กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Restaurant มีข้อมูลจำนวน 15 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Restaurant (14)
(1) ระบบจัดการภัตตาคาร
วิโรจ เพชรเด่นลาภ;Wirote Petchdenlarp ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Knowledge management and customer relationship management system for developing service quality and customer satisfaction in restaurants
Sriprapa Kruekkrathok ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Knowledge management and customer relationship management system for developing service quality and customer satisfaction in restaurants
Sriprapa Kruekkrathok ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Knowledge management and customer relationship management system for developing service quality and customer satisfaction in restaurants
Sriprapa Kruekkrathok ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Marketing mix of vegetarian restaurant a case study of vegeta
Nattanee Ratichon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Best practices in the restaurant industry: catering to the gluten intolerance customer
Athimart Vanitkoopalangkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Consumers' perception and behavior toward using social media to search for information for restaurants in Bangkok
Kantiya Chavalertsakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Case study of Seefah Restaurant expanding and branding strategies
Korn Rachjaibun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) An examination of the influence of consumers' online reviews towards dining decisions in Bangkok restaurants
Apinya Sopittanon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The study of consumers' attitude and behavior toward restaurant utilizing daily deal promotion in Thailand
Tanaphum Srinawakoon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) A comparative study of consumer decision criteria in choosing mass beer or imported beer
Chatchanin Itthipornvithoon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Survey study on supply chain disruption from COVID-19
Achalaya Thianthong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Beyond COVID-19 : dine-in vs deliveries for restaurants in Thailand
Naruechit Nantajan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Restaurant analysis (1)
(1) Guideline for marketing strategic planning to increase value of the restauraunt
Nuchwara Bantarawon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3restaurant brands (1)
(1) The factors influencing customer loyalty to restaurant brands in the catering industry of Henan Province a case study of time-honored brands
Xing Xiangsong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Restaurant Business (2)
(1) ปัจจัยที่ส่งผลต่อความสำเร็จของการจัดการภาวะวิกฤติของธุรกิจร้านอาหารในกรุงเทพมหานคร ในสถานการณ์การแพร่ระบาดของโรคติดเชื้อไวรัสโคโรนา 2019
ธนภัทร โพธิ์ศรี ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (Article/Proceeding)
(2) The study of how online reviews influence consumer independent restaurant selection
Pranpariya Cheksaengrat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Restaurant Industry (2)
(1) Exploring of Artificial intelligence (AI) Suggestions for Services Marketing Mix on Business Performance and Repurchase Behavior
Papungkron Numprasit ;วิทยาลัยดุสิตธานี (งานวิจัย/Research report)
6Restaurant management (19)
(1) Thai and foreign customers' satisfaction with restaurant service : a case study of Millennium Hilton Bangkok
Wannalekha Wangsupa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Knowledge management and customer relationship management system for developing service quality and customer satisfaction in restaurants
Sriprapa Kruekkrathok ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Thai and foreign customers' satisfaction with restaurant service : a case study of Millennium Hilton Bangkok
Wannalekha Wangsupa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Assessing e-services as an e-marketing strategy for restaurants in Thailand :
Villote Alvaro Daniel ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Constructing Thainess within international food space : Thai gastronomy in five-star hotels in Bangkok
Niphatchanok Najpinij ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Application of stimulus-organism-response (S-O-R) theory to study consumer behavior of upscale restaurants in the Northern region of Thailand
Umonrat Segson ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Business process improvement using adjustable parameters on simulation A case study in restarant business
Salinthip Somphanpae ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Production planning and production shop floor control of medium sized restaurant : a case study
Punjaporn Chinchanachokchai ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Service Quality Measurement of Restaurants in Bhutan
Sonam Tshering ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The Disruption of Platform Economy on Income Generating: A Case Study of Workers in On-Demand Food Delivery Platforms in Bangkok
Sujaree Wattanarat ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) The comparative study of factors affecting consumer is decisions to select independent and chain restaurants in bangkok
Kaweewat Bootudom;Ajchara Kessuvan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(12) Customer Satisfaction on the Restaurant: A Case Study of Zaew Restaurant, Bangkok, Thailand
Unchalee Wong-Ondee ;มหาวิทยาลัยนเรศวร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Improving Filipino restaurant management in Thailand to increase the wellbeing of Overseas Filipino workers (OFWs)
Marquez, Gaille Lorainne D. ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Entrepreneurship and firm performance in small and medium restaurants
Piyawan Suwachananont ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The Higher the Goal, the More You Eat : Reference-Dependence in An
Sirikarn Phuchada ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) The impact of human resource management on innovative work behavior of Food Enterprises in China
Zhuhan Fang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Functional and psychological factors affecting customer engagement of using mobile self-ordering applications at restaurants
Jutikarn Na Nongkhai;จุติกาญจน์ ณ หนองคาย ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Functional and psychological factors affecting customer engagement of using mobile self-ordering applications at restaurants
Jutikarn Na Nongkhai;จุติกาญจน์ ณ หนองคาย ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The factors influencing customer loyalty to restaurant brands in the catering industry of Henan Province a case study of time-honored brands
Xing Xiangsong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Restaurant online reviews (1)
(1) Influence of online restaurant reviews' characteristics on credibility : a study among young consumers
Rittisit Anakijbamroong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Restaurant operation (1)
(1) Changes in SMEs restaurant business in Bangkok during and after COVID-19
Chanon Kamjorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
9Restaurant recommendation system (1)
(1) การวิเคราะห์พฤติกรรมเครือข่ายสังคมสำหรับระบบแนะนำร้านอาหารเฉพาะบุคคล
กฤติกา ศรีพงศ์สุข;สุกรี สินธุภิญโญ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
10Restaurant reviews (1)
(1) The impact of food bloggers on Instagram when choosing a restaurant in Bangkok
Phutthiphansa Hanjeerapanya ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
11Restaurant selection (1)
(1) The impact and effect of social media via major social media platforms on restaurant selection in Thailand
Vorapin Naovaratanophas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
12Restaurant selections (1)
(1) A study on the influence of mobile foodie applications on restaurant selection decisions
Anusorn Phopipat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
13Restaurant services (1)
(1) Food taste attitude and service quality in predicting significantly customer satisfaction and brand preference for the Hot-Pot restaurant services in Thailand
Yu, Ge ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
14Restaurant strategy (1)
(1) Changes in SMEs restaurant business in Bangkok during and after COVID-19
Chanon Kamjorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
15Restaurants (35)
(1) Antecedents and consequences of voluntary disclosure of environmental accounting: and empirical study of foods and beverage firms in Thailand
Phaiboon Robkob ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) A survey of foreign customer satisfaction with tip-top restaurant at Patpong
Hathairat Ongthanawat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Supply chain management systems of perishable goods for canteen business : a case study of Alma restaurant
Pattaranan Sornkaew ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Guideline for cultural based restaurants management for asean community : a case study of tanjong pagar singapore
Suchittra Jantavongso ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Child labor in restaurants in Yangon, Myanmar
Ne Chye Thwin ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Constructing Thainess within international food space : Thai gastronomy in five-star hotels in Bangkok
Niphatchanok Najpinij ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Application of stimulus-organism-response (S-O-R) theory to study consumer behavior of upscale restaurants in the Northern region of Thailand
Umonrat Segson ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Exploring Thai and German customers' meal experiences at German restaurants in Pattaya-Thailand
Darin Dararuja. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A study of wine consumption behavior in fine dining restaurants in Bangkok
Ampika Pramoj Na Ayudhaya. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) An investigation of E-mail marketing factors on revisit intention in hotel restaurant
Tatpisha Termthavorn. ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Service Quality Measurement of Restaurants in Bhutan
Sonam Tshering ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Leadership practices at casual dining restaurants in Bangkok
Estefania Espinosa Real, Gabriela ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Demand fluctuation in restaurant industry; patterns, impacts, and management strategies : a case study in fine dining restaurants in Phuket
Wiphaporn Jobrich ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Smart foodie : a restaurant for elderly and seniors
Dueantem Pharapraisan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) A new business model for small food business in Thailand
Burim Otakanon ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Consumers' perception and behavior toward using social media to search for information for restaurants in Bangkok
Kantiya Chavalertsakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) The comparative study of factors affecting consumer is decisions to select independent and chain restaurants in bangkok
Kaweewat Bootudom;Ajchara Kessuvan ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(18) An examination of the influence of consumers' online reviews towards dining decisions in Bangkok restaurants
Apinya Sopittanon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The impact and effect of social media via major social media platforms on restaurant selection in Thailand
Vorapin Naovaratanophas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) The study of consumers' attitude and behavior toward restaurant utilizing daily deal promotion in Thailand
Tanaphum Srinawakoon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Understanding usage behavior of restaurant mobile application users in Bangkok
Dithepon Pornsaksit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Exploring the link of service quality, customer satisfaction and customer loyalty for Mandalay Food House
Win Pa Pa Lwin ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Research of Customer Satisfaction of Food Takeaway in O2O Model
Yiqi Chen ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The Higher the Goal, the More You Eat : Reference-Dependence in An
Sirikarn Phuchada ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) The impact of human resource management on innovative work behavior of Food Enterprises in China
Zhuhan Fang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) The influence of food values on customer loyalty within Chinese brand chain restaurants : the mediating role of customer satisfaction
Yuqin Yang ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) The factors influencing customer loyalty to restaurant brands in the catering industry of Henan Province a case study of time-honored brands
Xing Xiangsong ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Hoang Vu Garden Thai restaurant business plan
Dao, Anh Hoang, 1966- ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) The impacts of restaurant innovativeness and nostalgia on brand loyalty with perceived service quality as a mediator
Viphasiri Jantasri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) The impacts of restaurant innovativeness and nostalgia on brand loyalty with perceived service quality as a mediator
Viphasiri Jantasri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Supplier selection criteria for hotpot restaurants A case study in Chiang Rai, Thailand
Zijian Feng ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Supplier selection criteria for hotpot restaurants A case study in Chiang Rai, Thailand
Zijian Feng ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Supplier selection criteria for hotpot restaurants A case study in Chiang Rai, Thailand
Zijian Feng ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Supplier selection criteria for hotpot restaurants A case study in Chiang Rai, Thailand
Zijian Feng ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 19
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,997
รวม 2,016 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 200,682 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 245 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 225 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 81 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 24 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 7 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 6 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 201,273 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124