กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Sales promotion มีข้อมูลจำนวน 3 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Sales promotion (28)
(1) Corporate Clients' Opinion on the Promotional Campaign o Rama Gardens Hotel
Suratsavadee Phuangphan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Factors realated to product samples that affect consumers' purchasing decision
Atchara Nukoonthornprakit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) A study of automobile sales promotion strategies : A case study of Toyota and Honda
Nisakorn Pongsamakthai ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) A study of the most influential 'point-of-purchase' materials and displays to promote &G's hair care and skin care products in supermarkets in Bangkok
Daranee Delorme ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) A survey of promotional activities attracting Thai and international participants to the ING Thailand temple Run, 2006
Matthanaphan Komolbutr ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) An analysis of sales-promotion focusing on fast food business : a case study of burger business
Panida Pinitapakorn ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Design and development of sales promotion web site case study : Toyota, Honda and Nissan
Waelsiri Chomnartikorn ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The Potentiality of Facebook as a Maketing Promotional Tool : An Exploratory Study
Nalin Tangpanich ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) The analysis of sales promotion effectiveness of brand S cosmetic at the department store
Nayada Laksuchon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Brand value, promotional activities, customer relationship management factors on : implication on Matress shops in Songkhla province
Kanokrat Chaitada ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) การพัฒนาชุดสื่อประชาสัมพันธ์โดยใช้เทคโนโลยีคิวอาร์โค้ดเพื่อส่งเสริมการขายสินค้าประเภทอาหารและเครื่องดื่ม
กุลณัฎฐ์ แสงเรืองฤทธิ์;Kunranut Sangruengrit ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The effect of sales promotion types on consumer behavior
Warisra Wacharakorn ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Promotional strategy and payment solution for dengue vaccine purchase in private hospitals in Bangkok, Thailand
Wanalee Kunthon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The study of consumers' behavior toward Samsung's Galaxy gift e-coupon redemption in Bangkok
Virin Kobkitsakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The influence of sales promotion on Thai customers purchase decision for transportation service application : a case study of Grab and Uber in Thailand
Chanoknun Suriyamongkol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Optimal promotion prices facing strategic customers with setup cost
Kajonjit Kulrawang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Optimal promotion price and period : bi-level linear programming approach
Nattana Tangsangob ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) What Da Farm Sales Strategy
Surasak Hirunvivatkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) การศึกษาความเป็นไปได้ทางการตลาดเพื่อเป็นแนวทางในการพัฒนาธุรกิจตู้ให้เช่าเพาเวอร์แบงค์ โดยใช้แหล่งพลังงานจากเซลล์แสงอาทิตย์
อภิสิทธิ์ ทากุดเรือ;Aphisit Takutruea ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) การพัฒนาดิจิทัลคอนเทนต์แบบอินโฟกราฟิกบนสื่อสังคมออนไลน์เพื่อส่งเสริมการขายสินค้า ประเภทโฮมเมด เบเกอรี่
ภาวิณี บินรามัน;Pawinee Binraman ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Social media marketing strategy for Batik SMEs using customer knowledge management
Wang, Lu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Designing a social media strategy of herbal cosmetic products for Chinese customers using customer knowledge management
Zeng, Yuqi ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Development of competitive marketing strategy : case study of a medium3sized movie theatre
Tiloknard Augkaradacha ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Promotion Optimization model for retails' multiple-period planning
Chanikran Thangthong;Naragain Phumchusri ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(25) The relationship between interest and attitude towards online sales promotion, and impulsive buying for cosmetics among Chinese generation Z consumers
Peilin Peng ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Comparative study on sales of Thai latex pillows on Taobao and Lazada platforms
Zhu, Jiayi ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Determinants of consumer purchasing decisions at subway
Zhou Ruofei ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) A study of the influencing factors of users willingness to pay for online education platforms
Lin Xiaoding ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Sales promotion effect (1)
(1) The influence of sales promotion on Thai customers purchase decision for transportation service application : a case study of Grab and Uber in Thailand
Chanoknun Suriyamongkol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Sales promotion. (1)
(1) The Antecedents of customer satisfaction relating to attitude and loyalty towards online shopping : a case study in Guangzhou, China
Hui, Zhang. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,222
รวม 1,230 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 71,938 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,384 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 27 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 15 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 2 ครั้ง
รวม 73,368 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124