กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Internet marketing มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Internet Marketing (116)
(1) การสร้างคุณค่าด้วยการตลาดทางอินเตอร์เน็ต
วุฒิชาติ สุนทรสมัย ;มหาวิทยาลัยสวนดุสิต (บทความ/Article)
(2) E-commerce competencies and success of Thai e-commerce firms: A mediating role of multi-channel retailing advantage
Palan Jantarajaturapath ;มหาวิทยาลัยมหาสารคาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Mobile users' attitudes towards roles of the SMS advertisement on consumers' purchasing decisions
Teepavee Ontuam ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Satisfaction of Pavilion Samui Boutique Resort guests with using Pavilion Samui Boutique Resort website
Arparat Akkapipat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) AIS customers' interactivity in AIS online advertising
Chittima Sangiamchit ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) An investigation of influential variables on purchasing decision among Thai online consumers
Pakawadee Kumsaart ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) Design and development of sales promotion web site case study : Toyota, Honda and Nissan
Waelsiri Chomnartikorn ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) The Potentiality of Facebook as a Maketing Promotional Tool : An Exploratory Study
Nalin Tangpanich ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) Customer communication improvement by social customer relationship management through facebook
Panadda Wongdermdee ;มหาวิทยาลัยศิลปากร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) The development of a body-ornament shop on the Internet
Suwat Lokaphadhana ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) Development of the prototype and the application of web database for reporting marketing research
Songkran Ngoulakorn ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) Attitude towards Facebook advertising
Lukka, Ville ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) ความเป็นไปได้ของการจัดจำหน่ายภาพยนตร์ผ่านการดาวน์โหลดทางอินเทอร์เน็ตในประเทศไทย
ฐิตาภา จุลเสนีย์ ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Addressing the antecedents and the post-behavioral attitude formation in predicting online purchasing loyalty : A model-testing empirical study of the online purchasing experience in Thailand and China
Xu, Guokui ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The acceptance of social network marketing for advertisement of service business in Thailand
Jutaporn Luanlong ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Performance drivers of social media e-tailers on drop-shipping logistice
Tiparin Sinsoponkit ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) The Influence of social identity, social media presentation formats and brand credibility on green product choice
Premruedee Jitkuekul ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) The Influence of social identity, social media presentation formats and brand credibility on green product choice
Premruedee Jitkuekul ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Application of stimulus-organism-response (S-O-R) theory to study consumer behavior of upscale restaurants in the Northern region of Thailand
Umonrat Segson ;มหาวิทยาลัยแม่ฟ้าหลวง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) ปัจจัยส่งเสริมการขายผ่าน S-Commerce เพื่อสร้างแรงจูงใจผู้สูงอายุในการจับจ่ายซื้อสินค้า กรณีศึกษาโปรแกรมประยุกต์ LINE
คณิดา จงแช่มช้อย;Kanida Jongchamchoy ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) How negative digital campaign impacts on Thai consumers purchasing decision
Chayanin Sripob ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Foreign tourists' perspectives on a Thailand tourism website
Siwasak Pansukkum. ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Significance of Hotel Facebook Page as Hotel Marketing Communication
Chayanapat Prom-aksorn ;มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. สำนักทรัพยากรการเรียนรู้คุณหญิงหลง อรรถกระวีสุนทร (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) Empirical study of social media behavior in Thailand : uses and gratifications perspective
Apiwan Thumsamisorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(25) The study of factors affecting consumers purchasing behavior via online networks In Bangkok
Looji, Ferheeh ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Factors influencing online purchase intention among consumers in Phnom Penh, Cambodia
Bunsreyleng, Chhat ;มหาวิทยาลัยบูรพา (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) Triggers for successful user-generated content campaign : a study on millennials and the beer industry
Patcharakamol Esdul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) Line, Facebook, and Youtube usage of Thai seniors when deciding travel destination
Apichaya Sukduang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) The study of barriers and trigger motivations toward online used car marketplace
Natthaphat Itthiwaranurak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(30) The study of consumer behaviors toward online food video content on mobile devices
Ornrumpa Mekyai ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(31) Influences of e-coupon marketing on consumer intentions to select a coffee shop among employees in Bangkok Metropolitan Area
Pichanan Wichitchayanon ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(32) การวิเคราะห์พฤติกรรมและปัจจัยที่ส่งผลต่อการใช้จ่ายผ่านเงินดิจิทัลเพื่อการท่องเที่ยวของนักท่องเที่ยวไทย ในจังหวัดเชียงใหม่
พิมพ์ลภัทร วัฒนสิมานนท์ ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(33) Internet Celebrity Promotion Knowledge for Thai Local Cosmetic Business
Ding, Jianwei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(34) Study the factors that influence men consumers in their purchasing behavior toward the online and promotional marketing of apparel product categories
Wutichai Namjaiprasert ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(35) A study of opportunities for developing an online channel presence for hypermarkets in Thailand
Wimonrut Laohapongpun ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(36) Consumers through the purchasing funnel of the Instagram store in Thailand
Suppanuch Sukparungsee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(37) Using instagram as and advertising tool for small print-shop businesses
Montree Methakajonkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(38) Consumers' perception and behavior toward using social media to search for information for restaurants in Bangkok
Kantiya Chavalertsakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(39) Consumers' perception and behavior toward using social media to search for information for restaurants in Bangkok
Kantiya Chavalertsakul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(40) Artisanal food distribution business-marketing & sales strategies
Thiyapa Yungyoo ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(41) Artisanal food distribution business-marketing & sales strategies
Thiyapa Yungyoo ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(42) Toys' bank corporate strategy and financial plan
Thita Ngamkajornvivat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(43) Toys' bank marketing strategy, operation strategy and purchasing strategy
Thanyalak Sathianphan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(44) Dsolution : a recruiter for people with disabilities-marketing & sales strategies
Tanapak Chanchalotorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(45) Artisanal food distribution business
Ploypailin Pungvongsanuraks ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(46) The study on the impact of LINE official account on Thai consumers' attitudes and behavior towards the brand
Atichit Akkarakittikul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(47) The comparative influences of customer reviews and sponsored-reviews on consumer purchasing decision : a study of cosmetic products in Thailand
Wimonrat Srisuwatcharee ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(48) The impact and effect of social media via major social media platforms on restaurant selection in Thailand
Vorapin Naovaratanophas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(49) Social commerce : trustworthy, expertise, credibility, and purchase intention in the case of Thailand
Pattharisa Charoenchaipong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(50) The effectiveness of marketing communication through LINE application in Thailand
Neeranart Boonnitikorn ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(51) Study of consumer beliefs and usage of e-vouchers for facial clinics and salons in Bangkok
Nonlanee Wainuapiwat ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(52) Factors Affecting Online Purchase Intention of Thai Generation Z Towards E-Commerce Platform
Ruksapong Charastrakool ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(53) Operation plan of promptserve-online marketplace for local services
Peeraporn Weruwanaruk ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(54) Organization and overall management of promptserve-online marktplace for local services
Sompak Kamkana ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(55) Online travel agencies in China: the impact of online reviews, trust, perceived risk, perceived ease of use, perceived usefulness and perceived enjoyment on purchase intention.
Hanxin, Zhang ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(56) Facebook marketing in Thailand : Are they quality likes?
Atthasit Panvisavas ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(57) Financial plan for promptserve-online marketplace for local services
Gaan Jirawanichphaisan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(58) Marketing and sale strategy for live streaming platform
Manutsanun Tharasub ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(59) Opportunity and market trend for streaming media in Southeast Asia
Jetsada Musanyalak ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(60) A study of the impacts of perceived value on users willingness to continue participation based on the perspective of online cause-related marketing
Lizhou Zeng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(61) A study of influencing factors of consumers willingness to buy fresh fruits and vegetables online in underdeveloped areas based on consumer survey in Tongren city Guizhou Province
Shitong Feng ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(62) Promoting of Internet Enterprise : Case of Alibaba Group,China
Zengming, Liu ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(63) Online product review factors impacting hotel sales : a case study of Hotel entrepreneurs in Phuket, Thailand
Ittipoom Promma ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(64) Factors affecting trust in social commerce
Ruijie Zeng ;มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(65) Competency model of social media marketing for smes using personal knowledge management and experiential learning
Yuehan, Chen ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(66) ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อสินค้าออนไลน์ของผู้บริโภคในภาคใต้
นันท์นภัส รอดทอง ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(67) The influence of Samsung smartphone social media advertising on Thai consumers attitude and purchase intention
Seint Sandi Tun ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(68) The relationship between eWOM credibility, consumer s trust, and intention to visit a café based on the café story Facebook page
Nutchawee Ahrivorayapong ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(69) Consumers perceived credibility of beauty key opinion leaders and online engagement with beauty brands on Twitter
Natchapa Deeudomwongsa ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(70) The relationship between interest and attitude towards online sales promotion, and impulsive buying for cosmetics among Chinese generation Z consumers
Peilin Peng ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(71) Understanding digital marketing strategies in Chinese long stay people by using multiple criteria decision-making methods
Li, Xiangyu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(72) Text sentiment analysis from commodity evaluation data: case study of intelligent refrigerator reviews
Yang, Han ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(73) An Empirical study on the impact mechanism of big data-based precision push models on consumers online buying behavior in the southwest district of China
Luo Shuren ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(74) A Study on consumption intention for household appliance at double eleven online shopping festival in Guizhou of China
Luo Li ;มหาวิทยาลัยนอร์ทกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(75) Permission-based mobile marketing for credit card industry in Bangkok
Supatphol Osathanonda ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(76) Research on the influence of interactive marketing of webcast platform on users' willing to buy - intermediated by perceived information quality
An Changyi ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(77) Success factors for small and medium sized e-tailers marketing supplementary health products in Thailand
Ehrensberger, Fabian M. ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(78) A study of social media marketing strategy of Macau Tourism based on 4I theory
Un Cheng Cheong ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(79) The Influence of Social Media Marketing on the Online Purchasing Decision Process of Gen Z Consumers During Covid-19 in Thailand
Phanit Phea ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(80) Analysis and development of e-commerce web application
Tyagi, Shivanshu;Yadav, Shashwat;Singhal, Utkarsh;Chaudhary, Himanshi ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(81) Digital and interactive marketing: A bibliometric review and research agenda
Subchat Untachai;Totsaporn Worawongthep;Chanapha Bast ;มหาวิทยาลัยบูรพา (บทความ/Article)
(82) Presenting global brands with celebrity endorsement through impression management: a case study of 12 brand archetypes
Xiaolin, Hu ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(83) The study of social media marketing, influencer marketing, and service marketing mix, affecting purchase behavior of online food services of customers in Bangkok Metropolitan area
Sasirapat Roobsawangkullapong ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(84) The impact of social media platforms, social media activities and influencer marketing activities towards customers' brand awareness in 5 stars hotels in Bangkok during covid 19 pandemic
Khin, Mi Mi ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(85) The Influence of Anchor Characteristics on Consumers\' Shopping Intention in Live Broadcast Marketing
Jinru Du ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(86) Reasarch on the Influence of Short Video Content Marketing on the Purchase Intention of Young Male Consumers
Tianyu Gao ;มหาวิทยาลัยธุรกิจบัณฑิตย์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(87) The Positive influence of purchase intention factors on Shopee of Thai students in Chiang Mai
Li, Yanting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(88) The Influence of internet celebrities' live streaming on consumer purchasing behavior in China
Zhang, Yu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(89) Factors affecting consumer s purchase decision for pasteurized Thai fermented fish sauce via e-marketplace
Jutamas Polpong ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(90) Factors influencing the adoption of online-to-offline e-commerce models by rural residents in Shanghai Gaohang Town
Yang, Jie ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(91) The associatation between online buying behavior and online buying risk before the COVID-19 situation
Wasun Khan-am;Kritiya Rangsom ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(92) Exploration and exploitation of customer relationship management for Chinese consumer behavior within Xiaohongshu Online Platform
Jiachen Su ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(93) Comparative analysis of opening and operating Thai-Chinese online stores for small entrepreneurs
Li, Wenting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(94) Comparative analysis of the cosmetics supply chain imported from China to Thailand
Ye, Ping ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(95) The Impact of digital economy on the income gap between urban and rural area in China
Zhou, Bin ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(96) Research on the Impact of trade facilitation on the development of China-ASEAN Cross-border E-Commerce (CBEC)
Zhang, Zhewei ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(97) A Study factors for creating strategies export Thai handicrafts to Chinese via social media of platform Xiaohongshu
Li, Xiaorui ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(98) Analysis of the influencer marketing on Thai consumers' purchase decision on cross border e-commerce platforms of application shein
Shao, Ting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(99) Analyzing the impact of Shenzhen's cross-border e-commerce platform on consumers' willingness to purchase
Yang, Jiao ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(100) Determinants of consumer's purchase intention toward personalized cosmetics
Tanawat Thoprasertpong ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(101) Factors affecting purchase intention of beauty products : a user-generated content characteristics perspective
Yunhong Liu ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(102) The impact of e-commerce live streaming marketing on purchase intention
Gu Yang ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(103) A structural equation model of variable influencing corporate brand equity in Thai boxing entertainment business
Pawitpol Bhaibulaya ;สถาบันเทคโนโลยีพระจอมเกล้าเจ้าคุณทหารลาดกระบัง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(104) Analysis of factors affecting website visits and pageviews using linear regression model
Sukanya Somngam ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(105) The marketing strategy of trendy toys : a case study of Pop Mart
Tang Bincan ;มหาวิทยาลัยสยาม (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(106) Key knowledge extraction and learning from the experiences of Chinese key opinion leaders
Zhu, Junyu ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(107) Impact of e-commerce platform shopping experience on online marketing performance of clothing enterpris : the role perceived value as an intermediary
Enzhuo Sun ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(108) Research on the impact of online marketing by regional dairy companies on consumer brand loyalty
Zhiyin Huang ;มหาวิทยาลัยรังสิต (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(109) The Association between Social Media Marketing and Consumers \' Green Products Purchasing Intention in China
Liu Bingling ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(110) Examine and assess the influence of content development on Xiaohongshu platform for brand interaction: an in-depth analysis of a minor stationery
Ou, Ting ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(111) The Study of content marketing and user experience of Thai green herbal cream on Chinese S-Commerce
Zhang, Yijia ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(112) Entry strategy for Thai vitamin C beverages to China through cross-border e-commerce
Xiao, Tan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Internet marketing. (2)
(1) Modern marketing platform for Surin farmer group
Jeeranun Tasuntia.;Anyawee Chaiwachirakhampon.;Wiphasith Hiranrat.;Khanistha Silachot. ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 18
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,970
รวม 2,988 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 117,541 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 154 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 149 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 42 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 19 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 13 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 7 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 5 ครั้ง
รวม 117,930 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124