กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
แยกตามชนิดเอกสาร
แยกตามหน่วยงาน
ผลการสืบค้นหัวเรื่อง ขึ้นต้นด้วยตัวอักษร Internet advertising มีข้อมูลจำนวน 2 รายการ
ลำดับที่.หัวเรื่อง(จำนวนรายการ)
1Internet advertising (29)
(1) A Preliminary study of banner advertising messages on the internet
Weeraphon Suthimaskul ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(2) A study of the persuasive language in online cosmetics advertising
Apirada Chutharattanakul ;มหาวิทยาลัยรามคำแหง (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(3) Mobile users' attitudes towards roles of the SMS advertisement on consumers' purchasing decisions
Teepavee Ontuam ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(4) Awareness of office workers in Sukhumvit area towards products advertised on www.facebook.com
Rittipol Kantasuwan ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(5) Attitude of internet users in Bangkok towards advertisement on social networking websites
Noppadol Ngarmphayungphong ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(6) AIS customers' interactivity in AIS online advertising
Chittima Sangiamchit ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(7) An analysis of linguistic features and language tactics used in body copies of online diet program advertisements
Passarawee Khankhrua ;มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(8) A study of the impact of perceived interactivity of web banner ads : an advertising hierarchy of effect approach
Chayaporn Aussavadeegool ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(9) A study of the impact of perceived interactivity of web banner ads : an advertising hierarchy of effect approach
Chayaporn Aussavadeegool ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(10) Attitude towards Facebook advertising
Lukka, Ville ;มหาวิทยาลัยกรุงเทพ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(11) การศึกษาปัจจัยที่มีผลต่อทัศนคติและการยอมรับการโฆษณาสินค้าบนแอปพลิเคชันไลน์ กรณีศึกษาไลน์แอด
นิชานันท์ จันดา;Nichanun Junda ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(12) How negative digital campaign impacts on Thai consumers purchasing decision
Chayanin Sripob ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(13) A Guideline for building brandnames for Thai commercial websites
Kunakorm Srangsriwong ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(14) Exploring digital marketing trends & opportunities in the hospitality industry
Prathana Pawa ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(15) The study of identifying key success factors in deciding the visual(1) types and elements using on Facebook Ads among fashion industry
Fan, You Chiang ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(16) Using instagram as and advertising tool for small print-shop businesses
Montree Methakajonkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(17) Using instagram as and advertising tool for small print-shop businesses
Montree Methakajonkul ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(18) Liability for advertiser and internet search engine service provider : a case study of Google Adwords
Pitiporn Anantaset ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(19) Liability for advertiser and internet search engine service provider : a case study of Google Adwords
Pitiporn Anantaset ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(20) Liability for advertiser and internet search engine service provider : a case study of Google Adwords
Pitiporn Anantaset ;มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(21) การวิเคราะห์ปัจจัยที่ทำให้ทวีตเชิงโฆษณาได้รับความนิยมด้วยเทคนิคการวิเคราะห์ความคิดเห็นและอารมณ์ของข้อความ
ณัฐกานต์ อนันต์เพชร;Nattagan Ananpech ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(22) Thais attitude towards product placement in gaming streamers on Youtube
Jiraphat Jirappapa ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(23) Thai viewers exposure, engagement, and purchase intention on the Youtube advertisements during COVID-19 pandemic
Xinxin Ye ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(24) An assessment on real time bidding strategies for advertising markets
Gupta, Piyush;Bhatia, Komal Kumar;Duhan, Neelam ;มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าพระนครเหนือ (บทความ/Article)
(25) Factors affecting online language course purchase intention
Watcharapol Sanmuang ;มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(26) Prediction of customer response in online advertising
Thanawat Lukuan ;มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(27) A Comparative Study of Consumer Protection Regulation in the Case of Online Influencers' Hidden Advertisement: Towards the Development of a Universal Regulatory Framework
Shuang Liang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(28) A Comparative Study of Consumer Protection Regulation in the Case of Online Influencers' Hidden Advertisement: Towards the Development of a Universal Regulatory Framework
Shuang Liang ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
(29) East Asian tourists exposure to social media advertising, attitude, and their purchasing behavior with hotels in Bangkok
Chaitach Sirisachdecha ;จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย (วิทยานิพนธ์/Thesis)
2Internet advertising. (1)
(1) Building brand awareness through content marketing on a Facebook fan page a case study of Be1Sale
Pisit Methatham. ;มหาวิทยาลัยมหิดล (วิทยานิพนธ์/Thesis)
ปีที่สร้างเอกสาร
หัวเรื่อง
ผู้สร้างสรรค์ผล งาน
    กำลังแสดงหน้าที่ 1/1
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 19
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 2,002
รวม 2,021 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 200,646 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 245 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 225 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 81 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 24 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 7 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 6 ครั้ง
มหาวิทยาลัยการกีฬาแห่งชาติ = 2 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 1 ครั้ง
รวม 201,237 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.124