กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Online social networks มีข้อมูลจำนวน 3 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Online social networks (48)
(1) Attitude of the employees at TNS Research International (Thailand) Limited towards the use of social networking sites in their daily life
Suttirat Ularnkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Attitude of internet users in Bangkok towards advertisement on social networking websites
Noppadol Ngarmphayungphong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Attitude of the employees at TNS Research International (Thailand) Limited towards the use of social networking sites in their daily life
Suttirat Ularnkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) เครือข่ายสังคมออนไลน์กับการแนะแนวการดำเนินชีวิตของผู้ใช้งานในเว็บไซด์ hi5.com
แอนนิรา นิราช ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Attitude towards Facebook advertising
Lukka, Ville ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) Twitter inferential accounts ranking using statistical approach
Wit Krutkam ;มหาวิทยาลัยขอนแก่น (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Envy through facebook communication among humanities students at Chiang Mai University
Siriporn Chansiri ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Social network security and privacy for children under-13 throughParental control application
Phakpoom Santisarun ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Sexual perception and attitude of young urbanized Myanmar people consuming internet pornography and social networking channels
Aung Hein ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) ระบบแนะนำโดยใช้แท็กคลาวด์เสมือน
คุณารักษ์ โอสถาภิรัตน์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Factors influencing the change in customer knowlegde sharing behavior in online customer communities
Sawitree Boonmee ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Negotiation strategies used in an online learning medium by tertiary level students in English for specific purposes course
Sopit Jenpradab ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Mathematical prediction on the end of facebook by the birSIRS and mbirSIRS models with varying total population size
Krongthong Supappornchai. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The use of social media for teaching culture in the instruction and study of German as a Foreign Language in Indonesia : a case study of facebook, instagram, and twitter
Muthmainah, Nur ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) A study of university teachers' opinions towards the use of English in online social networks
Jantarakan Tongpradista ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) การสุขภาพทางไกลกับการกระตุ้นพัฒนาการในเด็กที่มีพัฒนาการล่าช้า: การศึกษานำร่อง
สโรญา หวังเจริญ;Saroya Hwangcharoen ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Social commerce : trustworthy, expertise, credibility, and purchase intention in the case of Thailand
Pattharisa Charoenchaipong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Facebook and political awareness of multi-color shirt (movement) : a case study of political movement during April-May 2010
Phuncharatch Laopanarai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Facebook marketing in Thailand : Are they quality likes?
Atthasit Panvisavas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Online social network based blended learning to enhance creative thinking skill for electrical engineering education
K. Klinbumrung;K. Surpare ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(21) Establishment of community of practice within a line group through computer-mediated discourse
Kittiporn Boonyanuphappong ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Knowledge mapping of the newborn intensive care unit using social network analysis
Meini Wang ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Designing a social media marketing strategy and platform to expand new customers of Lai Mei Plastic Surgery Hospital in China
Yue Feng ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Understanding celebrity influence on donors participation and campaign performance in social crowd funding : the mediating role of media coverage and online social networks
Maulana, Agung ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Depression detection using statistics and machine learning with post and behavior data : a case study on Facebook
Siranuch Hemtanon ;มหาวิทยาลัยวลัยลักษณ์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) A reflection of motivations and lifestyles via Tiktok (Douyin) and Instagram story: a content analysis and comparative study of Thai and Chinese gen Z users
Ying, Xian ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) A reflection of motivations and lifestyles via Tiktok (Douyin) and Instagram story: a content analysis and comparative study of Thai and Chinese gen Z users
Ying, Xian ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Response strategy to negative electronic word-of-mouth: a case study of Marriott International in China
Zhang, Jiahui ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) The relationship between parents self-perceived family communication patterns and their adolescents social networking usage in Nakhon Ratchasima Thailand
Gulati, Anand ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Risk assessments of disclosed individual data on Facebook in Thai generations
Phatcharaporn Thiensawat ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Representation of motherhood identities to WeChat social media network of housewives in China
Liu, Runqiu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) The implication of marketing communication strategy on personal branding and audience consumer behavior a case study of Li Jiaqis double eleven shopping All Girls Offers
Bilin, Yin ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) The effect of customer perceived value on online purchasing intention of agriculture products in the southern part of Thailand
Chitsanupong Chaiyo ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) The relationship of community characteristics of social commerce and purchasing intention of OTOP : textile and clothing
Sureerut Inmor;Sukontip Wongpun ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(35) Geographic Information System (GIS) with crowdsourcing as a service
Techin Maneesorn;Oraphan Itritmeechai;Wanida Putthividhya ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(36) Spam article detection on social media platform using deep learning : enhancing content integrity and user experience
Panuwat Chiawchansilp;Pittipol Kantavat ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(37) Detection of account cloning in online social networks
Dechana Punkamol ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Why do people post Instagram stories? : a qualitative study of regular Instagram users in Bangkok, Thailand
Nutnicha Keerakiatwong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) A study of the influence of precision marketing on customer loyalty to WeChat
Zu Qianyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Intelligent flagged content detection with transformer-based models for secure online environments
Balaji, R. S. Lakshmi;Abirami, G.;Sirimonpak Suwannakhun;Thiruvenkataswamy, C . S.;Thaweesak Yingthawornsuk ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(41) The impact of online reference Groups on shared green consumption Behavior: the mediating role of Natural empathy
Zhang, Ruyi ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) An empirical study based on the influence of opinion leaders on online social platform on the behavior of Chinese young female consumers to buy beauty products : using the perceived value as the mediating variable
Chen Lin ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Online social networks in business (2)
(1) A Study on Factors Influencing Digital Natives to Venture to Online Business
Ingyin Hmwe;Araya Nakloung;Supichaya Meesad ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (บทความ/Article)
(2) Factors influencing online platform engagement in fresh fruit e-commerce in China
Tang, Lin ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Online social networks. (1)
(1) The Effects of utilitarian value, hedonic value, and social value on users trust and engagement in audio-based social platforms
Apipol Penkitti. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 20
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,880
รวม 2,900 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 117,809 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 154 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 151 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 43 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 19 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 13 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 7 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 6 ครั้ง
รวม 118,202 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124