กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Online shopping มีข้อมูลจำนวน 12 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Online shopping (20)
(1) Marketing and online shop system for Thai SMEs
Ratchanee Theptharathip ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) THE ELEMENTS OF MARKETING MIX AFFECTING THE REPURCHASE ELECTRONIC MARKETPLACE (E-MARKETPLACE) IN THAILAND
Ravipa Akrajindanon ;มหาวิทยาลัยศรีปทุม (บทความ/Article)
(3) การวิเคราะห์ความตั้งใจของการร้องเรียนในการซื้อสินค้าออนไลน์ :การใช้เทคโนโลยีและสื่อกลาง เพื่อความพึงพอใจของลูกค้าผ่านทาง Shopee
ณัฐชยา เขียวแก้ว ;มหาวิทยาลัยการจัดการและเทคโนโลยีอีสเทิร์น (Article/Proceeding)
(4) Competitiveness of B2C e-commerce retail business in Kathmandu
Joshi, Sajana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Factors influencing purchasing decision of lipstick consumers among Thai women
Chanya Siriphannon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The study of key factors shifting consumers from buying grocery products in store to online
Duanghatai Techatanachai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Social commerce and the fashion goods purchasing behavior of Thai female on Instagram
Thaphanee Rojrungrueangkit ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Types of sale promotions that influence Thai female millennial on purchasing apparel product category in m-commerce
Choi, Wook ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Factors influencing Thai women's buying decision for luxury cosmetics and skincare in online shopping
Yanin Puripunyavanich ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Online purchase intention of counter brand makeup products : a study of working women in Bangkok
Rachataporn In-Odd ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) The impact and efficiency of developing online store technology for major supermarkets in Bangkok
Yang, Guang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Working professional attitudes toward buying ready to eat healthy food through Facebook and Instagram
Porntida Laochariyakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) The purchasing decision factors of online shopping on cosmetics of consumers in Bangkok through official brand website
Thaveeporn Kijsaereekun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Factors releated to chinese customer s online Purchase intention The case study of jingdong.com online shopping s customer in China 
Zhuozhen, Li ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Promoting of Internet Enterprise : Case of Alibaba Group,China
Zengming, Liu ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Effect of 4Ps marketing mix from text reviews
Parinya Hawira ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) A Study of the influencing factors of Sichuan online consumer shopping experience in purchase intention
Tian Changhao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) An Empirical study on the influence mechanism of internet celebrity stigma on consumers' live streaming shopping purchase decision in Sichuan, China
Wei Chuangdong ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) A study of the influence of online interaction on consumer bhavioral intention in online shopping
Xue Kaiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) A study of social media marketing strategies on youngsters purchase intention
Mohammed Sahil ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Online shopping adoption in Thailand (1)
(1) Why Thai consumers are not shopping online yet? The various roadblocks facing e-commerce in Thailand
Xie, Lulu ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
3Online shopping behavior (2)
(1) Why Thai consumers are not shopping online yet? The various roadblocks facing e-commerce in Thailand
Xie, Lulu ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Willingness to pay for products on online shopping platform such as Shopee in Thailand
Manusphong Fukkham ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
4Online Shopping Dependence (1)
(1) The Mechanism of Online Shopping Dependence on Consumer Satisfaction in Guizhou for Daily Commodities Under The Outbreak of Covid-19
Tang Ronghui ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
5online shopping experience (2)
(1) A study of the influence of WeChat friend interaction on consumers purchase intention
You Xiaoxi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) A study of the influence of WeChat friend interaction on consumers purchase intention
You Xiaoxi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
6Online shopping festival (1)
(1) Understanding the customer behavior of Thai people to join the 11.11 shopping festival via e-commerce platforms in Thailand
Sawanya Silapetcharajaras ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
7Online Shopping Influencing Factors (1)
(1) Online Shopping Influencing Factors of Micronet Mode on Guiyang Consumer's Buying Behavior
Wen Zhi ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
8Online shopping perception (1)
(1) Why Thai consumers are not shopping online yet? The various roadblocks facing e-commerce in Thailand
Xie, Lulu ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
9Online shopping platform (1)
(1) The Influence of online shopping platform promotion strategies on Sichuan college students' clothing consumption behavior
Li Chao ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
10online shopping platforms (1)
(1) The factors affecting the financial performance of Suning.Com
Qiu Zhongjun ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
11Online shopping satisfaction (1)
(1) Why Thai consumers are not shopping online yet? The various roadblocks facing e-commerce in Thailand
Xie, Lulu ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
12Online shopping. (1)
(1) The Antecedents of customer satisfaction relating to attitude and loyalty towards online shopping : a case study in Guangzhou, China
Hui, Zhang. ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 27
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4,143
รวม 4,170 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 127,382 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 54 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 36 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 20 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 2 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 1 ครั้ง
รวม 127,498 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124