กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Selling มีข้อมูลจำนวน 6 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Selling (13)
(1) Antecedents of trust in relationships between on-premise customers and alcohol supplier companies in Thailand
Karl Jamornmarn ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Off-farm income of farm labor in Bangkok (case study of government lottery sellers)
Sant Wongwaitrakarn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Persuasive communication in insurance sales
Sarisa Ketklao ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Success of food entrepreneurs in OTOP ‪[One Tambol One Product]‬ project in Nakhonpathom province
Napanon Bussaba ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Insider trading in politically connected firms : an evidence from Thailand
Thana Rakbancha ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Survey of medicine prices, availability and affordability in Mandalay, Myanmar
Aye Aye Khaing ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Survey of medicine prices, availability and affordability in Mandalay, Myanmar
Aye Aye Khaing ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The Buy-Write Strategy: Effect of Asset Class and Investor Sentiment
Oliver Palmer ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Appication of the VMI system to replenish medicine at Ramathibodi Hospital
Niti Osirisakul. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) การพยากรณ์ยอดขายรถยนต์ที่มีฤดูกาลและมีสถานการณ์พิเศษ
วิชญา รัตนเมธาวี ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) A Study of selling Thai cosmetic products to Chinese market through the Chinese online influencer
Su Wei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Analysis of sales influencing factors and prediction of sales in supermarket based on machine learning technique
Yang, Jie ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) A Study of factors influencing Chinese consumers’ purchase intentions in cross-border live streaming e-Commerce of Thai cosmetics
Li , Jingting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Selling Automobile (1)
(1) การพัฒนาระบบสารสนเทศการขายรถยนต์บรรทุก
บดินทร์ จิตระวิชเวช ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Selling guideline (1)
(1) Factors influencing customer purchasing decisions in m-commerce of herbal products in Bangkok
Praew Panvisavas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4selling price (1)
(1) อัตราผลตอบแทนจากการให้เช่าสุทธิห้องชุดพักอาศัยตามแนวรถไฟฟ้าสายสีเขียว(หมอชิต-สะพานใหม่-คูคต)
อาทร ศรศรี ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (Article/Proceeding)
5Selling products online (1)
(1) ข้อบกพร่องในการจัดเก็บภาษีบุคคลธรรม: กรณีศึกษาการขายสินค้าออนไลน์บนเฟซบุ๊ก
สุวิญชา วงศ์ใหญ่ ;มหาวิทยาลัยพะเยา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Selling recyclables in Pyay city (1)
(1) Factors influencing on household's recycling behaviors : a case study of selling recyclables in Pyay city, Pyay district, Bago region, Myanmar
Khine, Lwin Aye ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5,598
รวม 5,598 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 115,731 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 20 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 10 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 3 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 1 ครั้ง
รวม 115,765 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.212