กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Purchasing decision มีข้อมูลจำนวน 5 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Purchasing decision (26)
(1) The infuential factors on consumers' purchasing decision in Bangkok pet retailing business
Tarinee Chaipradermsak ;มหาวิทยาลัยชินวัตร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Factors influencing generation Y and generation Z in Thailand to participate in the vegetarian festival
Sims, Jennifer ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Influence of marketing and branding on imported fresh fruits on Thai consumers
Wongsakorn Chatamornwong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) A study of perceptions of millennials toward purchasing baby milk products in Thailand
Kittipong Kulsiri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Important factors on purchase decision for knock-down wooden furniture through an online channel by Thai people
Jirarin Yongkiatkarn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The attitude and buying behavior of women towards cosmetic surgery and opportunities of service providers
Nualwan Akkarawongwarit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Thai mothers' perceptions and attitudes of organic baby food
Rinrapat Tocharoentanapol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) How Thai consumers choose a retailer for fine jewellery in Bangkok
Tanase Srikrisanapol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A study to understand the selection criteria of millennials when buying dog food brands
Torthum Chauychuwong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Influence of Japanese anime on young Thai males toward purchasing behavior of anime figure
Yothin Kamnerdsitthiseri ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) How social media influences purchasing decision for costume jewellery
Thana Asavasakulkiat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The role of pharmacist on customers' purchasing decision for non-prescription medications at drugstores in Thailand
Rewat Wongfutan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) The study of consumers' perception and purchasing decision toward non-dairy milk products in Thailand
Phachara Rungrojvithayakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Impact of the ECO Sticker on car purchasing decisions of Bangkok Metropolitan consumers
Panit Siripanichgon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) A study of the consumption of brown rice in Thailand
Orakran Kliewpiya ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) The study of consumer behavior and selection criteria on environmentally friendly bag in Thailand
Nontira Chantarumporn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Factors that influence Thai health-concious consumers in their purchasing decision towards healthy snack foods
Chadchanun Kongdechakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Understanding Bangkok female consumers' key influential factors on purchasing packaged soilless vegetable salads
Isawiphon Tantasuwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The study of consumer behavior and purchasing decision toward eco-friendly building materials
Apichart Asawa-amnuai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) The comparative influences of customer reviews and sponsored-reviews on consumer purchasing decision : a study of cosmetic products in Thailand
Wimonrat Srisuwatcharee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) พฤติกรรมและการรับรู้โฆษณาแฝงผ่านทางสื่อโซเชียลมีเดียที่ส่งผล ต่อการตัดสินใจซื้อของคนในกลุ่มเจนแซด ในเขตเทศบาลนครนครราชสีมา
ปุริม หนุนนัด;สุพรรณี พรภักดี ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (งานวิจัย/Research report)
(22) Key factors influencing customers purchasing decision for smart home devices
Benyapa Techachotikun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) อิทธิพลของการสื่อสารทางการตลาดโดยผู้มีอิทธิพลบนสื่อสังคมออนไลน์ ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์เครื่องสำอางของผู้บริโภควัยทำงาน
วสุธิดา นุริตมนต์;บดินทร์ พญาพรหม;ปฐม สวัสดิ์เมือง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (บทความ/Article)
(24) The influence of 7P s of marketing on consumer purchase decisions on online food delivery service : an empirical study in Bangkok its Metropolitan Areas
Nattanicha Sattapong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Factors influencing Thai people to have reptile pet
Nessarang Thanapermpulpol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) ภาพลักษณ์ตราสินค้า และคุณค่าของตราสินค้าที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารสำเร็จรูปแช่แข็งของผู้บริโภคเจนเนอเรชั่นวายในภาคตะวันออกเฉียงเหนือตอนล่าง
สุธิดา นามเมืองปัก ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Purchasing Decision Making of Thai Brand Clothes (1)
(1) ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อเสื้อผ้าสำเร็จรูปตราสินค้าไทยที่ผลิตภายในประเทศ ของผู้บริโภค ในเขตกรุงเทพมหานคร
จงรัก ใจโต ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (บทความ/Article)
3Purchasing decision process (1)
(1) Purchasing decision process for co-working spaces in Thailand
Umaporn Aempoo ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Purchasing decision Thailand (1)
(1) Factors influencing Thai people to have reptile pet
Nessarang Thanapermpulpol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5Purchasing Decisions (1)
(1) ส่วนประสมทางการตลาดและการยอมรับเทคโนโลยีที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าของผู้บริโภคภายใต้โครงการช่วยเหลือของรัฐบาลจังหวัดนครราชสีมา
สุภารดี เชิดเพชรัตน์ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,176
รวม 2,184 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 209,839 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 358 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 305 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 171 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 50 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 27 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 7 ครั้ง
รวม 210,766 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124