กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Purchase Intention มีข้อมูลจำนวน 4 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Purchase intention (93)
(1) Relationship of team performance, stars and team identity towards purchase intention of the sponsors' products
Suthasinee Susiva ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(2) Research on the effect of consumer value co-creation interaction behavior on purchase intention in social media——based on the medium effect of brand identification
Shengxuan Lin ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (บทความ/Article)
(3) Engaging consumers into legal video streaming services in Vietnam
Nguyen, Thuy Thi Hong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Thai consumers purchase intentions towards sugar-free sweet biscuits and chocolates made with natural sweeteners
Tanat Anutrakulchai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) A study on the influence of perceived value on the purchase intention in online tourism using product type and demographic as moderating variables
Lin Junhan ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Research on the impact of consumer price perception and family environment on purchase intention
Qian He ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Consumer purchasing behavior toward knockdown bedroom furniture in Bangkok, Thailand
Siriporn Ongkamongkol ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Marketing methods through social media and level of engagement for beer and whisky
Erawadee Soonthararak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A study of the attitudes and purchase intentions of wealthy seniors in Bangkok towards lifestyle retirement residences
Thiemduen Yuvajan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Factors affecting purchase intention for vegetarian diet of elders in Northeastern Thailand
Anchaleephorn Yimyam;Supasit Lertbuasin ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(11) Online purchase intention of counter brand makeup products : a study of working women in Bangkok
Rachataporn In-Odd ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Perception, behavior, and key decision making in consuming healthy food products for Thai millennial consumer
Natthida Cholsawasdhi ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Effects of mobile commerce platforms on purchase of skincare products for female millennial consumers in Bangkok
Jinjutha Hematulin ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Exploring the relationship between luxury value and purchase Intention of female purchasing Chinese cosmetics brands in Nanning
Huang, Donglian. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) การวิเคราะห์เนื้อหาการสื่อสารการตลาดผลิตภัณฑ์และอิทธิพลของการใช้พรีเซนเตอร์เกาหลี กรณีศึกษา : ศิลปินเกาหลีวง GOT7
จินดาพร สัจจะบรรยงกิจ. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Research on College Students’ Purchase Intention Based on M-Shopping Platforms
Han Tian ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (บทความ/Article)
(17) The Influence of Service Quality of Gas Station Branded Convenience Stores on Consumers' Purchase Intention: Experience Value as A Mediating Variable
Zijing Teng ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (บทความ/Article)
(18) Thailand baby boomers and their dogs: the decision process to purchase in dogs insurance
Thanyawan Asawawongsawat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) A study of factors affecting attitude of Thai Gen Y consumers towards counterfeited luxury products
Preeyapha Wachwithan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Concept testing of high oxygen concentration therapy spa
Pabhat-an Pitibhabhong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Marketing opportunity of the functional candy toward Thailand's aging population
Kanoknapa Pongboripat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) The effects of corporate social responsibility activity and its influential factors
Khemmachart Meechoobot ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) The study of the influence on auto industry brand experience towards consumer purchase intention : brand personality as the mediator
Yudi Sheng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) A study of the influence of brand awareness and service quality on purchase intention
Binghui Su ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) The influence of service quality of gas station branded convenience stores on consumers purchase intention experience value as a mediating variable
Zijing Teng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) The study on the influence of corporate social responsibility perception on consumer purchase intention in the E-commerce industry
Shuyu Chen ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Understanding purchase intention of fast fashion products for Thai female millennials through their customer journey
Kanchanit Bupphachuen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) A study of influencing factors of consumers willingness to buy fresh fruits and vegetables online in underdeveloped areas based on consumer survey in Tongren city Guizhou Province
Shitong Feng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) The effect of scarcity and popularity messages on purchase intention, purchase acceleration and in-group and out-of-group word of mouth
Pongpijak Hinchiranan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) ส่วนประสมทางการตลาดในมุมมองของลูกค้า ที่มีผลต่อความตั้งใจซื้อบ้านมือสองของผู้บริโภคในจังหวัดนครราชสีมา
อิสระ เพ็งศรี ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Factors affecting Thai consumer's choice of coffee shops
Prapavarin Buranananont ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) The effect of consumer perceived value on personal use digital arts
Tanadet Adulyasak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) The Influence of Experiential Marketing on Sichuan Consumers Purchase Intention to Buy Sd Liquor Based on Sor Theory
Yang Tian ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) A study of the influence of corporate social responsibility on customers purchase intention : the moderating effect of involvement
Ziyi Chen ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) A study of the influence of corporate social responsibility on customers purchase intention : the moderating effect of involvement
Ziyi Chen ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Influence of online live broadcast e-commerce marketing strategy on consumers’ purchase intention in Mianzhu city
Deng Wei ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Research on the influence of consumer perceived value and involvement degree on purchase intention in the context of live streaming E-commerce
Zongze Lei ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Research on the influence of consumer perceived value on the purchase intention of new energy vehicle consumers taking the degree of involvement as the moderating variable
Tao Lei ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) The influence of Wechat marketing on the purchase intention of millennial consumers : the mediating role of customer trust
Yongji Wei ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Study on the influence of O2O fresh convenience store experience value on consumers' purchase intention
Haoran Sheng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Factors affecting consumers\' purchase intention of new energy vehicles
Liu Tongxing ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) The influence mechanism of copyright awareness awakening on consumer digital music membership purchase intention in Sichuan
He Liu ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) The Influence of the e-commerce live broadcast marketing model on Sichuan consumer purchase intention in luxury goods
Wang Yi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Influence of self-media platform on local products sales in Sichuan consumers purchase intention
Chen Peng ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Influencing factors of micro-business shopping mode on consumers' purchase intention in Sichuan
Xie Shikun ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) The Influence mechanism of content marketing of bullet screen video websites on consumer brand loyalty in Sichuan under the community economy
Chen Qi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) Investigation of the influence of in-game banner advertising value on the purchase intention for in-game virtual goods in Thailand
Sucheera Sinsap;Supagrit Pitiphat;Warapon Dansiri ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(48) Influencing factors of celebrity livestreaming on Guizhou college students' purchase intention in the post-pandemic era
Pan Tingting ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Influencing factors of purchase intention of internet financial products for Guiyang silver-haired consumers
Zhang Hongyi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Influencing factors of livestreaming marketing on Chengdu consumers' purchase intention based on the SOR model
Leng Sijing ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) An investigation of the antecedents of purchase intention in Thailand s mixed vegetable smoothies market
Suthep Hongsirikan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Storytelling s creation of consumer-brand relationship experiences for Thai perfumeries
Yanapan Pantharak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) The impact of UNIQLO s brand image on Chinese consumers purchase intention
Liu Qian ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) The impact of manufacturing intelligence on consumers purchase intentions a case study of Haier in China
Ni Yaozu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) The impact of emotional disposition of online comments on consumer purchase intention
Huang Xiulan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) A study of the influence of social presence on consumer purchase intention in e-commerce live streaming
Huang Zongxiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) A study of the influence of value perception of intangible cultural heritage handicraft products on consumers purchase intention
Lu Haiqiang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) A study of the influence of consumer pre-purchase cognitive dissonance on purchase intention in social e-commerce
Zeng Jianxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) An analysis of the impact mechanism of live-streaming marketing on Chinese college students purchase intentions
Bao Lei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) A study of the key factors of purchase intentions on green products in Thailand
Nguyen Thi Hoa My ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Factors Affecting Consumers\' Purchase Intentions Towards Organic Food Products in Chengdu
Qi Tao ;มหาวิทยาลัยราชภัฏธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) A study of social media marketing strategies on youngsters purchase intention
Mohammed Sahil ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) A study of the influence of product aesthetic perception on consumers purchase intention
Liang Tao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) A study of the impact of consumer perception on purchase intention of new energy vehicles
Miao Zhenzheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) A study of influencing factors of Thai consumers e-book purchase intention
Manatsawee Amonsetthakul ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) The marketing strategy of Chinese brand electric vehicles in Thailand : a case study of Great Wall Electric Vehicles
Feng Shiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) A study of the influence of brand image on the purchase intention of new energy vehicles : the mediating effect of brand trust and the moderating effect of perceived value
Xintu Zhong ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) Research on the impact of online marketing on the consumer purchase intent of museum cultural creative products
Shiqi Lyu ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Study of the impact of brand awareness of enterprises in the leisure snack industry on consumer purchase intentions : using product expectations as the mediating variable
Huang Zhao ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) A study on the impact of consumer perceived value on the purchase intention of domestic cosmetics : using brand value as a mediation
Jiayu Wu ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Research on the continued consumption intention of virtual products in mobile games : taking \'honor of kings\' as an example
Wenqin He ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) The relationship among store image, perceived price, perceived value and customer experience on purchase intention (the case of traditional retail stores, Phranakhon Si Ayutthaya Province, Thailand)
Yiying Chen ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) A study of the impact of game company cultural innovation model on players purchase intention : the case study of Mihoyo Company
Jingda Yang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) A study of the impact of game company cultural innovation model on players purchase intention : the case study of Mihoyo Company
Jingda Yang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) Influencing factors of Chongqing consumer sustainable purchase intention on o2o food takeaway based on The SOR model
Zeng Li ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Influence of community opinion leaders on Chengdu consumers\' purchase intention of popular mobile games a
Chang Kaiyang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) Influence of Chengdu consumers purchase intention on new energy vehicles under the fluctuation of global oil prices
Yu Hanfan ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) Influencing factors of Chengdu residents purchase intention to smart home sales in the 5g era
Yu Jing ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) A study on the influence of privacy concerns on users purchase intention in e-cmmerce environment
Wang Zhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) The influence of marketing mix (4Ps) and brand image on consumers purchase intention : a case study of Hailan house in Xuhui district, Shanghai
Chen Ziang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) A study of the influence of contextual marketing characteristics of outdoor advertising on consumer purchase intention: a case of Plan B Media
Kittisak Wongvitsud ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Factors Influencing Consumer Purchase Intention Toward Luxury Cars in Kunming
Yang,Bin ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) The Influence mechanism of guizhou young consumers\' purchase intention on the streaming movies
Leng Meixiang ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) Influence mechanism of health and safety cognition on Chengdu consumers\' purchase intention of genetically modified foods
Hu Zhou ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Purchase intention consumers' trust (1)
(1) The impact of trust and perceived risk on consumer decision making in choosing a dental service via online channels
Sallpachuda Chaicharoen ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Purchase Intention of Online Products (1)
(1) การยอมรับเทคโนโลยีที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจซื้อสินค้าออนไลน์ของผู้บริโภคเจเนอเรชั่นเอ็กซ์
กุลวรินทร์ สิงห์คำ ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล อีสาน (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4purchase intentions (1)
(1) The influence of brand experience on the purchase intention of new generation consumers : a case study of Changqing University Town
Zhou Yongqi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,345
รวม 2,347 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 53,025 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 25 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 4 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 2 ครั้ง
รวม 53,058 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.46