน;Noparat Rungpan ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) A comparative study of influential factors on late adolescents' and early working adults'purchasing decisions on wristwatches
Piyawan Limcharoenkij ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The shopping behavior of international tourist shoppers : case study-shopping street in Bangkok
Saengduen Ratinthorn ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Determinants of Korean consumer’s behavior in purchasing luxury brand name products
Dhitiya Boonsinsukh ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) พฤติกรรมการซื้อสินค้าและบริการผ่านอินเทอร์เน็ตของผู้มีงานทำในจังหวัดชลบุรี
ไพรัช วงศ์ศรีตระกูล ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (บทความ/Article)
(6) Generation XYZ’s brand attitude and purchase intention in response to international fashion brands : Udonthani, Thailand
Atem, Nkengafac Melvis ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The examination of the impact of consumer attitudes towards sustainability on the consumption of plastic bags in Bangkok supermarkets
Natthira Kitjunlajarit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The study of consumer attitude on Bring Your Own Bag to shopping
Ploy Lewchalermwongse ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Factors influencing students’ convenience store shopping of fast moving consumer goods at Taiyuan of Shanxi, China
Yaru, Zhang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Factors influencing online shopping behaviors: The case study of HUAWEI mobile products
Zhong, Jiacheng;Surachai Traiwannakij;Prattana Srisuk ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(11) Establishing buying decision model based on color attributes for durio zibethinus L.
Supawadee Theerathammakorn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Analyzing consumers\' buying behavior regarding online purchasing in Thailand
Pornpimat Thaworm;Varang Wiriyawit;Wei, Xiaoxia ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(13) การรับรู้รูปแบบกิจกรรมความรับผิดชอบต่อสังคมและสิ่งแวดล้อมขององค์การที่ส่งผลต่อการตั้งใจซื้อสินค้าของผู้บริโภคกลุ่มเจเนอเรชั่น แซด
กมลพรรณ ชูบุญเลิศ;Kamonpan Choobunlert ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Model of marketing for cause related marketing, value creation and consumer decision on natural cosmetic products
Boosayamas Chuenyen;Prin Laksitama ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(15) Thai consumer intention towards the use of eco-friendly shopping bags in retail stores
Sorrapakksorn Chatrakamollathas;Titiyoot Nuengchamnong ;มหาวิทยาลัยบูรพา (งานวิจัย/Research report)
(16) Factors influencing Thai tourists' intentions to purchase souveniors in Chonburi province : a case study of the Ang-Sila local fish market
Kunthika Sakunwongtana ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) A Study factors for creating strategies export Thai handicrafts to Chinese via social media of platform Xiaohongshu
Li, Xiaorui ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) The Relationship between digital integrated marketing communication and consumer purchase decisions of online clothing in Guangxi China
Lin, X ;มหาวิทยาลัยราชภัฏนครราชสีมา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) An analysis of the impact mechanism of live-streaming marketing on Chinese college students purchase intentions
Bao Lei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) A study of the influencing factors of new style tea marketing : a case study of Hey-Tea
Shi Guoyin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Impact of e-commerce platform shopping experience on online marketing performance of clothing enterpris : the role perceived value as an intermediary
Enzhuo Sun ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) A study of the influence of contextual marketing characteristics of outdoor advertising on consumer purchase intention: a case of Plan B Media
Kittisak Wongvitsud ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Shopping ads (1)
(1) Key attributes of effective online advertising on internet users in Thailand
Kunapas Thongpiam ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Shopping bags (3)
(1) The study of consumer attitude on Bring Your Own Bag to shopping
Ploy Lewchalermwongse ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Thai consumer intention towards the use of eco-friendly shopping bags in retail stores
Sorrapakksorn Chatrakamollathas;Titiyoot Nuengchamnong ;มหาวิทยาลัยบูรพา (งานวิจัย/Research report)
(3) Semi-automatic machine for sewing process in bag manufacturing industry
Sommanat Wongchaichana ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Shopping cart (1)
(1) Developing health-related products to enhance quality of life for senior adults and working women
Thorfun Netkueakun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Shopping center (1)
(1) การใช้การวิเคราะห์องค์ประกอบเพื่อเปรียบเทียบส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกซื้อสินค้าและการใช้บริการของผู้บริโภคของห้างสรรพสินค้าท้องถิ่น และศูนย์การค้าแห่งใหม่ในอำเภอเมือง จังหวัดพะเยา
เปมิกา ธาราทิพยกุล ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Shopping centers (7)
(1) The shopping behavior of international tourist shoppers : case study-shopping street in Bangkok
Saengduen Ratinthorn ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) การดำเนินงานดูแลบำรุงรักษาระบบประกอบอาคารประเภทอาคารศูนย์การค้า : กรณีศึกษา 4 อาคาร
พิสิฐพงศ์ บรรจงศิริ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) การดำเนินงานดูแลบำรุงรักษาระบบประกอบอาคารประเภทอาคารศูนย์การค้า : กรณีศึกษา 4 อาคาร
พิสิฐพงศ์ บรรจงศิริ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The study of consumer behavior and perception towards Beauty Park of Paradise Park shopping center
Tharintip Singhakarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Factors underlying the decision to rent space at a shopping center at Nakhon Ratchasima province in Thailand: using exploratory factor analysis
Gamon Savatsomboon ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
(6) Shopping center : development of communication design corresponding to consumer lifestyles by generation
Sarot Lertpongworapun ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) ปัจจัยที่มีผลกระทบต่อต้นทุนค่าก่อสร้างจริงของโครงการก่อสร้างศูนย์การค้า กรณีศึกษาในพื้นที่จังหวัดพระนครศรีอยุธยา
ณัฐพล องค์อาจ;Natthaphon Ongarg ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7shopping coupons (1)
(1) The impact of eating broadcasts on consumer purchase behavior a case study of Douyin platform
Yan Xiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8shopping goods factor (1)
(1) พฤติกรรมการดำรงชีวิตของประชาชนด้านพลังงาน และสินค้าอุปโภคในเขต กรุงเทพชั้นใน
มัชฌญา คงสงฆ์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (บทความ/Article)
9shopping mall (4)
(1) แนวทางการเลือกทำเลที่ตั้งในการพัฒนาโครงการศูนย์การค้า
จักรกฤช ยศนันท์ ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (Article/Proceeding)
(2) The impact of special events on customer satisfaction with community shopping malls in Bangkok
Tul Charoensuk ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Relationship between customer perception of shopping mall safety and shopper traffic
Nopkajee Bunyarattapan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) การใช้แอปพลิเคชันของห้างสรรพสินค้าในฐานะเครื่องมือสร้างความผูกพันของลูกค้า และการยอมรับเทคโนโลยีของผู้บริโภค
ธันยาภักค์ ธนชัยผลฐานิส ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลรัตนโกสินทร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10shopping mall industry (3)
(1) The influencing factors of Chinese tourists satisfaction about the shopping malls in Bangkok, Thailand
Chu Haoran ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Consultancy project : how to attract more paying customers to Aeon Mall
Pham, Hung Thinh ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
11Shopping malls (2)
(1) The impact of special events on customer satisfaction with community shopping malls in Bangkok
Tul Charoensuk ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) An analysis of Tripadvisor shopping mall reviews in Thailand
Adamas Suwanprasit ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
12Shopping motive (1)
(1) Gen Z Consumers online shopping motives, attitude, and shopping intention
Khomson Tunsakul ;มหาวิทยาลัยนานาชาติเอเชีย-แปซิฟิก (บทความ/Article)
13Shopping online (1)
(1) The study of consumer behaviour and purchasing criteria on buying online food
Patcharapun Supakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
14Shopping tourism (2)
(1) การพัฒนาศักยภาพทางการตลาดจากการท่องเที่ยวแบบจับจ่ายใช้สอยอย่างยั่งยืนของนักท่องเที่ยวชาวจีนในกรุงเทพมหานคร
วัชรวิชญ์ วิยาภรณ์ ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) การท่องเที่ยวแบบจับจ่ายใช้สอยเพื่อพัฒนาพื้นที่ เขตเศรษฐกิจพิเศษแม่สอด จังหวัดตาก
เจนจิรา ฝั้นเต็ม ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
15Shopping Tourism Pattern (1)
(1) การท่องเที่ยวแบบจับจ่ายใช้สอยเพื่อพัฒนาพื้นที่ เขตเศรษฐกิจพิเศษแม่สอด จังหวัดตาก
เจนจิรา ฝั้นเต็ม ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
16Shopping. (1)
(1) Facebook as smart and effective business weapons
Kamolchanok Sreshthaputra.;กมลชนก เศรษฐบุตร. ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 9
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,189
รวม 1,198 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 72,063 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,385 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 27 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 15 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 2 ครั้ง
รวม 73,494 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124