กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Kasetsart University. Department of Business Administration มีข้อมูลจำนวน 1 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Kasetsart University. Department of Business Administration (133)
(1) Mutual Fund Performance and Persistence
Jaruskan Karuhadej ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) Factors affecting employee morale : a case study of Toshiba Carrier (Thailand) Co., Ltd.
Pirunpiti Konlum ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) The key success factors of a strategic business unit in The life insurance business : a case study of Numthong 235 AIA (american international assurance co.,ltd.)
Prahpon Osodsampransook ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Perception of authorized agent customers towards service quality of KLM Cargo (Bangkok)
Suchanee Thonmanee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Customer Satisfaction towards the Services Provided by Kasetsart University Press
Supajit Panichsakpatana ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) The comparative advantage of thai gems and jewelry in japan market
Tanin Kaweevisultrakul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Marketing factors affecting beverage buying decision at Starbucks Coffee Shop
Pauranee Satphaisarnkit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The impact of interest expense classification on cash-flow based ratio analysis
Piyanoot Nitsaisook ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Consumer behavior on buying decision on roof insatallation service (single house) a case study of Cementhai Sale and Marketing Co.,Ltd.
Yothin Chansaeng ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Marketing factors important to the customers purchasing decision of jewelry at the Bon Marche market
Chanyaphak Nopsiri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) The motorcycle dealers' opinion towards marketing factors of Honda Click I motorcycle
Achara Tanadumrongsak ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Slovak agri-food products market : implication to Thailand
Patinya Sirikulchayanont ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Factors affecting the growth of online industry in Singapore
Pattra Tongprakob ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Factors influencing consumer buying behavior and marketing mix in Thai eAuction websites
Thitima Jiraratpisal ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) Customer satisfaction towards the little gym at Rasa Tower Branch
Uraiporn Chawalitporn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Czech tourist behavior
Varisa Sangsuwan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Customer satisfaction and customer loyalty toward the loyalty program of 7-eleven : case study of stamp collection campaign
Warakorn Sukontasup ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Comparative analysis of thai stock trading system providers for trading common stocks in Thailand
Wasana Trakanthannarong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Consumer behavior and marketing mix factors affecting the buying decision of termite control services : a case study of PAE (trading) Co., Ltd.
Amornrat Tantitham ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) The study of Thailand stock exchange : sectoral analysis risk and return
Arawan Udomlarptham ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Patients satisfaction towards on pharmacy services, health center 35 Hua Mak
Budsarin Pokaratsiri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Development of general aviation industry in Thailand
Bunloo Varasarin ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Customers perceptions of the corporate reputation of Tesco Lotus
Chanokporn Srivongsean ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The preference of sales promotion activities approaching below The line advertising on beer business
Charoonpun Santanawiwit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Performance evaluation of Thai foreign investment funds
Chatawat Daycharungsil ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Marketing factors affecting consumer buying decision on breeze detergent
Chatlada Suwannasorn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Corporate governance assessment : a case study of companies in energy and utilities sector
Chom Kongnun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Consumer s opinion towards Lenovo notebook computer
Dulthida Tanprayoon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) The study of perception level toward the important of ERP implementation success factors
Jarunee Boonket ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Factors affecting buying decision toward products from Royal Health Care Co., Ltd
Jittima Jitpipattanapaisan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Factors of school member s job satisfaction toward school administrative function : a case study of bilingual school
Kullavee Lopraditpong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Austrian business culture
Naruechol Suebsonthi ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Customer satifaction towards the second class air conditioning bus of Bangkok-Suphanburi route
Natthanan Panyachootum ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Customer opinion toward sales representative's service quality of single detached house developed by Sansiri Public Company Limited
Nongnuch Reanrom ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) SWOT analysis of Thai rubber products exported to Austria
Nontawan Wuthisawas ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) A comparative study of marketing effort between foreign multinationals and local companies in Thailand 2006
Paranya Vanasakul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Adoption process of sugar free concept among Thai consumers
Parinya Roenphithak ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Entry condition and financial analysis of new entrant in E-Hospital software business : a case study of A Company Co., Ltd.
Patipat Boonyarattaphu ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Job satisfaction of officers at the Army Audit Office
Paviga Weoprasert ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Marketing plan for exporting Thai herbal spa of Arada s Brand to Australia
Peerapong Jaroon-ek ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) An exploratory of destination values of Australian travelers towards Thailand
Phattaravee Treesittichai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) The empirical study on factors affecting dividend payout ratios of companies limited on the energy sector of the Stock Exchange of Thailand
Pimprae Pratontep ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Perceptions of international backpackers toward security incidents in Thailand
Pipatpong Chanchaivoravit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Job satisfaction of employees in the office of finance, Thailand courts of justice
Ponlert Areeraksakul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Ecotourism management of Khao Chamao-Khao Wong national park
Pornlada Yoonprayong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Development of hydroponics vegetable farming business plan for Thai Hydro Farm Co., Ltd.
Porntip Buncha ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) Strategic selling performance of insurance agents of Phatra Insurance Public Company Limited
Rattinan Ekachit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) Customer s risk perceptions towards online payment methods
Santasiri Sirikul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Factors affecting buyer decision on Acer notebook computer at IT centers
Sarintorn Ampaphol ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) Job satisfaction of medical representatives in Roche (Thailand) ltd
Siri-on To-anan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Customer delivered value of ready-to-use coconut milk
Sirikan Tewanarumitkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Employees job satisfaction at the marketing group, Phatra insurance public company limited
Somjintana Sutarotepraja ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) The relationship of three key performance drivers and employee s work performance in operations division of Bangkok metro public company limited
Suwimon Khorphanlert ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Perception of household consumers toward the adoption of photovoltaic-generated electrical power
Tachavij Jirativatnont ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Job seekers attitude toward the dimensions of organizational culture
Thaweerak Sangdarakul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) Factors affecting impulsive purchase tendency of Thai shoppers at department stores in Bangkok
Vanruedee Chariyapisuthi ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) An exploratory of destination values of Austrian travelers towards Thailand
Visanu Veerasiriyanon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) Job satisfaction of staff of the hard disk drive motor division, Minebea Company Bang-Pa-IN Plant
Wachirapan Manesiri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) The measurement of brand equity in LOreal Paris skincare produc
Amornrat Chongchitlumlert ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) Marketing factors influence the buyer decisions and customer buying behavior of American Standard B&K (Thailand) Public Company Limited in Bangkok Metropolitan
Angkana Pumgumarn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) Factors relating to distributor buying decision on fiber-cement substitute wood in Western and Eastern Thailand
Anuphap Sathiraphan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) The relationship between business structure and marketing mix practice of law firms in Chonburi Province
Atitaya Wetchasan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Marketing factors affecting decision making toward using internet banking in case of Krung Thai Bank Co.,Ltd. (KTB Online)
Chantima Rhoongsittichai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) The influence factors of entrepreneurs making decision on choosing recruitment company
Jansrisorn Maneechy ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) The prospects opinion towards marketing factors of Krun Krin Ka Fe coffee shop
Kanyavee Poosurapong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) Secretarys job satisfaction in Unilever Thai Trading Limited
Kasira Ruchanadhamrong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) Mutual fund performance : the case of retirement mutual fund
Krisanun Prakongsup ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) The organizational citizenship behaviors, organizational commitment and job satisfaction among medical doctors in AAA hospital
Kritsana Ploybutsaya ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Factors relating to tutorial book buying decision of high school students
Krittiya Prayunwanich ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Marketing factors affecting buying decision of whirlpool bathtub in Bangkok
Monrudee Benjathanachat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Customers perception towards marketing attributes of SF World Cinema and Paragon Cineplex
Napasorn Vacharapanich ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Customer opinion of service quality of bank officers at service counters : a case study of the Siam Commercial Bank, Ratchayothin Branch
Naratsuda Limpattamapanee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) Factors affecting consumer intention of mobile banking services via ATM SIM
Nuchanart Srichan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) Analysing the discourse marker So in oral presentations of Thai master's degree student at Kasetsart University (Bangkhen)
Nuntiporn Phadungsakolkit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) Life insurance in competitive environment: a case study of Numthong 595 team of American International Assurance Co., Ltd
Onwaralee Promjunyakul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Cross-cultural comparison of psycho-social adaptation and academic engagement between international students in France and Thailand
Panadda Klamsum ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) Application of leadership style in Middle management level
Panupongsatorn Sillapasoontorn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) Job satisfaction of exempted level employees at Benchmark Electronics (Thailand) Inc.
Pattaraporn Thavornranart ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Consumer behavior and opinions on the characteristics of Doo Dee Siam Restaurant
Peeraya Nupairoj ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) Job satisfaction of employees at the head office of the Airports of Thailand Public Company Limited
Ratirut Gettuphan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) Factors affecting work stress of internal auditors in a commercial bank
Rubkhwan Vannasuta ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Exhibitor's intention to reparticipate in Comworld Thailand 2009
Ruetai Ongartwanit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) Opinion of auto paint shop owners in Bangkok towards solvent recycle machine
Siporn Tungsuwan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) Consumer's attitude towards the idea green printing and writing paper concerning corporate social responsibility
Sirinara Yaigate ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) The needs of customer in using TouchSIM by TrueMove
Sumitra Mekpriboonvattana ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) Customer satisfaction with Suvanambhumi International Airport Services
Suphat Manomaiphan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) Parents' desired contents and genres of children's TV program
Supicha Aksharadananda ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) Consumer response to music in television advertising
Suppakarn Ponpichai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) Mutual fund performance : the case of long term equity fund (LTF)
Swaminee Phungpho ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) Chinese undergraduate students' attitudes towards learning and studying
Tanyapat Tanyachoakpipat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) Opinions toward customer’s decision in choosing Driving for drunker service
Teeravat Poonoussavasombut ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) The effect of the green globe award project on The environmental knowledge, attitude, and practice of PTT employees
Tina Phanichkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) Customer satisfaction and buying behavior on white cement plastering in Thailand : a case study of Siam White Cement Company Limited
Varangkana Pongpiriyakiat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) Customer behaviors and affecting factors in using the service through the Kasikornbank Public Company Limited
Wanitchaya Wongwattana ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) Key success factors of the mangosteen export business as perceived by new exporters
Weeranuch Phiromlapa ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) Consumer perceptions towards coke zero in Bangkok Area
Wipaporn Karnprasert ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) Can 3G/HSDPA/LTE serve Thailand's need for broadband : a literature case study as well a case study with companies, suppliers and operators in the telecom industry
Amarsing Laldjising ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) Employees' job satisfaction of prompt technical services comany limited
Apinan Iamwasan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) The prospects' preference towards marketing factors of Thai Superior coffee shop
Arpapan Insorn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) The analysis of key success factors that leads to success in exporting Thai mangos to Japan
Chanthima Tanchotsrinon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) The organizational engagement of employees in each generation : case study of 'Z' Hospital (PLC)
Jintana Amornruji ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) Customers' opinions towards new customer relationship management (CRM) programs of olarn aluminum limited partnership
Juthaphorn Apinophiboon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) Marketing factors affecting shopping decision towards products sold in market fair in Bangkok Metropolitan
Kasemsri Pongseree ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) Factors affecting consumers' buying decision of an automobile in Bangkok
Korbchai Sorayothin ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) Employee's perception toward a healthy organization : a case study of an international school
Kusuma Tianpairoj ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) Marketing factors affecting buying decision of condominium in Bangkok : a case study of The Address Chidlom
Narin Mahatraipop ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) Consumer perceptions of luxurious image towards estee lauder
Noppawan Pongsapipatana ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) Prospects' preference towards marketing factors of Tem-Pa-Ling Drinks
Nunmanus Suphaprapawanich ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) Factors relating to foreign tourists' intention to revisit Koh Tao in Suratthani Province, Thailand
Ururat Wiriyaphanit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) Talent development in Maersk Group Thailand
Sasikan Nestsawat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) The perception of employees regarding high performance organization case study : S.C. Johnson & Son Ltd.
Pailin Manonukul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) The evaluation of foreign investment fund performance : the case of South Korea short-term fixed income mutual fund
Panus Yusufee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) Pre-purchase decision-making for the next generation video game console and the role of web-based social network
Patana Pilukeruedej ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) Job satisfaction of employees in CSR division at Electricity Generating Authority of Thailand
Pathomporn Athamanolap ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) The consistency of working behavior with the company's core value : a case study of employees of the quality assurance division, The AAA Company
Patthira Angsubhakorn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) The study of consumer response to brand in Foremost UHT milk ready to drink
Paveena Patakkinang ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(117) The marketing mix that affect customer decision making town house in Lad Proa District, Bangkok Metropolitan Area
Pokpong Acharapornpen ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(118) Intelligent Wi-Fi box marketing features affecting internet users' purchase decision
Poonyada Klaipen ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(119) Consumers' preference toward bio-plastic product
Saengusa Seedarod ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(120) Marketing factors important to business buying decision of petrochemical product in Vietnam market
Sakulrut Suttitham ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(121) Asean tourist behavior
Sasivan Saengnark ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(122) Factors affecting users' decision to select search engine in Thailand
Suppaluk Chaiyasit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(123) Marketing factors affecting the decision to purchase synthetic fertilizer products
Tanyapat Boonsakultongchai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(124) Consumer perception importance of shopping websites' marketing features
Thakool Srivannavit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(125) Consumer pre-purchase decision making process of beauty drink products
Thanravee Pitiphuwapipat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(126) Marketing factors appealing to cardholders in using Blue Wave credit card
Varunee Kessava ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(127) Factors influencing the companies' industrial hygiene awareness
Vichanat Seeboonruang ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(128) Marketing factors appealing to consumers in choosing self service petrol station in Bangkok
Witchulada Lertyingyot ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(129) Consumers' attitude components towards software piracy
Worapan Sarawanangkura ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(130) Consumer behavior and marketing factors important to purchasing decision of smart phone
Wunwarn Warawan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(131) The comparison of the average cost of production of passenger tire between Vee Rubber Co.,Ltd and Goodyear (Thailand) public company limited
Thanun Srichunpothinkhun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(132) Customer satisfaction towards service quality of the authorized Mitsubishi car service center, Mitsu Charoensri (2002) Co.,Ltd. Sakon Nakhon
Pinitmet Teekathananont ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(133) Developing organizational culture to survive during critical time in highly competitive business environment
Chaiyod Chirabowornkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 5
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,070
รวม 3,075 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 31,902 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 22 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 14 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 10 ครั้ง
รวม 31,948 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124