กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Kasetsart University. Business Administration มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Kasetsart University. Business Administration (117)
(1) Customers satisfaction of the service quality in fitness business : A case study of The Gym
Aroonrat Cheevasriroongrueng ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) The financial performance analysis of asset management corporations debtors : a comparison between before and after entering debt restructuring
Juthakarn Pichyangku ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Determinants of job satisfaction among employees : a case study of international trade department, the Siam Commercial Bank Public Company Limited
Korntipa Yanpaisan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) The Tenants satisfaction on service quality of rental apartment : a case study of Terawan Apartment
Kutcharin Kanitpong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Leadership behaviors of registered nurses at Chonpratarn Pakkred Hospital
Natharika Jampathong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) A study of the industrial finance corporation of Thailand credit analysis process on small and medium enterprises : a case study of A Plus Company Limited
Oranake Thongdeetae ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Perception of debt restructuring officers toward the achievement factors of debt restructuring in Thailand
Pakpong Larpsiri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) Opinion of IT workers on the decisions to revisit the web sites
Praveen Kaityingunsulee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Attitudes of international backpackers at Khao San Road toward the Thai Ministry of Interiors social order campaign
Supannee Klaharn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Discovering the elements of site design discovering the elements of site design
Taschai Changduangjitt ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Employee satisfaction on electronic mail usage in international research corporation limited
Terdsak Kiijatikankun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) The Union Gas and Chemical Co., Ltd. staffs opinion toward quality management system
Theeratchanon Lapvisutisin ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) Customer opinions toward factors influencing purchasing decision at coffe corner in caltex service station, Ngamwongwan branch
Charkrit Trongpanich ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) The entrepreneurial traits of czech republic's business students
Chavimon Sasipibool ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) A comparative study on the effects of brand, price and country of origin on purchase decision among Thai and Hungarian consumers of energy drink
Cheryl Johanna Marie V. Quema ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) A study of dealer's satisfaction on marketing mix of Airco Ltd.
Kanjana Somjit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Hungarian youth traveling behavior and tourist motivation towards Thailand
Kanokvan Changkluangkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Implementing activity-based costing : a case study of biolab co., ltd.
Kanokwan Thakolsri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Brand awareness toward four brands of local beer in Thailand
Komkraid Yooyoun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Effect of trade factors on productivity growth and forecasting of export agricutlural sector
Krittaporn Leelathakul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) Business ethical values of czech business and economics students
Kulnida Somchaiwong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Officers' behavior and consumer promotion factors affecting purchasing of green tea ready to drink
Mongkol Prechavanitsakul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) The entrepreneurial traits of Austrian University students
Narin Kullapat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) The opinion of newly registered company limited in Bangkok area towards the service quality of accounting outsourcing service
Naruepon Choomjan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) Customer satisfaction towards services of Trans Air Cargo Co., Ltd
Natsucha Akanibout ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Business ethical values of austrain undergraduate business students
Pachamon Wongfai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Perceived tourism image and motivation of Thailand by Swedish youth tourists
Paiboon Watanaputhipreud ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Consumer behavior and influential marketing factors on buying decision of car audio in Bangkok
Panisa Aphaiphanun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) Business ethical values of Australian business students
Pantipa Intarat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) Investors' opinion toward important level on good corporate governace aspects
Patchara Thongprapai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Potential analysis of GSM mobile operator industry in Hungary
Pattana Otapoot ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) Customer opinions toward marketing mix factors of chemical - free pork products at Siam Makro public company limited
Pirat Hinsheranan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Competitive advantage : key success factor of Banpu Public Company Limited
Pratya Prommakhot ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) The marketing factors affecting the purchasing decision on the garlic herb
Sineenat Kochakarn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) The levle of expectation of listed company's financial and accounting executives toward the characteristics of accountants
Sineerat Swangnate ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Consumer behavior and attitude toward the chemical-safe vegetables : a case study of the golden place convenience store in rama IX branch
Siriporn Sukontasing ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Organizational trust and job satisfaction in a German business unit operating in Thailand
Sompob Suthummapon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Job satisfaction of SSt Co., Ltd. employees
Sukanya Srisuthep ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Relationship between personality and conflict resolution style of business students in Budapest, Hungary
Supaporn Owrungruang ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Expectation of SMEs in Bangkok towards service quality of outsourced accounting service
Supatana Kruadaeng ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Consumer behavior and marketing factors affecting the buying of hutch mobile phones in Bangkok
Suphannika Chailom ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Job satisfaction : a case study of executive employees in Thomson Manufacturing Operations Thailand, Co., ltd.
Suppalak Chanpalakorn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Determinants of job satisfaction in the Ethiopian Agricultural Research Organization (EARO)
Teferi Mamo ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Customer satisfaction towards the Housing Loan Service of the Siam Commercial Bank
Thanabordi Chanthawimol ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Consumer’s media exposure toward types of advertising media : a case study of housing project
Thanida Ratanasuwanachart ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) Employees' job satisfaction at the Collection Unit, Standard Chartered Nakornthon Bank
Thanita Tiwitsirkul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) The job satisfaction of the Rooms Division staff of The Imperial Queen's Park Hotel
Varitstha Bhradmeung ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) The entrepreneurial traits of Swedish business students, Jonkoping International Business School, Sweden
Vorawan Siritanawat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Austrian youth perception of Thailand as a holiday destination
Wanitchaya Iamaram ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) The entrepreneurial traits of Australian business students
Wilailak Pakdee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Needs of the elderly for the exclusive health care service center
Wilaiwan Luetrakulprawat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Factors affecting customers' brand seitching : a case of prepaid mobile phone service in Siam Square Area
Alisa Somvong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Tourist behavior and satisfaction towards marketing mix of photo shop in Sukumvit area
Arpaparn Chatchavarnwan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Factors affecting customers' buying decision of prepaid phone cards in Bangkok
Darunee Mitrprayoon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Factors influencing consumer buying behavior towards Personal Digital Assistant (PDA)
Isriya Pratoomwong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) Factors affecting consumer decision on Massively Multi-player Online Role Playing Game (MMORPG)
Jetasik Anantakunupakorn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Consumer decision process and satisfaction toward mobile content services
Jirasak Saebang ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) The potential of the European Union (EU) furniture industry
Juraiwan Srithongthae ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) A case study of a customer loyalty program Advanced Info Service Plc. (AIS)
Kaninya Koh-anantakul ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) Employees' job satisfaction a case study of CUEL Limited
Kanokwan Satjawarodom ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) The entrepreneurial traits of Thai engineering students, Faculty of Engineering, Kasetsart University, Thailand
Kittisook Saiuthayarn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Consumer behavior and influential marketing factor on buying decision of mobile phones in Bangkok area
Korn Suphanaroj ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Competitive advantage : key success factors in bakery business operation
Lalita Gasayapanun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) Perception of learning organization profile : a case study of power plant group and operation and maintenance group of Electricity Generating Authority of Thailand
Lalliya Limsala ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) The satisfaction of domestic airline passengers toward service quality of Thai Airways International Public Company Limited
Lerluck Srichalee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) Factors affecting consumers' decision making toward credit card applying in Bangkok
Naree Saengcharnchai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) Investors opinion toward important levels on good corporate governance aspect in Thailand
Naruta Kongsuk ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) Marketing mix of vegetarian restaurant a case study of vegeta
Nattanee Ratichon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Job satisfaction of employees in the President Office of Mahidol University, Salaya Campus
Nichanant Tubtimthep ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) Employee's job satisfaction toward Krung Thai Bank Public Company Limited
Pakpring Tantivarachai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Consumer behavior and factors affecting on buying decisions of digital cameras in Bangkok
Punnic Jotinujit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Tourist satisfaction with Bangkok historical/cultural destination
Rachada Khobkun ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) Marketing mix factors influencing the OTOP processed food buying decision in Ratchburi province
Saowaluck Chaishome ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) Employee's attitude towards top teen core competencies of Department of Drainage and Sewerage, Bangkok Metroplitan Administration
Sarit Inthusoma ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) The job satisfaction of employees at PTT head office
Sasawat Soontaros ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Development of deployment planning process for ABC company South Asia Regional diaper manufacturing site
Siriphan Pongsomboon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) Marketing mix factors affecting the washing machine buying decisions of powerbuy customers
Somsakul Yanasittiwiwat ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) Investor characteristics and mutual fund selection criteria
Sopha Kruawaisayawan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) Customer behaviors and factors influncing books buying decision : a case study of DD bookshop
Sukanate Kuldilok ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) Jewellery industry in EU market
Sumittra Sriphet ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(81) The job satisfaction of accountant career in listed companies
Taweesak Tunpiput ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(82) Entrepreneurial traits of business and economics student in Kasetsart University
Chanreong Leongnimitmas ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) Critical success factors of TQM implementation : a case study of the Siam Refractory Industry Co., Ltd.
Wichean Jindadamrongwech ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) The analysis of market demand and purchasing decision making process of canned coconut milk used by Thai restaurants in Australia
Worapojjanee Waedwongthong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) Business plan for aircraft wheel maintenance shop of AWB (Thailand) Co.,Ltd.
Chalermphon Charoensawatsiri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) Hungarian tourist behavior
Chanon Sangsaew ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) Job satisfaction's employees at Yusen Air & Sea Service (Thailand) Co.,Ltd
Chantasiri Soontornchai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) A macroenvironmental study of Slovakia Information Communication Technology (ICT) industry
Chirayu Boonchaisri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) The analylsis of risk and return of securities in communication sector in The stock exchange of Thailand
Dusika Insiri ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) Analysis of IHRM approach at Worldbest Textile (Thailand) Co.,Ltd.
Jiandang Chen ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) Factors contributed to auditor-change decision of listed companies in the stock exchange of Thailand
Jiraporn Nawilaijaroen ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(92) The study of ecotourism in The Alpine Region, Austria
Kanjana Ekkabutra ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) Factors influencing consumers' decision toward purchasing notebook computer of graduate students at Kasetsart University, Bangkhen campus
Karnchana Srisakulvoratai ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) Marketing mix factors affecting consumer buying decision of single detached house : a case study of northeast zone of Sansiri PLC.
Khainapa Pharanond ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) Gasoline consumers attitudes toward gasohol
Khanuengnit Rojwimolkarn ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) Management system of HIV/AIDS palliative care program in Bangkok Metropolitan Administration Medical College and Vajira Hospital
Kornkamol Soontornwong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) The potential of Thai jewelry in the Australian jewelry market
Kuntima Naranong ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) Hungarian business culture
Matukorn Keawsamsee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) The competitive advantage of Thai medical tourism industry
Narongrit Havarungsi ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) Factors affecting consumers' decision toward Japanese language centers in Chiangmai Province
Natcha Kongrod ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) Customer satisfaction on service : a case study of customer satisfaction on service porvided by product consultants in adidas shops and outlets
Nattaporn Chaisiriyasawad ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) Customer satisfaction towards the Bangkok international airport services
Nualtong Smarnrug ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) Employee s job satisfaction at Nike Inc. Liaison office, Thailand
Pentip Chobdham ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) Training needs for management skills development in Lao PDR
Phoutthasone Bouppha ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) A comparative study of the ecotourism policy and management between Austria and Thailand
Pinyo Achariyayouch ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) The learning styles of high school Thai and Australian students
Pitsamorn Kusalanont ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) Austrian tourist behavior
Piyanart Tangprdit ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) Business culture of Czech republic
Poomake Chungpanich ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) Job satisfaction of world wide fund for nature Thailand staff
Prasong Thuengsaeng ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) Customer satisfaction towards service quality of credit union Baan Sang Arun
Saowaros Suriyachantananon ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) The assessment of health care service quality : a case study of central medic clinic
Siraporn Kongnan ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) Marketing factors influencing the consumer and business buying behavior toward barcode scanner in Bangkok
Sirikanya Sodsangsuk ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(113) The customer satisfaction toward marketing mix strategies of Berlin Pharmaceutical Industry Co., Ltd.
Soracha Somwatee ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(114) Consumer behavior and influential marketing factors on buying decision of chinese egg noodle in NakhonRatchasima : a case study of Charoenpol company
Sujittra Krittayaannop ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(115) Market potential of lubricating oil products in Hungary
Sukrudee Iamsukmongkol ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(116) Fundamental analysis for common stock : a case study of Jasmine International Public Company Limited (JAS)
Supassaraporn Chirdchoo ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(117) Negative attitude toward Amway business
Mahapon Keawsaiy ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Kasetsart University. Business Administration (M.B.A. International Program) (1)
(1) Marketing mix and social factors used in mathematics tutorial school selection of upper secondary school students : A case study of JIA
Jaruduan Rithita ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 8
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,166
รวม 2,174 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 209,749 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 358 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 305 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 171 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 50 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 27 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 9 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 7 ครั้ง
รวม 210,676 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124