กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Marketing research มีข้อมูลจำนวน 1 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Marketing research (76)
(1) An analysis of marketing strategies, relationship quality, and customer loyalty in luxury watch market in Thailand
Sirikanya Thammarungruang ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Application of Quality Function Deployment in Instant Rice Noodle Product Development
Chutima Waisarayutt;Ornsiri Tutiyapak ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (บทความ/Article)
(3) Application of Quality Function Deployment in Sport Bra Product Development
Chutima Waisarayutt;Sudawan Siritaweechai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (บทความ/Article)
(4) Innovative marketing tool by applying opinion mining on the micro-blog
Wilas Chamlertwat ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) E-commerce customer satisfaction evaluation of Chinese third party logistics service providers : case study of Yunnan, China
Li, Xinghui ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) A consumer behavior analysis of Tae-Brand in Chinese market;Consumer behavior analysis of Tae-Brand in Chinese market
Shen, Jinmei ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) The empirical study of factors affecting the success of social enterprise on marketing and social performances
Siripak Mattavanont ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The effects of it capability and data analytics on firm performance through market orientation and innovation
Wijit Jarunopratam ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) An analysis of opportunistic referral behavior in a collectivist culture : the influence of premium and income levels
Hassenburs, Ann Kathrin ;มหาวิทยาลัยพายัพ (งานวิจัย/Research report)
(10) A study on the management and marketing strategies of automotive component industry transforming from OEM to ODM : the case of T company
Ya-Ting Huang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Research on product marketing strategy of Dali Zhikang tea refinery
Juan Wang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The research on marketing strategy of V Company in Yunnan
Ma, Ruihan. ;มหาวิทยาลัยหัวเฉียวเฉลิมพระเกียรติ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Tourists' expectation and satisfaction on the marketing mix and service quality: A Case study of local family-owned travel agencies in Mandalay
Mar Mar Aung ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The potential of telecommunication-services penetration in the rural market of Thailand
Nuntaporn Kaewvichian ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The influence of artist authenticity on consumers perceptions and behavioral intentions across genders in China s art market
Liang, Jiquin ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Research on the influence of interactive marketing of webcast platform on users' willing to buy - intermediated by perceived information quality
An Changyi ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) The impact of market orientation and its strategic antecedents on business performance : replication, corroboration, and extension of recent structural equation results
Brown, Gregory K. ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) A study of risk control of new energy Vehicle rental business a case study of Beijing Hengyu New Energy Vehicle Rental Co., Ltd
Zheng Xuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) The influencing factors of customer satisfaction with ZARA brand in Chinese market
Liang Wanjing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) The impact of COVID 19 pandemic on Thailand s MICE Industry and the adaptive strategies
Pyae Thiri Khaing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) A study of the marketing management of MUJI brand store in Nanjing, Jiangsu Province, China
Xu Dingling ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) The marketing strategy analysis of new energy vehicles in China a case study of ORA Company
Huang Keyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) The influencing factors of Li Ning s sports brand internationalization strategy
Ni Gang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The impact of digital transformation of Wuliangye company on corporate financial performance
Pan Qiuxiang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) The impact of 4Ps the marketing strategy on Thai consumers purchasing decision of Panasonic air conditioning
Liu Mingzhe ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) The impact of the 4Ps marketing theory on Cha Baidao marketing revenue
Chen Jingxuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) A case study of the impact of marketing strategies on international market expansion of Yamaha Motor company
Gong Fei ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) The marketing strategy of Haidilao in Hangzhou Xixi Impression City Branch
Zhang Xueqin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) A case study of Spring Airlines international market expansion based on the international business strategy theory
Yu Jiali ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) A study of Xiaomi s competitiveness in Thailand
Guo Shize ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) The impact of manufacturing intelligence on consumers purchase intentions a case study of Haier in China
Ni Yaozu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) A study of the influence of brand experience of mobile smart devices on repurchase Intention
Huang Xingqiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) The impact of emotional disposition of online comments on consumer purchase intention
Huang Xiulan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) A study of the influence of social presence on consumer purchase intention in e-commerce live streaming
Huang Zongxiao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) A study of the influence of value perception of intangible cultural heritage handicraft products on consumers purchase intention
Lu Haiqiang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) A study of the influence of online interaction on consumer bhavioral intention in online shopping
Xue Kaiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) A study of the influence of consumer pre-purchase cognitive dissonance on purchase intention in social e-commerce
Zeng Jianxin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) A study of the influencing factors of new style tea marketing : a case study of Hey-Tea
Shi Guoyin ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) The influencing factors of brand value enhancement of CHANGAN Automobile
Liu Ping ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) The influencing factors of product marketing strategy of ANTA
Liu Yaping ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) The marketing strategy of Tesla in China
Guo Xihang ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) A study of the key factors of purchase intentions on green products in Thailand
Nguyen Thi Hoa My ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) The impact of electric vehicles on the automobile manufacturing clusters in Thailand
Paing Moe Kyaw ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) A study of the influence of precision marketing on customer loyalty to WeChat
Zu Qianyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) The key factors influencing purchase intention of Gen Z foreigners for e-commerce apps : a comparative study of Shopee & Lazada in Bangkok
Kaung Myat Thu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) The impact of gender on consumer buying decision process towards online shopping : a study of Thai consumers
Dare Oluwatobi Adekoya ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) The influencing factors of brand strategy of Xiang Dian Heavy Equipment Company
Luo Chen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) The marketing strategy analysis of Grabfood in Thailand
Zhu Wenbo ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) The impact of social media marketing on consumer purchase behavior a case study of TIKTOK
Zhang KaiRui ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) The factors influencing the export competitiveness of Kweichow Moutai in the European market
Li YuZhou ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) The impact of corporate social responsibility on consumers purchase intentions of Apple
Hanyuan Xu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) A study of risk Control of new energy Vehicle Rental Business --a case study of Beijing Hengyu New Energy Vehicle Rental Co., Ltd
Zheng Xuan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) A study of social media marketing strategies on youngsters purchase intention
Mohammed Sahil ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) The influence factors of customer satisfaction with decoration companies a case study of Yezhifeng decoration company
Chen Zhaozhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) A study of the influence of product aesthetic perception on consumers purchase intention
Liang Tao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) A study of the impact of consumer perception on purchase intention of new energy vehicles
Miao Zhenzheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) The influencing factors of marketing strategy of Mac Beauty products in Chinese market
Dong Zeyan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) The marketing strategy of Chinese brand electric vehicles in Thailand : a case study of Great Wall Electric Vehicles
Feng Shiyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) The impact of AI integration on software as a service cluster in the United States
Aung Hein Htet ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) The influencing factors of performance management of Pepsi-Cola company
Yang Junmao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) The influencing factors of international marketing strategy for IKEA group s products
Qiao Hanbing ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) The factors influencing consumer purchase intentions of mixue ice cream & tea in Henan, China
Xu DongSheng ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) The influencing factors of internationalization strategy of ideal new energy vehicle brand
Wu Yuntao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) The impact of content design, content dissemination and cross-border cooperation on customer participation in Chinese escape rooms
Zhang Jie ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) An analysis of the impact mechanism of Apple s iPhone campus marketing strategy on consumption behavior of Chinese college students from the perspective of 4Ps theory
Lei Jia ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) The influencing factors of internationalization strategy of Fu Yao group
Zhong Tianyi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) A study of the marketing strategies of Apple Inc. in the Chinese market
Zhiyuan Hao ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) A study of the marketing strategy of BYD electric vehicles in Chinese market
Yue Zhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) The influence of social media regarding trust and privacy on consumer buying behaviour
Adarsh Tripathi ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) A study on the influence of privacy concerns on users purchase intention in e-cmmerce environment
Wang Zhen ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) A study of the impact of consumer participation on new product purchasing behavior in smartphone consumption: a case study of Oppo
Wu Jieyu ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) A study of the influencing factors of users willingness to pay for online education platforms
Lin Xiaoding ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) A study of the influence of contextual marketing characteristics of outdoor advertising on consumer purchase intention: a case of Plan B Media
Kittisak Wongvitsud ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 18
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,973
รวม 2,991 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 117,555 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 154 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 149 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 42 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 19 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 13 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 7 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 5 ครั้ง
รวม 117,944 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124