กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Service industries มีข้อมูลจำนวน 3 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Service Industries (22)
(1) An Evaluation of a Competency Model Developed and Implemented for Executives at Thai Service Business State Enterprise
Rungsiyaporn Mitaree ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (บทความ/Article)
(2) Service sector in the economy of Sri Lanka : performance and future challenges
Jayasundara Mudiyanselage, Ananda Jayawickrama ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Service relationship double-bond model : customer-business context
Vassana Maprasert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The behavior of international tourists visiting Phuket in 2004
Pimporn Maneerat ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Impact of room occupancy and room revenue to recent world events : the case of luxury hotels in Phuket, Thailand
Paritchawan Kraiponrak ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Power, networking, satisfaction and commitment in the Thai service industry.
Direk Thammarak ;สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Technology Acceptance Model (TAM) in the service industries
Jaruvarintra Osathanukroh ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (บทความ/Article)
(8) Management information needs of metropolitan waterworks authority (Thailand) service department branch offices managers : a critical success factor approach
Somkid Seangliew ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Value chain management model for performance excellence of hotel spas in Bangkok
Vorawan Norasucha ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (งานวิจัย/Research report)
(10) Action plan for improving service quality of Shin Satellite Public Company Limited
Nitsana Pattanapanittamrong ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (งานวิจัย/Research report)
(11) Action plan for improving service quality of Shin Satellite Public Company Limited
Nitsana Pattanapanittamrong ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (งานวิจัย/Research report)
(12) The effect of competitive strategies utilized on the level of e-commerce adopted by large service enterprises in Thailand
Luckxawan Pimsawadi ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) The Antecedents and consequeuences of service professionalism strategy : an empirical study of travel agency firms in Thailand
Achariya Issarapaibool ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The effect of competitive strategies utilized on the level of e-commerce adopted by large service enterprises in Thailand
Luckxawan Pimsawadi ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Service excellence strategy and firm performance : an Empirical investigation of hotel businesses in Thailand
Warawan Chuwiruch ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Improving Interdepartmental Communication in Hospitality Idustry : A Case Study of 4-5 Star Hotel Employees in Phuket
Yulia Lozovitskaya ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Service qualities of tour operator and suppliers in tourism logistics chain influencing satisfaction and intention to purchase
Chamroeun, Madonith ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Research on the customer satisfaction of B training institution based on Servquel and IPA model
Chao Ruan ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Service marketing strategies applied by BYD automobile Nanchang Hongyun 4S store
Ying Xiong ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Consumer investment in multi-brand service relationship
Sombat Thamrongsinthaworn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Factors influencing customer retention in the parcel delivery industry
Wu, Zonghong ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Unfair and illegal wage payments to immigrant workers : a case study of wage payment in Thai restaurants in Las Vegas
Nion Kaeophoung ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Service industries Industrial management (1)
(1) Evaluation and improvement of the service quality of tile industry in China : a case study of company G
Xiangyu Zhao ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Service industries workers (2)
(1) The impact of the organizational climate on the organizational commitment of service employees in service industries in Bangkok Area
Arveekorn Pranvihok ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Unfair and illegal wage payments to immigrant workers : a case study of wage payment in Thai restaurants in Las Vegas
Nion Kaeophoung ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,059
รวม 3,064 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 79,670 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 33 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 12 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 8 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 1 ครั้ง
รวม 79,729 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.46